|
上PE堂勁happy ar><"因為Miss生得,所以冇得上=o="呢排都冇得架Lu...
我,Good姐,鄒珊玩"誠實or大膽"勁正丫!!知道鄒珊勁野\^o^/
鄒珊俾我地問到驚ar...死人Good姐成日問我like邊個wo,,
我都話左5講架la~咪求其作個出來lo,點知佢真係信喔!!!
真係死蠢!!!連我邊句真邊句假都5知=v=好無奈囉
Miss俾我地開歌聽ar,其實係咸魚佢地要練歌姐...
佢地打算參加歌唱比賽丫〞〞希望佢地攞到獎la,,,為我地2E爭啖氣
原來咸魚唱歌都幾好聽架wo,,下次用mp3錄底先得^^*嘻嘻!!!
唉~~今日成日都冇心情聽書ar>v<"
Math成日都好悶丫,係度發白日夢...上Eng都唔好
死咸魚係我隔離成日sing song,,而且好白痴低能果度wo!
你知5知佢唱咩啊!!!佢竟然唱放學ICU果首歌wo*.*
唉!!痴線架痴線架,,我後面果個kid子又係度唱歌//我真係頂5順la!!!
雖然佢唱得正常D,But...我真係冇心情玩ar,,佢不停係度正我!!
我真係忍無可忍la...但係最終都忍左==ll|,because我真真真真係冇心情啊!!!
如果天日佢再整我,我一定5會再客氣架喇!!
我隔離果個又係咁,我後面果個又係咁,我真係好好好想去跳樓死左佢算*
放左學,死人大佬風竟然走左wo,真係唔夠friend呀!!!
之後陪Good姐去搵蔡sir,我看一種5好既feel,希望我feel錯la!
落到去搵極都搵5到,等左佢好鬼耐,最後係4樓搵到佢...
我坐係果位果度,死人蔡sir攞d書拍落張抬果度,嚇到我彈左起身,瘀身咁都嚇到=v=
我都5想ga!!我好好好專心睇緊書ga ma!!!
死人蔡錦榮居然叫我雞同學!!!!好核突ar!!!痴線ga!!!低能ga!!!我真係頂5順佢la!!
佢問我地放左學做咩wo,係咪去拍拖wo,咁鬼死八ga!!!係5係又點知*
每次見襯佢都冇好野Ga!!留到我地4:25分先之可以走wo-.-
今日究竟係咩日子啊!!!
點解D人咁白痴架!!!我就快痴線laaa*!!
Help me!!!
|