|
琴日去買左d gife,,,用左巧多moneyT.T~~打算送俾老師^^*
上4樓果時,我同wing送gife俾Miss Tse,搞到Miss Tse喊左,好能太感動la!
係活動時間,,,知道左一個令人很難受ge消息....
聽完左之後,d眼淚狂流出來,我都5想之不過實在認忍5住><"
點解會咁樣ga!!我真係好5想知道呢個消息,我情願永遠誤會佢
亞wing同大佬風聽左都喊.....
終於到左小息lu,我地留返係課室練"Today"呢首歌~
唱下唱下,葉A佢喊左><"我都好想喊哩....d歌詞寫得真係good ar!!
係落禮堂果時,Miss Tse話佢要走,Miss Tse愈講愈激動,仲crying添~
Miss Tse一開始講我就知佢要講咩,我趴底左狂喊,喊得好大聲(好瘀皮= =)
我一見到尹sir好想cry.....有d野真係好難開口~
A,B,C,佢地d話劇演得5錯,而D班聽5到佢地唱咩=="
haha*`到我地唱la~好緊張ar!
唱完左有好多人喊arT.T,,,可能之前我ge淚都流乾,所以我冇喊到~
放學果時問Miss Tse拎左電話同埋送左份gife陴Miss Li,,
Miss Li話星期一再見,Miss Li俾我ge feeling係一個好堅強ge女人!!
雖然就快要走,但係佢都冇喊~
P.S各位老師祝你地工作愉快^^* |