SoMeTiMe , Has MiSs U*
i HavE tHe haPpiNess , AlSo hAs The SaDnEss``
I KwON , i StIlL vErY MuCh LoVe U*
THx yOu vEry mUcH`..
U GivE mE sEcTiOn oF hApI ReCoLlEcTiOns!!
 

 

{愛aYaMi}*
- - - - - - - - - - - - -- - - -

LivE : H.K

 醉 愛 : w-indS.
Birthday: 12.06

Icq: 255006708
MSN: LoVeNicolE168

                         日誌*
SuPEr LoVe E班!!
回憶從前
友共情``
無聊``
回憶從前

 我的連結* 

BILL*
BO*
FUNG*
SAHN*
VICKY*
WING*
WING穎*
YIPa*
YUMI*
天仔*
雪櫃*

  ``橘慶太=]*

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930


 KeMi : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]  
              留言列表*

最近三個月尚無任何留言

 2005 年 9 月 16 日  星期五   晴天

   ﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍
     `` 返小學探MIss Yip丫、、、
﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉

6:30分同大佬風、海味同埋章魚返小學探MIss Yip丫,,,

去章魚樓下果時~我推左海味一下. ..佢竟然俾我嚇到wo=口="可能當時黑laaa‥

我地返到去都已經7點lu*`俾MIss罵左一餐>"<

Because佢等左我地好耐_*MIss Yip佢都冇嘜野變左)))

之後入左禮堂傾計:::竟然撞到餅乾喔~~仲撞到咸魚添!!

上到去教員室MIss俾左d相相我地see see,,,巧羡慕MIss牙>v<''

佢去左Jap & 迪士尼丫*((我勁想去Jap 囉" " "" "有錢我一定去丫.\/.

落左去;;;去買支野飲___章魚入左$$**但係冇野出- .-5蚊雞冇左

之後同MIss fan傾左一陣計仔,,,就同MIss佢地say拜!!

原本打算散 ban架喇::::點知章魚話去我home玩wooo

海味走左玩)))佢地玩到十點就走lu〞

今日玩得都唔錯牙. ..嘻嘻!!


 2005 年 9 月 15 日  星期四   晴天

   ﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍
     `` 今ㄖ咩事aaa,,,??
﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉

琴日MIss朱同我地講佢天日可能唔會返,,,因為佢喉嚨痛ar*’

一上到班房,,,mr 蔡話我留堂wo:::佢都傻Ge、、我幾時有欠功課牙?!

唉也~~Good姐佢盲腸炎wo>v<"真係慘lu‥‥

最尾兩堂巧悶唷-3-”

我趴係張檯訓訓都訓5著. ..上堂果時又鬼咁眼訓;;;;以家俾我訓又訓5著wo!!

問左鄧xx借左本"老夫子"see see~~不但好似睇咁?!

巧辛苦!!!先至捱到放學)))*點知mr 蔡要我留低做改正w0=口=

究竟今日咩Day牙‵‵`點會咁黑仔架.\/.??

同mIss講左~~巧彩唔使留堂姐. ..嘻嘻^^*

唉 - -~不過牙mr留到我4:30先可以走得’’真可憐


 2005 年 9 月 5 日  星期一   晴天

   ﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍
     `` 嘻嘻,,,終於剪左頭髮Laaa....
﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉

     今日第一堂係PE堂丫~~果Miss超好人牙^^*

BuT. ...個eNg老師就惡arT.T~

  仲要對住佢咁多堂,,,明知我d eNg唔好架Laaa....慘LU>"<

     上I.s堂超悶丫(((....

      放左學,,,同fd去左銀座剪頭髮


 2005 年 9 月 4 日  星期日   晴天

   ﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍
     `` 唔想返學ar~~
﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉

天日正式上課Lu....又要3:40分先可以返歸><"

唉.......

睇黎有排捱喇,,,

不過***天日可以知Eng老師係who??

希望她好 好好喇!!


 2005 年 9 月 3 日  星期六   晴天

   ﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍
     `` 去旺角>v<"
﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉

今日同風姐、雪梨同埋雪梨個FD去左旺角,,,

去到旺角同雪梨條仔會合~~之後去左新の城買返學袋. ..

新の城D野都幾令ar,,,不過同陌生人唔係好敢入去睇野= ="

行到隻腳仔都軟埋><"好彩最尾風姐都買到個令令袋,,

我地行到5點幾,,就返lu. ..

我地行去搭車果時,,見到一個好細粒ge人係度跳舞,,,

我巧想知佢係咪有問題=o=~~突然,有個推銷員行埋黎~~

我以為佢向我推銷,,,原來5係....佢問:「係咪你個fd呀~」

我話:「你個fd呀!!」...佢又話:「帶佢返屋企好wo~」之後就冇理佢la!

同風姐係車度傾左巧多野***7點幾先返到屋企

阿媽佢地食緊飯::::好彩冇罵我姐.......XD!!!