SoMeTiMe , Has MiSs U* i HavE tHe haPpiNess , AlSo hAs The SaDnEss`` I KwON , i StIlL vErY MuCh LoVe U* THx yOu vEry mUcH`.. U GivE mE sEcTiOn oF hApI ReCoLlEcTiOns!!
{愛aYaMi}* - - - - - - - - - - - - -- - - - LivE : H.K 醉 愛 : w-indS. Birthday: 12.06 Icq: 255006708 MSN: LoVeNicolE168
日誌* •SuPEr LoVe E班!! •回憶從前 •友共情`` •無聊`` •回憶從前
我的連結*
•BILL* •BO* •FUNG* •SAHN* •VICKY* •WING* •WING穎* •YIPa* •YUMI* •天仔* •雪櫃*
禾滴醉艾``橘慶太=]*
«‹ June 2026 ›»SMTWTFS123456789101112131415161718192021222324252627282930
6:30分同大佬風、海味同埋章魚返小學探MIss Yip丫,,,
去章魚樓下果時~我推左海味一下. ..佢竟然俾我嚇到wo=口="可能當時黑laaa‥
我地返到去都已經7點lu*`俾MIss罵左一餐>"<
Because佢等左我地好耐_*MIss Yip佢都冇嘜野變左)))
之後入左禮堂傾計:::竟然撞到餅乾喔~~仲撞到咸魚添!!
上到去教員室MIss俾左d相相我地see see,,,巧羡慕MIss牙>v<''
佢去左Jap & 迪士尼丫*((我勁想去Jap 囉" " "" "有錢我一定去丫.\/.
落左去;;;去買支野飲___章魚入左$$**但係冇野出- .-5蚊雞冇左
之後同MIss fan傾左一陣計仔,,,就同MIss佢地say拜!!
原本打算散 ban架喇::::點知章魚話去我home玩wooo
海味走左玩)))佢地玩到十點就走lu〞
今日玩得都唔錯牙. ..嘻嘻!!
刊登時間︰2005-09-16 10:38 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
琴日MIss朱同我地講佢天日可能唔會返,,,因為佢喉嚨痛ar*’
一上到班房,,,mr 蔡話我留堂wo:::佢都傻Ge、、我幾時有欠功課牙?!
唉也~~Good姐佢盲腸炎wo>v<"真係慘lu‥‥
最尾兩堂巧悶唷-3-”
我趴係張檯訓訓都訓5著. ..上堂果時又鬼咁眼訓;;;;以家俾我訓又訓5著wo!!
問左鄧xx借左本"老夫子"see see~~不但好似睇咁?!
巧辛苦!!!先至捱到放學)))*點知mr 蔡要我留低做改正w0=口=
究竟今日咩Day牙‵‵`點會咁黑仔架.\/.??
同mIss講左~~巧彩唔使留堂姐. ..嘻嘻^^*
唉 - -~不過牙mr留到我4:30先可以走得’’真可憐
刊登時間︰2005-09-15 11:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
今日第一堂係PE堂丫~~果Miss超好人牙^^*
BuT. ...個eNg老師就好好好好惡arT.T~
仲要對住佢咁多堂,,,明知我d eNg唔好架Laaa....慘LU>"<
放左學,,,同fd去左銀座剪頭髮
刊登時間︰2005-09-05 05:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
天日正式上課Lu....又要3:40分先可以返歸><"
唉.......
睇黎有排捱喇,,,
不過***天日可以知Eng老師係who??
希望她好 好好喇!!
刊登時間︰2005-09-04 11:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
今日同風姐、雪梨同埋雪梨個FD去左旺角,,,
去到旺角同雪梨條仔會合~~之後去左新の城買返學袋. ..
新の城D野都幾令ar,,,不過同陌生人唔係好敢入去睇野= ="
行到隻腳仔都軟埋><"好彩最尾風姐都買到個令令袋,,
我地行到5點幾,,就返lu. ..
我地行去搭車果時,,見到一個好細粒ge人係度跳舞,,,
我巧想知佢係咪有問題=o=~~突然,有個推銷員行埋黎~~
我以為佢向我推銷,,,原來5係....佢問:「係咪你個fd呀~」
我話:「你個fd呀!!」...佢又話:「帶佢返屋企好wo~」之後就冇理佢la!
同風姐係車度傾左巧多野***7點幾先返到屋企
阿媽佢地食緊飯::::好彩冇罵我姐.......XD!!!
刊登時間︰2005-09-03 08:27 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]