SoMeTiMe , Has MiSs U*
i HavE tHe haPpiNess , AlSo hAs The SaDnEss``
I KwON , i StIlL vErY MuCh LoVe U*
THx yOu vEry mUcH`..
U GivE mE sEcTiOn oF hApI ReCoLlEcTiOns!!
 

 

{愛aYaMi}*
- - - - - - - - - - - - -- - - -

LivE : H.K

 醉 愛 : w-indS.
Birthday: 12.06

Icq: 255006708
MSN: LoVeNicolE168

                         日誌*
SuPEr LoVe E班!!
回憶從前
友共情``
無聊``
回憶從前

 我的連結* 

BILL*
BO*
FUNG*
SAHN*
VICKY*
WING*
WING穎*
YIPa*
YUMI*
天仔*
雪櫃*

  ``橘慶太=]*

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930


 KeMi : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]  
              留言列表*

最近三個月尚無任何留言

 2006 年 2 月 22 日  星期三   晴天

   ﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍
     `` 】`我已經筋皮力盡了=〕
﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉

好煩啊!!!!好煩啊!!!好煩啊!!!!好煩啊!!!!!!!!!
除了CRYING之外,,我還可以做D咩...
我只系想開開心心咁過日子嗜,,點解都咁難架
我已經好累好累喇...我吾想再咁落下去LA*
咁做值得咩??
事但喇..你地中2點就點LA..我吾會再加入..!
有咩事都吾好同我講,,我吾想知亦都吾想去理‵`
過去既野就當粉筆字擦左佢,,吾好再做無理既爭吵!!!
睇得明,,你就諗下LA .. 睇吾明,,就算啦~~


 2006 年 2 月 21 日  星期二   晴天

   ﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍
     `` 曾經心痛-*
﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉

雖然我知同你系冇可能既事,但系我只系想睇到你幸福,睇到你GE笑容。
如果有一日,我同你系街度撞到,你會吾會同我SAY:HI??定仰或擦身而過...
以家我已經吾i你啦,但系我好想同你講一聲"我愛你"。
如果吾系佢,我諗我以家都吾洗咁痛苦,我真系吾明白,佢WHY要咁對我,
我點都估吾到佢可以咁狠!!!算LA..既然一切已過去...
隨住時間既流逝,我對佢既LOVE減少,同時也對你既恨減少...
我知道我已沒有任何的理由去i你,也再沒有任何的力氣去i你。
這三年來你知我有多苦嗎?三的時間算長不長,算短也不短,
總之三年來我為你不知浪費了多少淚~!
2005年11月21日我放棄了心愛的YOU-*


 2006 年 2 月 20 日  星期一   晴天

   ﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍
     `` 131*
﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉

