SoMeTiMe , Has MiSs U* i HavE tHe haPpiNess , AlSo hAs The SaDnEss`` I KwON , i StIlL vErY MuCh LoVe U* THx yOu vEry mUcH`.. U GivE mE sEcTiOn oF hApI ReCoLlEcTiOns!!
{愛aYaMi}* - - - - - - - - - - - - -- - - - LivE : H.K 醉 愛 : w-indS. Birthday: 12.06 Icq: 255006708 MSN: LoVeNicolE168
日誌* •SuPEr LoVe E班!! •回憶從前 •友共情`` •無聊`` •回憶從前
我的連結*
•BILL* •BO* •FUNG* •SAHN* •VICKY* •WING* •WING穎* •YIPa* •YUMI* •天仔* •雪櫃*
禾滴醉艾``橘慶太=]*
«‹ June 2026 ›»SMTWTFS123456789101112131415161718192021222324252627282930
今日返到學校睇到巧多同學都剪左頭髮牙,佢地剪到好好笑ar 笑火暴咀啊
搞到我都想剪添~係時候都要換個look喇~~ 原來今日只係收3樣功課>.<不過我全部都do晒,
早知就5做甘名喇,整到我沒time去玩,男女男爆ar
刊登時間︰2005-04-07 06:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
唉....呢果復活節好悶ar><日日都係係林仔(家姐既df)屋企, 悶到我嘔電ar d friend又冇放假,整我日日同家姐去玩, 唉~~真系好鬼慘啊!! 好采返到去仲見到好多靚仔,kaka!!! 估5到以家發展得咁快, d人穿服好鬼型,簡直可以拍得住hk啊~爆happy!! 呢次返去冇咩買野,因為冇$$ 只係買左好少野。 唔知點解我次次近到去都好想見到佢,5通我仲未放得低?? 唉....人嗎?人就係咁,5敢面對現實,只敢逃避~~希望快d可以忘記佢la 雖然仲有1月就返學,但我d功課幾乎都未do過 船到橋頭自然直,到時先算la~
刊登時間︰2005-04-07 01:09 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
我發高燒呀><好辛苦呀 星期4發燒,發到以家~~ 夠竟幾時先好返架呀?? 我就來死架la~~嗚嗚嗚!!! 仲有4日就放假la^^~ 哈哈~~~勁happy啊 又可以盡情甘玩^^~
刊登時間︰2005-04-07 01:08 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
呵呵~~ 終於見到keita佢笑返la,勁happy ar^^~ 2005年好見去japan看w-inds.演唱會ar>.< 不過d機票都好鬼囉命la~仲有5識日文,慘 睇來都係去5成架la 希望w-inds.快d來hk開演唱會la....
刊登時間︰2005-04-07 01:07 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
唉...... 呢幾日都好 呀~我想係估5到慶佢會 其實最5好都係我地(fans),我地應該相信慶, 我相信慶佢以家一定仲好傷心><~ 慶唔好再喊la~你笑果時型仔好多 你要小心身體ar,5好捱壞自己個身子呀!! 記住ar!!一定要 ar!! 永遠撐你既fans~儀~
刊登時間︰2005-04-07 01:05 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]