SoMeTiMe , Has MiSs U*
i HavE tHe haPpiNess , AlSo hAs The SaDnEss``
I KwON , i StIlL vErY MuCh LoVe U*
THx yOu vEry mUcH`..
U GivE mE sEcTiOn oF hApI ReCoLlEcTiOns!!
 

 

{愛aYaMi}*
- - - - - - - - - - - - -- - - -

LivE : H.K

 醉 愛 : w-indS.
Birthday: 12.06

Icq: 255006708
MSN: LoVeNicolE168

                         日誌*
SuPEr LoVe E班!!
回憶從前
友共情``
無聊``
回憶從前

 我的連結* 

BILL*
BO*
FUNG*
SAHN*
VICKY*
WING*
WING穎*
YIPa*
YUMI*
天仔*
雪櫃*

  ``橘慶太=]*

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930


 KeMi : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]  
              留言列表*

最近三個月尚無任何留言

 2005 年 12 月 9 日  星期五   晴天

   ﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍
     `` ((`亞嫲佢地好happy*!!
﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉

morning同家姐去左買野,凈係我買姐...
妖>333<"我睇中左對黑色ge鞋,好鬼型架,
but對鞋上面有d膠水抹唔甩ar*好唔開心牙!!
last買左第2對,都幾令既,呵呵~~原來HK都有得買wo"
我地2點幾落左去屋企,因為要食飯lu。。。
今曰去左餐廳食飯,因為亞嫲佢地擺洒丫”勁多人去ar*開左45圍,
好白痴牙,我入到去,有個阿嬸捉住我隻手,狂講野,
佢問我認唔認得佢,我更係唔認得laaa..
我邊知佢係乜水wo,我凈係係度傻笑=3=好無奈牙!!
我食完即刻彪去搵我個fd,原來佢個手機俾人偷左丫>w<"
唔怪得打唔通佢個電話喇,真悲哀*..*


 2005 年 12 月 8 日  星期四   晴天

   ﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍
     `` 今日做咩丫,,,
﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉

今日冇返school,因為要大6...
勁早俾亞媽叫醒左,好似五點幾渣=3="不過ME懶床六點幾幾肯起床,
起左身整好左d野就去搭車喔,早餐都冇eat牙)))*好慘!!
妖,亞嫲佢地d行李勁重啊,又多wo,仲要冇位坐牙,企係度勁累lo..
最可憐係我企左係黃線果度ar,真係媽的牙>w<"
好辛苦先過關,又要等亞嫲佢地,because佢地拎護照架,又等左好耐,
企係度好似果癲婆咁=口=...
見到舅夫佢地laaa,終於可以坐底喇*
我頂,因為好多人,所以好逼呀,我變左三文治喇*3*,就快死得咁!
死人winnie勁嘈呀,想訓下都唔得,我個黑眼圈都顯晒出來喇@.@
返到佛山果度勁塞車lo,有2宗交通意外,返到唔知邊度又要整路。
搞到好耐先返到廣州,到廣州去左好野,好肚餓aR*之前都冇食過野,
唉//返到屋企la,打俾我d FD,佢地d電話一個都打唔通,好無奈呀>v<"
打左N咕多次,我放棄la。
夜晚跟左我家姐上恩平度整頭髮,我家姐染左黑藍色,我剪左頭髮同拉左一次性,
整出來都唔錯啊,好過之前果個髮型啊\^o^/
after,我地落左吧!我家姐佢地係度喝洒,不過我冇喝度,
唔知y我聞到d洒都想嘔呀,d音響勁大聲啊,以家好憎聽到呢d聲啊!
佢地喝完去左食宵夜,d野好正呀,以家好想食添,我地三點幾先返。


 2005 年 12 月 7 日  星期三   晴天

   ﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍
     `` Sports Day,,1
﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉

