SoMeTiMe , Has MiSs U*
i HavE tHe haPpiNess , AlSo hAs The SaDnEss``
I KwON , i StIlL vErY MuCh LoVe U*
THx yOu vEry mUcH`..
U GivE mE sEcTiOn oF hApI ReCoLlEcTiOns!!
 

 

{愛aYaMi}*
- - - - - - - - - - - - -- - - -

LivE : H.K

 醉 愛 : w-indS.
Birthday: 12.06

Icq: 255006708
MSN: LoVeNicolE168

                         日誌*
SuPEr LoVe E班!!
回憶從前
友共情``
無聊``
回憶從前

 我的連結* 

BILL*
BO*
FUNG*
SAHN*
VICKY*
WING*
WING穎*
YIPa*
YUMI*
天仔*
雪櫃*

  ``橘慶太=]*

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930


 KeMi : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]  
              留言列表*

最近三個月尚無任何留言

 2005 年 9 月 2 日  星期五   晴天

   ﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍
     `` 返學Lu. ..
﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉

我地ge班主任係朱老師ar~~

一開始我好鬼開心,,,因為佢之前教我地普通話. ..而且上課松鬆

以為佢5嚴la***點知 . ..

唉>"<

真係慘Lo~~


 2005 年 8 月 13 日  星期六   雨天

   ﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍
     `` 好無聊既一個暑假*,,
﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉

唉....終於爬起來打日記la~~

呢個暑假真係好無聊ar!!!日日都係係Home過....真係慘ar~

原本一個充滿陽光既暑假变成一個死氣沉沉既暑假,,,,

上次同老風和雪梨出街,,,果次係Me第一次吸煙~~~

好果俾阿媽媽知道實死呀!!!


 2005 年 7 月 8 日  星期五   雨天

   ﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍
     `` 在這好時刻分離不要流眼淚....真的可以不流眼淚ma?
﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉

琴日去買左d gife,,,用左巧多moneyT.T~~打算送俾老師^^*

上4樓果時,我同wing送gife俾Miss Tse,搞到Miss Tse喊左,好能太感動la!

係活動時間,,,知道左一個令人很難受ge消息....

聽完左之後,d眼淚狂流出來,我都5想之不過實在認忍5住><"

點解會咁樣ga!!我真係好5想知道呢個消息,我情願永遠誤會佢

亞wing同大佬風聽左都喊.....

終於到左小息lu,我地留返係課室練"Today"呢首歌~

唱下唱下,葉A佢喊左><"我都好想喊哩....d歌詞寫得真係good ar!!

係落禮堂果時,Miss Tse話佢要走,Miss Tse愈講愈激動,仲crying添~

Miss Tse一開始講我就知佢要講咩,我趴底左狂喊,喊得好大聲(好瘀皮= =)

我一見到尹sir好想cry.....有d野真係好難開口~

A,B,C,佢地d話劇演得5錯,而D班聽5到佢地唱咩=="

haha*`到我地唱la~好緊張ar!

唱完左有好多人喊arT.T,,,可能之前我ge淚都流乾,所以我冇喊到~

放學果時問Miss Tse拎左電話同埋送左份gife陴Miss Li,,

Miss Li話星期一再見,Miss Li俾我ge feeling係一個好堅強ge女人!!

雖然就快要走,但係佢都冇喊~

P.S各位老師祝你地工作愉快^^*


 2005 年 7 月 1 日  星期五   晴天

   ﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍
     `` Miss Li給我的贈言
﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉

珍儀:

     很欣賞你一向用心,你中文、做事都壹心,很喜歡你,

以後我不在你也要努力下去,我會支持你的!

      別忘我!

                    Miss Li(29.6.05)


 2005 年 6 月 30 日  星期四   陰天

   ﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍
     `` 要走的,,留不住~!
﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉

終於派完卷la,,我唔係好滿意d成績><"

今日真係巧5 happy arT.T.....Miss Li佢要去第二間school教ar,

好5唔得Miss Li呀,,上Miss Li堂真係好開心架^^*

佢會同我地講佢以前ge事,,又成日講笑~上佢堂過得真係好快!!

點解咁架...點解d好既老師會調走ga??

以前小學有個Miss叫李詩琪,佢都係好好ga,點知教左一年又調走=.=

以家Miss Li又係咁.....

Miss Li巧多謝你ar,係你身上我真係學到巧多野ar!

希望係你手上教過學生都會中意你^^*

拜拜*`