SoMeTiMe , Has MiSs U* i HavE tHe haPpiNess , AlSo hAs The SaDnEss`` I KwON , i StIlL vErY MuCh LoVe U* THx yOu vEry mUcH`.. U GivE mE sEcTiOn oF hApI ReCoLlEcTiOns!!
{愛aYaMi}* - - - - - - - - - - - - -- - - - LivE : H.K 醉 愛 : w-indS. Birthday: 12.06 Icq: 255006708 MSN: LoVeNicolE168
日誌* •SuPEr LoVe E班!! •回憶從前 •友共情`` •無聊`` •回憶從前
我的連結*
•BILL* •BO* •FUNG* •SAHN* •VICKY* •WING* •WING穎* •YIPa* •YUMI* •天仔* •雪櫃*
禾滴醉艾``橘慶太=]*
«‹ June 2026 ›»SMTWTFS123456789101112131415161718192021222324252627282930
其實要搵一個知心既朋友係咪真係好難ga??
有d野我真係唔明,點解朋友會出賣朋友呢?
唔通朋友就係攞來出賣ge??
朋友應該去互相信賴對方,會在朋友有需要既時候伸出援手
試問又會有哪一個人可以做到呢?
刊登時間︰2005-05-15 12:59 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
相信每一個人都擁有朋友,但每一個人都可以擁有無私的友誼嗎?
朋友之間一定會誤會,只要大家產開來講,就會消除大家之間的誤會。
亞wing以家同雪梨兩個嗌得火紅火綠,仲嗌打添~
我覺得兩個人在茫茫人海中能夠相遇已經好幸運,
如果兩個人在茫茫人海中能夠成為朋友係一件好奇蹟既事,
黠解佢地5去珍惜呢個奇蹟呢??
希望佢地能夠領悟到這個真理la^^*
刊登時間︰2005-05-14 05:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
童年 是每一個人都擁有 衹是在乎甜定苦 我的童年可以用廿四味形容 當我看著身邊的朋友或同學在母親護蔭下上學去 令我十分羡慕。 我很想在同學面前曬耀母親對我的關心 但我不可以 因為我的母親對我莫不關心 就連我第一次上學 她都沒有送我上學 只是家姊攜著我上學。 我自小就渴望得到母愛 但我的希望換來的只是一次又一次的失望 從此 我就不敢再奢望甚麼 因為我知道結果。
刊登時間︰2005-05-12 06:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
刊登時間︰2005-05-09 04:41 PM
今日午膳,Miss Tse讀左班次俾我地聽~
我一次比一次退步=3=,由4→12→18。
不過我都好好架la,wing佢35,都幾慘下~我覺得雪梨係最慘,
佢跌得好勁>.<希望佢下次努力喇!!我都要努力ar!!大家一齊加油~~
刊登時間︰2005-05-09 04:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]