琴晚去左wing屋企訓覺,so今日唔使一大早起身ar*
如果唔係一定會凍死我牙T^T..
我地飛的都差小小遲到,痴線ga,個的士佬勁串囉!!!
好彩最尾都趕得切,呵呵//*死人鄒珊勁串囉,我同wing夾攻佢,哈哈,低死ar
妖....係看台上面勁凍囉,痴孖筋架,凍到我就黎死咁>v<"咩都唔想做。
唉*凍到死仲要俾人捉左去罰抄,仲要係福音wo,我唔信架大姐~
之後去左雪櫃果度坐,because葉a有件羽x,暖左好多,Year!!
頂;;遲左一粒鐘先放lunch,真係可憐唷☉﹎☉
我地去左綠因eat food,我果個都唔錯,幾正下,kaka....
我地仲係度take photos,好衰架,人地都未駁頭髮,咁柒(好似發好咁=口=")
after去左百佳買野食,搵黎搵去都唔知d糖係邊樹~.~
返到去又要食西南風laaa...媽的!!
妖,我勁想see劉超x跨欄架ma,佢俾我地笑到唔去,早知唔笑佢喇
最尾d項目好正牙,冇好似上午d咁悶,,呵呵!!
跨欄有d人跌底左勁好笑ar..有一個人好白痴唷〃
佢跨左第一個欄就跌底左喇,d人笑佢,宁能覺得瘀皮,
係度扮型慢慢行,行到個欄果度攞隻腳踼wo,踼到一個欄踼5到,又俾d人笑,超抵死丫!!
媽的,放遲左一粒鐘放。


 2005 年 12 月 5 日  星期一   晴天

   ﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍
     `` ((`1次過寫返*!!
﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉

星期六,亞媽叫我同燕姐佢地去銀座同樂湖睇野*
我咪叫左wing陪我一齊去囉,,after我同wing去左元朗行街>333<"
同亞Bo、vicky佢地會合之幾後,我地左xx商場買33,vicky買左一件白色既衫,
亞Bo同佢媽咪返左去。。。我地繼續shopping,去元朗廣場買袋袋哩..
我係CR買左個筆袋,$20蚊好平姐....vicky佢買左個袋$238蚊>333<"
好貴唷*o*,,,but佢果個係牌子所以貴ddd...
嘩!!vicky搭車返果時嘔牙>v<"好慘丫,我以前都試過,辛苦到死ar!!
after去左wing屋企傾計,俾我知道左個秘密,haha....XD!
but佢地都知道左我like乜水,算la,一個字之ma~~\^o^/
星期日,因為我唔識do英文,所以去左雪櫃屋企,
呵呵*我知道左好多野,我玩到6點先至走,勁happy丫”
今日俾[靚雞]捉條裙短啊,佢都痴孖筋既,wing條裙仲短過我都5捉,
正一仆x,企係出面勁樣lo,好彩最尾都過關,嘻嘻!
唉~返上classroom勁咳呀>w<"好5舒服,之後第2堂留左去醫療室坐,
好彩vicky落左黎陪me,如果唔係都5知點過ar,同vicky傾左勁多野ar!!!
我地小息先至上去。上Maths果時c到亞sir好"輕"啊!!唔知why呢?
可能同佢GF喊咬丫”放左學,我同wing去vicky屋企傾計,傾到6點先返歸,
呢排成日傾計,傾都傾5完咁。
哈哈!!天日係Me既生日啊,好happy呀,希望天日開開心心喇!!!


 2005 年 12 月 3 日  星期六   晴天

   ﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍
     `` *`見到嫲嫲佢地丫”
﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉

              kaka....XD!!!!亞ma佢地終於返來la>v<"好happy牙我\^o^/year~
              亞ma同亞爺我都5係好認得@.@.....亞ma我都差5多十年未見過佢,
          亞爺就見果2次囉,but都咩印象//*除左亞ma同亞爺之外仲有好多人哩•·.
           有2個細蚊囡勁hight啊,由夜晚嘈到日頭,我都冇訓過,成日聽到佢地比聲,
          佢地真好充沛ar=口="燕姐佢靚仔好多ar,5知浸過咸水果d人係咪令d呢??
              亞媽叫me今日同燕姐佢地行街wo,but好似5知點咁=*.*=(怕羞lo)
           home勁多野ar,行都行5郁牙>.<-*有好多野eat wo,but我冇咩食到=3="
            佢地令俾我先至eat,講明下5係大小姐牙*係因為........算la廢事講^.^~
                           哈哈,趁亞ma佢地去左飲茶我之至play電腦渣!!!!
                      because我5like飲茶所从冇去到,very憎飲茶嘈到死!!!
                         琴晚sleeping狂望住果天,唉*一粒星星都冇=.=
         唔知why成日諗住佢,低B架我!!!好掛住Miss Tse、Miss Li、伊sir啊T.T~
                                  好憎以家果死人Miss Tse呀!超憎佢!!!
                      星期5超正ar,笑到我死,haha~~死kid sir偷拍我地wo,
                       正一衰人黎架,以家好好好好好憎佢,好想拆佢菲x牙.\/.