1. 對自己中文姓名的評價 : 幾中意吓.都吾錯
2. 對自己英文姓名的評價 : 超LIKE*
3. 視力 :知喇知喇..四眼得咪T^T~~
4. 眼皮 : 雙丫..!
5. 在那家醫院出生 : 吾知WO
6. 鄰居的姓氏 : 下,,吾好玩啦
7. 死穴 : 吾知=v="
8. 睡姿 : 則
9. 晚飯時間 : 唔定喎,,大概7:00-7:30
10. 鬧鐘數目 : 一個
11. 收藏品 : w-inds.既東東
12. 上茶樓必吃的點心 : 凰爪唷..超i>3<
13. 起床後第一件做的事 : 去廁所
14. 自起床到離家需時多久 :唔定..
15. 刷牙最先刷的部份 : 前面
16. 穿鞋時先穿左腳還是右腳 : 事但
17. 洗澡需要多久 : 15-25分鐘啦..因為嚇鬼>.<
18. 讀報時最先讀的一版 : 頭條啦
19. 為人守時嗎 : 超守囉
20. 為人善忘嗎 : 呵呵!!我既強項
21. 在意他人對你的看法嗎 : 睇邊個LO..
22. 容易信別人嗎 : 睇邊個LO..
23. 喜怒哀樂都寫在臉上嗎 : 吾會
24. 會讓你討厭的人知道你討厭他嗎 : 一時時
25. 哪個是唯一擁有自己ICQ+日記等密碼的人 :冇人
26. 認為人定勝天還是天命不可違 : 人定勝天!!
27. 多為文作情還是為情作文 : 2樣都系
28. 臨死前必做的事 : 吾知WO-w-"
29. 想做而不敢做的事 : 叛逆
30. 令你喜極而泣的事 : 見返禾個FD子*
31. 令你怒極而泣的事 : 好少怒極而泣
32. 令你痛極而泣的事 : 情字...吾系淨系LOVE
33. 令你悔極而泣的事 : 喝醉尼=口=!
34. 童年印象最深刻的事 : 讀書既日子..特別俾老師打果D
35. 曾經誤以為鑽石山有鑽石嗎 : 冇咁KID
36. 曾被出賣嗎 : 吾知
37. 曾出賣他人嗎 : 吾知..出賣個定義系WHAT
38. 曾被侵犯私隱嗎 : 有呀>V<..
39. 什麼曾使你沉迷至迷失自己 : 落吧
40. 對男女平等的看法 : 公平
41. 表達快樂的方法 : 笑囉..XD!
42. 緊張時的表現 : 心跳加速
43. 盛怒的反應 : 啤住佢
44. 最近最高興的事 : 冇..e排好HURT
45. 上一次流淚 : 2/20
46. 抗抑鬱良藥 : 唔知..
47. 最近一次撒謊的對象是誰 : AR MA
48. 為什麼說謊 : 好多理由
49. 說謊已變成一種習慣嗎 :吾系
50. 最能讓你有窩心感覺的歌曲 : "朋友"..每次LISTEN都CRY
51. 最能讓你有傷心感覺的歌曲 : 都系"朋友"
52. 最愛動畫 : 冇
53. 最愛節目 : 我猜我猜我猜猜猜..
54. 最愛甜品 : 朱古力...好多
55. 最信任的人 : 平平
56. 最憎恨的人 : 以家冇
57. 最享受的一刻 : 訓..^^
58. 最反叛的一次 : 喝酒
59. 最常夢見的一幕 : 唔記得呀= =''
60. 最難忘的生日禮物 : 一句生日快樂..平平講GE
61. 最害怕失去的東西 : 友情..
62. 最不希望見到的情景 : 睇到自己中2既人同第二個人一齊
63. 最不喜歡的話題 : 性..
64. 最有回憶的地方 : 鄉下
65. 最感不安的地方 : 香港
66. 最浪費時間的事 : 系香港過日子
67. 與你距離最遠的人 : AR蓮
68. 讓你最感動的說話 : 點解吾CALL我
69. 讓你傷害最深的說話 : "影衰我"
70. 最好的事 : 同自已中2既人一齊
71. 最惱人的事 : 考試
72. 最渴望聽到的話 : 嫁俾我...好想快D聽到>///<"
73. 最懷念的人 : 一位老師
74. 最掛念的人 : HE*
75. 相信一見鐘情還是日久生情 :日久生情..一見中情假GE
76. 貪新忘舊嗎 : 吾你
77. 試過同時間愛上多過兩個人嗎 : 都算GE..好花心!!
78. 濫情嗎 : 至憎
79. 什麼令你愛上一個人 : 吾知架..中2一個人可以冇理由
80. 如何向愛侶表達不滿 : 吾睬佢
81. 吵架後多是先讓步的一方嗎 : 唔一定喎..
82. 什麼令你不敢向愛人表白 : 我AR MA
83. 當愛上一個不愛你的他,你會 : 苦等
84. 當一個你不愛的他愛上你時,你會 : 做FD
85. 發現你的朋友愛上你時,你會 : 三口六面講清楚
86. 甘心等待沒有結果的事嗎 : 甘心..
87. 曾經愛一個人愛很深,深到讓你落淚嗎 : 有
88. 曾遇上令你分不清是喜歡還是深愛的人嗎 : 有
89. 經常被質疑說話的真確性嗎 : 有..好HURT囉!!
