SoMeTiMe , Has MiSs U*
i HavE tHe haPpiNess , AlSo hAs The SaDnEss``
I KwON , i StIlL vErY MuCh LoVe U*
THx yOu vEry mUcH`..
U GivE mE sEcTiOn oF hApI ReCoLlEcTiOns!!
 

 

{愛aYaMi}*
- - - - - - - - - - - - -- - - -

LivE : H.K

 醉 愛 : w-indS.
Birthday: 12.06

Icq: 255006708
MSN: LoVeNicolE168

                         日誌*
SuPEr LoVe E班!!
回憶從前
友共情``
無聊``
回憶從前

 我的連結* 

BILL*
BO*
FUNG*
SAHN*
VICKY*
WING*
WING穎*
YIPa*
YUMI*
天仔*
雪櫃*

  ``橘慶太=]*

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930


 KeMi : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]  
              留言列表*

最近三個月尚無任何留言

 2005 年 12 月 31 日  星期六   陰天

   ﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍
     `` 2005年last 1day..
﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉

今日係2005年最後一日啊 ! !
好慘牙 .. 要大一歲喇 .. 即係又老左T^T .. 嗚嗚 ..
呵呵`係度要回故一下呢一年對我黎講ge大事*
1.我亞ma佢地返左黎,久別重逢,原來有11年冇見架喇
2.徹徹底底放下暗戀左2年半既boy
3.雖然放底果個,但係卻中2左另一個,(唔通忘記一個真係要搵另一個代替?!)
4.被個仆x婆嚇死我,話佢有癌症,(原來冇事,心血少d都俾佢嚇呱啊!!!)
5.係學校大喊左幾次,冇咩ge因為太大壓力姐
6.同海味翻面,係佢唔岩先架,but以家冇事lu
7.同Angle翻面,點解?!唔係因為我,係因為good姐同佢翻面(我冇打算同佢翻面架,係佢同我翻面喳)
8.係我懂事時,吸煙,but衹係吸左幾支,之後就冇吸過,相信我la,我以都5會吸
諗唔到la .. 太早果d已經唔記得左la .. 我冇法子記得咁多野
上面果d不分先後 .. 對我黎講一樣咁重要 ..


 2005 年 12 月 29 日  星期四   晴天

   ﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍
     `` 【四眼雞丁】
﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉

呵呵`今日同vicky,bobo去銀座c四眼雞丁!!
超搞笑ar>v<"隻雞丁好Q啊~~隻外星BB都好得意牙>333<"
不過好嚇人牙...嚇得我死死吓-3-;;
佢係扮左好多電影人物啊//*哈哈^口^!!
 
琴日補完Maths後,去左銀座買平井堅個隻碟,
原來蔡sir都識平井堅呢個人架wo..真係估唔到ar~
last冇買平井堅個隻碟,但係買左w-inds.隻碟,,,
要100蚊arT.T,呢次要慳d洗囉!!!
不過好值得,,,因為係w-inds.^^*第2個叫佢死開la!!!


 2005 年 12 月 25 日  星期日   晴天

   ﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍
     `` Christmas
﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉

          祝願所有既朋友:
 
     聖誕節快樂!!
  Merry Christmas!!
  過一個幸福快樂既聖誕節!!
 


 2005 年 12 月 25 日  星期日   晴天
   ﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍
     `` ::::去睇電影::::
﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉

9點半起左身,洗左頭叫醒咪我細佬,
因為佢地都好想睇《哈利波特》,不過都應該冇非la,
《哈利波特》咁鬼受歡迎係咪,
嘩!!!去到果度D排隊排到門口出邊wo,勁多人囉,
睇黎佢都應該死左條心喇=0="
點知跑返屋企,再跑返黎,係自動買非,果到買非wo,
我都非事理佢,等埋雪櫃同海味入去睇囉^^*
超正丫,我超想睇過囉>w<"
 


 2005 年 12 月 23 日  星期五   晴天

   ﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍
     `` [*去左旺角行街*]
﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉

好早就起左身,同亞嫲佢地一齊去飲茶,我最憎飲茶架啦!!
鬼死咁嘈,又冇野好食既‥‥
返返屋企之後,就搭車去旺角,搭車果時傾左好多野,
不過冇我份啊,得我家姐同表姐傾,因為佢地冇代溝ar ma=3=
去左女人街買野*女人街D野真係好..鬼死靚令,令到我一件都冇買到,
不過我見到D公仔好鬼Q't丫>33<"好想買佢返屋企,但係好冇用。
表姐佢買左個行李袋同買左個書包俾winne佢,仲買左D襪既,
after去新の城,表姐幫大表姐佢睇岩左對鞋,要差唔多400蚊,
我先至唔買丫,又唔係好好睇,不過岩大表姐佢囉 ..
行左好耐終於俾我睇到左個袋la,唔洗再用以家個袋,非事俾佢地話x姨>v<"
D衫好令,但係我只想買袋喳,呵呵~~
返返去拎個行李袋,點知撞到黑雪佢wo,,,
行到4點幾就搭野返屋企,家姐佢地去元朗,所以得我自己返,嗚嗚……