SoMeTiMe , Has MiSs U*
i HavE tHe haPpiNess , AlSo hAs The SaDnEss``
I KwON , i StIlL vErY MuCh LoVe U*
THx yOu vEry mUcH`..
U GivE mE sEcTiOn oF hApI ReCoLlEcTiOns!!
 

 

{愛aYaMi}*
- - - - - - - - - - - - -- - - -

LivE : H.K

 醉 愛 : w-indS.
Birthday: 12.06

Icq: 255006708
MSN: LoVeNicolE168

                         日誌*
SuPEr LoVe E班!!
回憶從前
友共情``
無聊``
回憶從前

 我的連結* 

BILL*
BO*
FUNG*
SAHN*
VICKY*
WING*
WING穎*
YIPa*
YUMI*
天仔*
雪櫃*

  ``橘慶太=]*

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930


 KeMi : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]  
              留言列表*

最近三個月尚無任何留言

 2005 年 12 月 21 日  星期三   晴天

   ﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍
     `` 「中二最happy既一日」*
﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉

原本打好左ga`但係禁確定,佢話我冇登入,激死我牙!!!
打左好耐架喇T^T ...唔想打過丫寫自己既感受好啦>v<"
 
呢一日係中二最開心既一日,
雖然過得好快,但係真係好開心 ...玩得好興奮丫”
因為仲有佢同我一齊過,特別有義意架^^*
呵呵`Merry Christmas!!!


 2005 年 12 月 20 日  星期二   晴天

   ﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍
     `` "凖備Christmas Part既野*
﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉

放左學wing去買整三文治既材料,,,
Miss Chu俾左$$300,我地去買材料,,
同Miss講$300太多 ..Miss又話若架喇=口="
好驚整5見dd錢牙//*如果係我就慘囉>v<:::
去惠康買,好快就買見laaa)))*
返到home勁亂囉,因為亞ma佢地返左黎喇!!!
佢地27號先返出去USA@.@....
又要俾dd細蚊仔煩死喇T^T~~呢排仲要溫書架*
唉`好驚牙!!呢次一定keep住d成績丫”


 2005 年 12 月 16 日  星期五   晴天

   ﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍
     `` 可憐de我TvT. ..
﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉

呢排都好忙牙,要上網整巧多野!!
so冇寫日記。。。
唉*痴線架‥e排次次上Maths堂都冇心機~
搞到近排教果dd數全部都唔識>w<"
同埋好唔舒服loo,但ㄡ唔可以請假wo!!


 2005 年 12 月 13 日  星期二   晴天

   ﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍
     `` 影班相aR*>/\<"
﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉

頂,今日ㄡ遲到,遲左1分鐘喳,好唔gur囉]"
Miss Chun因為要帶人去比賽,2堂中文堂唔洗上牙\^0^/
but...第2堂死人kid sir佢拎左黎上maths牙,正一xx!!
正牙,上eng落去影相,say year!!!
果個攝影師超賤ar,點解次次都係佢影架,好Q憎佢丫...
同wing,bobo,vicky,珊佢地分開左啊,死雪櫃企我隔離,真係可憐牙>w<"
Oh!!No!!!冇帶鎖匙啊,去左大佬風屋企坐坐行下+o+"
不過都傾左d野,傾左d咩?!唔話你知,,,,hahaXD!


 2005 年 12 月 10 日  星期六   晴天

   ﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍
     `` 識左個靚仔牙]]`*
﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉

唉,今日同表姐佢地行街,行左勁耐lo,隻腳都軟埋TwT..慘慘!!
返到屋企四點幾,死人cherry打電話俾我,呢個八婆我都搵得你辛苦喇,
媽的牙咁遲先call我,你唔好再遲d先至打!!!仆X呀,一直係條仔果樹,
我又冇拎佢條仔個電話返黎wo,佢過左黎接我去佢佢條仔果邊,
佢條仔都5令仔既=口="不過見到一個都幾cool既男仔...
有個男仔好白痴牙,攞2R張相話係佢既GF喔、、、佢當我傻既咩,
不過我同佢好好傾,佢好隨和,but佢天日要去當兵丫>v<"好辛苦架wo
一睇就知好花心果類la....after我地去影貼紙相,影到6點先!
之後去佢條仔home玩。
well!!有個男仔好靚仔丫,不過d衫就.....唔洗講喇!!!
佢超搞笑架,hahaXD!!!唔洗諗喇人地有GF架,不過就黎散咁解=口=
after我地去食宵夜,11點先返屋企,唉*
last one都冇得去吧,真可憐//*