SoMeTiMe , Has MiSs U*
i HavE tHe haPpiNess , AlSo hAs The SaDnEss``
I KwON , i StIlL vErY MuCh LoVe U*
THx yOu vEry mUcH`..
U GivE mE sEcTiOn oF hApI ReCoLlEcTiOns!!
 

 

{愛aYaMi}*
- - - - - - - - - - - - -- - - -

LivE : H.K

 醉 愛 : w-indS.
Birthday: 12.06

Icq: 255006708
MSN: LoVeNicolE168

                         日誌*
SuPEr LoVe E班!!
回憶從前
友共情``
無聊``
回憶從前

 我的連結* 

BILL*
BO*
FUNG*
SAHN*
VICKY*
WING*
WING穎*
YIPa*
YUMI*
天仔*
雪櫃*

  ``橘慶太=]*

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930


 KeMi : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]  
              留言列表*

最近三個月尚無任何留言

 2005 年 10 月 25 日  星期二   晴天

   ﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍
     `` 亞SiR你好搞笑aaa...
﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉

放左學,,,我同大佬風陪Good姐留底補習*
我地落左下面搵亞SiR....一落到去就見到亞SiR喇!!
亞SiR帶左我地去202室~~
一日最衰都係Good姐做咩叫人個花名牙>/\<"
俾亞SiR知道我個花名添=口="
佢仲叫我鄭珍雞!!!喜有此理丫!!好肉酸牙個名-o-
原來亞SiR勁多野講,,我地講一句佢講十句;;;;
我覺得亞SiR好似個大細佬丫,,
haha~~我知道亞SiR生日係幾時~~
我同Good姐仲俾你整估左添:::邊有21月架!!!


 2005 年 10 月 24 日  星期一   晴天

   ﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍
     `` *`大家一齊肚痛wo)))*
﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉

一返到去同咸魚講話我肚痛,,,佢話佢同Bo、vicky都肚痛丫>/\<"
我諗一定係d啫哩既問題><”果日school picnic整左d啫哩食~~
點知去果到d啫哩溶左,我地都照食=口="
小息*果時,原來范范、葉a、大佬風都肚痛丫,,以後都唔食la....講笑姐XD
死人鄒輝係後面唱--->超人迪加<---我想死牙__*
佢日日都係度唱,又唔係唱得好聽wo~~煩到死x.x~


 2005 年 10 月 21 日  星期五   晴天

   ﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍
     `` ,,*`第2次睇海)))*
﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉

搭車果時vicky嘔牙,我睇到佢cry~嘔真係好辛苦架,我都試過la
今ㄖ去到果度都冇人Ge,,,勁悶丫””
妖*如果唔係Miss Chu話可能冇盧既話~我一定BBQ牙>v<"好慘呢!!
同亞Bo佢地一齊都幾好玩~鄒珊拎左d野食俾我,都算佢有人性la,,,haha!!
乾龍整穿左個額頭wo...底死,,玩丫)))流左D血......冇事既~
不過好彩最尾有得睇海;;我第係第2次睇架渣~~真係好令令^^*
最衰部相機冇電池喇= =如果5係一定影底佢丫
D海風吹埋黎好正牙><!D海浪聲同海浪拍打石果d聲超超超超正牙’我一定5會忘記架!
亞sir勁受歡迎牙,勁多人搵佢影相,超多女粉絲啊,都5怪得Ge,佢係我地間school最令仔既老師
搭車返果時超happy丫,同vicky佢地講左勁多野、、
解散之後,我地4個去玩新北江睇333呢!!
返到home勁累牙,,好想訓!!
我以家塊面都紅晒....希望5好曬黑la><!要做多d makes先得啊~


 2005 年 10 月 20 日  星期四   晴天

   ﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍
     `` 天日係shool picnic牙>3<"
﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉

Ya..Ya....
終於到喇,,,好開心~~希望天日唔好落雨la!!
今日午膳果時同蔡sir傾得好happy ar^^*原來咁kind架wo)))*
佢叫我[珍儀]我想嘔牙= =好憎人咁樣叫我丫,,,


 2005 年 10 月 18 日  星期二   晴天

   ﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍
     `` 珍惜眼前人”
﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉

              To my good friend
 
                      有一個說話好好:
                 「逃避不一定躲得過,面對不一定最難過!」
                      希望你的電話不會響^^*
 
                                                           Form Ayami*