90. 有承認愛的勇氣嗎 : 沒有
91. 最令愛消光耗損的事 : 吾知丫
92. 你快樂嗎 : NOW?? 吾快樂..*
93. 屋企有什麼人 : AR爸..AR媽..家姊..細佬
94. 屋企之中最鐘意邊個 : 家姊!!
95. 最唔鐘意又係邊個 : 因咩事要話俾你知
96. 有無做過d咩野對唔住父母既事 : 有AR..
97. 有無d咩野令你好愛屋企人 : 冇呀
98. 屋企人有無經常提醒你唔可以做d咩 :讀書讀書讀書讀書!!!!!!!!!
99. 有無諗過離家出走 : 有呀~~
100. 如果好朋友講你壞話你會點 : 好朋友就唔會啦
101. 你覺得好朋友會唔會永遠都係好朋友 : 係..
102. 會唔會對朋友講大話 : 會
103. 最鐘意做咩 : 訓
104. 最鐘意咩糖 : 吾知
105. 最鐘意咩朱古力 : 明治...KAKA!!
106. 最鐘意既公仔 : 冇定
107. 最鐘意咩歌 : w-inds.既歌..>3<
108. 最鐘意邊套電影 : 鐵達尼號..不敢相信世人還有如此的BOY
109. 最鐘意邊個國家 : 日本..台灣..中國
110. 最鐘意既電視劇 : 電視劇好CHEAP架
101. 最鐘意既顏色 : 綠..因為代表和平
102. 最鐘意地鐵邊個站 : 冇
103. 呢一刻最鐘意既人,講佢個名出黎 : 橘慶太
104. 最討厭的地方 : 香港
105. 最討厭的牌子 : 冇
106. 最討厭邊個歌星 : 容祖兒..RAIN
107. 最討厭日日做咩 : 返學..
108. 最討厭食咩 : 好多也@v@!
109. 最討厭咩人 : 好假..扮野..吾該你系扮既就扮一世
110. 呢一刻你最討厭的人,講佢個名出黎 :  YOU!問D咁好既問題
111. 覺得同性戀點 : OK呀
112. 接唔接受女同性戀 : 接受
113. 接唔接受男同性戀 : 接受
114. 有一日你變左同性戀,你會覺得點解 : 冇野架
115. 一個你愛的人,佢唔愛你,但又要留住你,你會覺得點 : 佢一定想有野*
116. 你會愛一個人幾耐,點先放得低 : 好耐...吾知
117. 拍拖你覺得會一世嗎 : 吾會
118. 覺得兩個人拍拖關唔關其他人事 : 有時會
119. 愛係唔係一定要付出 : 係
120. 付出左既愛情最後得唔到結果你覺得點 : HURT.
121. 你覺得愛情有無分輸贏 : 冇分
122. 無愛情會唔會死 : 唔洗死咁勁
123. 而家好想見到邊個 : 平平..好想欖住佢CRY
124. 而家想打比邊個 : FD
125. 而家諗緊邊個 : 平平!!!!!!!!!!
126. 而家最想做咩 : 返大6...
127. 而家面前有d咩你覺得好靚 : 夜景
128. 又家面前有d咩你覺得唔靚 : 電腦
129. 而家想笑定喊 : 冇表情
130. 而家想唔想死 : 吾想...因為我仲未見過KEITA
131. 而家幾點 : 10:30


 2006 年 2 月 18 日  星期六   陰天

   ﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍
     `` 悔*
﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉

[往事不可退,回憶就像冷風吹]每當聽到e句歌詞,
我就系大陸既回憶,淚就會從眼眶中滑下來,想起我既FD..*
又會有誰明白我有多苦 .. 又會有誰願意和我分擔 ..
假如我可以絕情一些,狠一些 ..
我就拋開這個包袍,去過一些自由..沒有煩惱的生活·······
但是我不能,我還要努力學習,將來要還分母的責。。。
我不想留在香港,過一些泛味的日子..!


 2006 年 2 月 17 日  星期五   晴天

   ﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍
     `` 不想長大*
﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉

我好想每一日都好似依家咁開心,,吾使成日諗埋D衰野..!
但系我知人必須長大,,人長大左之後,,就會有好多野煩..
以前細個好想快D長大,,但以家一D都吾想。。。
只想平平淡淡過埋下半生,,,,,
Miss Chu系我心目中系一個best teacher..!!
仲有Miss Tse同Miss Li都系...
至於Choi Sir雖然吾系我心目中best teacher..!!
但系系我心目中系best man..!!