SoMeTiMe , Has MiSs U* i HavE tHe haPpiNess , AlSo hAs The SaDnEss`` I KwON , i StIlL vErY MuCh LoVe U* THx yOu vEry mUcH`.. U GivE mE sEcTiOn oF hApI ReCoLlEcTiOns!!
{愛aYaMi}* - - - - - - - - - - - - -- - - - LivE : H.K 醉 愛 : w-indS. Birthday: 12.06 Icq: 255006708 MSN: LoVeNicolE168
日誌* •SuPEr LoVe E班!! •回憶從前 •友共情`` •無聊`` •回憶從前
我的連結*
•BILL* •BO* •FUNG* •SAHN* •VICKY* •WING* •WING穎* •YIPa* •YUMI* •天仔* •雪櫃*
禾滴醉艾``橘慶太=]*
«‹ June 2026 ›»SMTWTFS123456789101112131415161718192021222324252627282930
唉....今日返去Miss Lee話我條辮係洋蔥尾 Miss Lee真係可惡ar~!!
不過又真係幾似ge~.~我自已都認衰,冇計.
今日派中文卷果時,我真係勁唔happr ar~因為分數真係太低啦 ,
Miss Lee話我退步左好多,以前d成績都好好架!問我做咩咁樣wo~
我點答啊!下次一定要努力啊!加油
刊登時間︰2005-04-23 12:15 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
嘩....簡直唔敢相信自己d成績,由高峰跌到谷底 令人難以至信!
其實我都知道點解呢次成績咁差ge,都只怪自已冇用去溫習同上課>.<
刊登時間︰2005-04-22 11:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
今日返到去就俾d同學笑 ,不過我都預左架La=3=...(無奈)
排隊果時Miss Lee同我講:「你果頭雖然好ya,但係頭頂兩邊d頭髮做咩飛起ar?」笑左幾下
Miss Lee咁樣講,我都5知say咩好La ~~~
第一堂數學堂,我都估到尹sir會派卷架喇,真係巧驚唔合格ar ,好緊張啊!!死期到喇~~
當我接到份卷就即刻睇睇個分數,一睇心諗:好彩合格姐,仲比上次高分小小添 ,好好彩ar^^*
刊登時間︰2005-04-19 05:32 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
唉....岩岩去左間里504室果度剪頭髮,梗系剪左個擦頭La ,
我真係唔想做人喇,個頭咁擦,點出去見人啊~你話ar!!返到school一定俾d人
笑喇 ,希望亞風天日幫我改改個Look喇>.<
最哀都係我,如果5係我貪佢平,就5會搞到今日咁既地步 ~~
刊登時間︰2005-04-16 10:56 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
今日同家姐去長沙灣見工,希望家姐呢次成功喇 5使系屋企悶~
我一返到黎即刻賴上床訓左 ,之後俾我家姐d傾計聲吵醒左,我清清楚楚聽到我
家姐同林仔佢地講野,佢地喊左交,唉.....其實聽左佢地講果d野,我真系覺得家姐
好慘ar ,真系希望佢地分手口牙,5系我黑心ar,真系覺得家姐好慘啊!!
我都5係好清楚林仔自己既想法或苦衷,我都唔可以就咁下結論,我都5知邊個錯邊個岩,
要分唔分手呢d野等佢自己決擇la~
刊登時間︰2005-04-16 01:15 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]