SoMeTiMe , Has MiSs U*
i HavE tHe haPpiNess , AlSo hAs The SaDnEss``
I KwON , i StIlL vErY MuCh LoVe U*
THx yOu vEry mUcH`..
U GivE mE sEcTiOn oF hApI ReCoLlEcTiOns!!
 

 

{愛aYaMi}*
- - - - - - - - - - - - -- - - -

LivE : H.K

 醉 愛 : w-indS.
Birthday: 12.06

Icq: 255006708
MSN: LoVeNicolE168

                         日誌*
SuPEr LoVe E班!!
回憶從前
友共情``
無聊``
回憶從前

 我的連結* 

BILL*
BO*
FUNG*
SAHN*
VICKY*
WING*
WING穎*
YIPa*
YUMI*
天仔*
雪櫃*

  ``橘慶太=]*

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930


 KeMi : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]  
              留言列表*

最近三個月尚無任何留言

 2005 年 11 月 21 日  星期一   晴天

   ﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍
     `` Forever day))*
﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉

放左學返到home同sister去左樂湖shopping\^o^/
家姐買左勁多野. ..有2條牛仔褲、2件衫、1個袋仲有d女人用品=口="
家姐買左件衫俾me,,斑馬紋架超溥ge都超長~~
點知見到亞Bo同vicky喔’佢地係買"冷"
After. ..去左銀座買鞋!!我買左四季鞋//*睇落去5好c,but著落去都OK既
家姐佢都買左對鞋,,好彩一蚊雞都5洗我出姐__haha...XD!
亞ma打電話黎話副眼鏡得la~去拎完副眼鏡就返home。。。
year~year~以前都5洗戴con la,,beacuse戴con隻眼好5舒服ga ~3~"
亞爸返左黎後,我地去左元朗打邊爐~
我地打的去,原來果個司機同我地同鄉架wo!
亞媽佢地傾左勁多野,everyone都好happy=^^=
我地拎左勁多野食,我食左一半已經好飽la,,,,5想eat落去!
But真係好正牙...我忍5住都狂食(以家好肚餓哩=o=)
last送左個雪米糍俾我地食...我仲食左碗西米露婖,我係咪好為食哩...kaka!!
以家勁後悔食左2舊壽司渣>333<"
我eat左勁多肥牛牙~~好驚會肥ar//*以家先至識驚@~@!
9:10分返到home lu....


 2005 年 11 月 18 日  星期五   晴天

   ﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍
     `` //`分不清楚. ..對你的feel---*
﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉

為何面對你我會緊張
為何面對你我會無言
為何面對你我會輕鬆
為何面對你我會興奮
為何看不到你我會尋找你的踪影
為何當你笑時我會有種愛的感覺
 
我真的是愛你嗎?
還是我的錯覺?
 
好想愛你但我不能
﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉
喜歡看你走路充滿自信  說話時候你的專注眼神  溫柔的表情笑容裡的天真
我相信  找不到有比你更好的人  你心裡理想情人是幾分  是否也會有我的份


 2005 年 11 月 17 日  星期四   晴天

   ﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍
     `` *`我又失控喇....
﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉

今曰返到去冇咩同佢地talking,,,真係hate佢地ar!!!
Because today very靜^^*
小息果時5知發咩癲. ..居然罵亞sir wo>.<
果時雪櫃俾本MathA我,,我問俾我做咩,,雪櫃話溫書ar!!
我話唔溫ar. ..叫佢擺我入"駱架"(唔識eng點串=0=l||)
岩岩俾亞sir聽到,,亞sir叫我搵返去溫書,我話唔溫ar!
亞sir繼續講__* 我都冇理佢
點知亞sir攞MathA好大力拍我張枱@.@
果時我企起左起身,好大聲講左一句XX話(我唔知我果時講左句咩)
後來Good姐同我講話X街wo))*我諗5會掛=口="
我講完之後,,見到亞sir呆晒..亞sir一定俾我嚇襯laaa......
after我走過雪櫃叫佢擺我入"駱架"
我都唔知why咁大火藥味ga>"<
其實都5關亞sir事ge,,係我自己心情唔好姐*
亞sir sorry牙~.~
好彩亞sir冇嬲我姐...but kid sir又點識嬲人姐//haha...XD!
 
放左學同Good姐、vicky去戴眼鏡。。。
睇到咁多眼鏡都唔知買邊副好><"睇到眼都花埋--*
last簡左紫色半櫃長方形眼片ge眼鏡//but i don't like紫色!!
之不過真係幾好see”嘻嘻!!!
戴左睇見c文d囉,,,以後5好咁粗魯~費事嚇襯人laa(特別kid果d哩)


 2005 年 11 月 16 日  星期三   晴天

   ﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍
     `` 為何要掉眼淚__*
﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉

                                如何掉眼淚
                     若哭找不到根據  這眼淚沒你
                           不想一世如同這死水
                      沒藉口哭得心碎 只想眼淚 回流時 
                         連同著這秘密 埋藏在血管裡
                   ﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉
                           如能為你哭 哭得出眼淚
                              失眠 至少能睡 
                           原來上次哭 哭不出眼淚
                              應知道流淚有罪 
                          承受任何是非都能捱下去
                  ﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉
                            我認夠了 我受夠了!!


 2005 年 11 月 13 日  星期日   晴天

   ﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍
     `` 好累丫><*
﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉

琴晚係網上發現左《狼的誘惑》呢本書,,,
超正丫*唔洗等星期一先有得Ccc^^*
琴晚睇到12點牙,,不過仲未c完>.<
今日訓醒個博頭勁勁勁痛牙T^T~~
一訓醒食左飯我就即刻open電腦c喇!!!
唉*點解咁架??w-h-y why??
個結局點解咁會架!!!!點解英奇會死架!!!!
我真係好想爆粗牙><~我真係頂5順la....
喊到嘜咁,D鼻水都流埋出黎=口="
隻眼勁紅勁腫牙,俾ar ma知道我喊,好彩佢冇問我仲咩姐XD!
呢排睇左勁多書,,流左勁多眼淚
要体息一陣先得la//如果5係我會喊死ga!!
下一次我要c《那個小子真帥》