|
今曰返到去冇咩同佢地talking,,,真係hate佢地ar!!!
Because today very靜^^*
小息果時5知發咩癲. ..居然罵亞sir wo>.<
果時雪櫃俾本MathA我,,我問俾我做咩,,雪櫃話溫書ar!!
我話唔溫ar. ..叫佢擺我入"駱架"(唔識eng點串=0=l||)
岩岩俾亞sir聽到,,亞sir叫我搵返去溫書,我話唔溫ar!
亞sir繼續講__* 我都冇理佢
點知亞sir攞MathA好大力拍我張枱@.@
果時我企起左起身,好大聲講左一句XX話(我唔知我果時講左句咩)
後來Good姐同我講話X街wo))*我諗5會掛=口="
我講完之後,,見到亞sir呆晒..亞sir一定俾我嚇襯laaa......
after我走過雪櫃叫佢擺我入"駱架"
我都唔知why咁大火藥味ga>"<
其實都5關亞sir事ge,,係我自己心情唔好姐*
亞sir sorry牙~.~
好彩亞sir冇嬲我姐...but kid sir又點識嬲人姐//haha...XD!
放左學同Good姐、vicky去戴眼鏡。。。
睇到咁多眼鏡都唔知買邊副好><"睇到眼都花埋--*
last簡左紫色半櫃長方形眼片ge眼鏡//but i don't like紫色!!
之不過真係幾好see”嘻嘻!!!
戴左睇見c文d囉,,,以後5好咁粗魯~費事嚇襯人laa(特別kid果d哩) |