SoMeTiMe , Has MiSs U*
i HavE tHe haPpiNess , AlSo hAs The SaDnEss``
I KwON , i StIlL vErY MuCh LoVe U*
THx yOu vEry mUcH`..
U GivE mE sEcTiOn oF hApI ReCoLlEcTiOns!!
 

 

{愛aYaMi}*
- - - - - - - - - - - - -- - - -

LivE : H.K

 醉 愛 : w-indS.
Birthday: 12.06

Icq: 255006708
MSN: LoVeNicolE168

                         日誌*
SuPEr LoVe E班!!
回憶從前
友共情``
無聊``
回憶從前

 我的連結* 

BILL*
BO*
FUNG*
SAHN*
VICKY*
WING*
WING穎*
YIPa*
YUMI*
天仔*
雪櫃*

  ``橘慶太=]*

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930


 KeMi : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]  
              留言列表*

最近三個月尚無任何留言

 2005 年 4 月 14 日  星期四   陰天

   ﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍
     `` Happy Day
﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉

終於到左今日la~好鬼緊張ar 5知一陣d小學生鐘唔鐘意玩咧!好驚哦~

到左8:30喇,第一排學生終於來左La~好興奮口牙!!點解d小學生咁鬼忸羞,

5敢入黎wo~整到我地要係度拍烏鷹喔 真系可憐~不過最後d小學生都入黎,

哈~我地仲系度拉客添~KaKa,笑死人囉 我地果攤位實在太高難度囉,冇咩人

可以勝出,不過我地都有俾印仔佢地,仲要係4個添,如果俾Miss蘇知道一定鬧死我地ar~

冇人果時我地去左其他班玩,我最like定飛標,不過得一支中左=口=",真系瘀皮ar

好多Miss都黎我地果攤位play,俾我果中左存一個Miss可以win,好多人都話我地個攤位

好好玩,聽到真係好happy ar,證明之前既努力系冇白費既^^"哈哈~~我地好奸ar,走去

囉d印仔給自己果張禮物紙果度去換禮物


 2005 年 4 月 13 日  星期三   雨天

   ﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍
     `` Go樂湖駁髮髮lo~
﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉

今日早上11:00返到school,點解11:30放喔~~不過都好,咔咔

返到Home就call d friends去來玩,我地去左樂湖行街,以家d衫多數都系

吊帶衫,冇咩岩我,所以冇買到野~ 但系陪左我個Angle去駁髮,佢駁左27條

要$130,都好平!只系5蚊雞一條,整到我都想駁喔,不過我受得住"有"惑,hehe!!

最終都冇駁到,becaues我要儲$$$呀


 2005 年 4 月 12 日  星期二   陰天

   ﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍
     `` 輕鬆晒^v^
﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉

今日終於測完驗喇~勁Happy啊

放學果時,我仲以為自己可以走得添,點知原來今日要留低整攤位wo~

真系可憐ar 整個攤位整到5:30先可以走,不過系整既過程都好開心~

嘻嘻~~天日又要返去整魯!!


 2005 年 4 月 8 日  星期五   晴天

   ﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍
     `` 忠實自己Love
﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉

今日已經測左3課書,世史好鬼難ar,巧驚會肥佬口牙><
miss蘇俾左通告我,要叫我13和14號要返school啊,人地都5想返,
唉....真係命苦 仲以為測完驗可以去玩添~
其實我有時都會冥想會同你一齊ge,但係我知道係冇可能架,
我地根本係2個世界既人,我有時好羡慕我d friends,羡慕佢地點解會有咁多仔,

其實洗咩羡慕姐~要穩一個好男人、真心愛自己同埋自己真心愛既人係好難既事,

算la~我believe同我渡過一生既人始終會出現既,嘻嘻~


 2005 年 4 月 7 日  星期四   晴天

   ﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍
     `` 喜與泣
﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉

天日要測驗喇,好鬼驚口牙 都5知點好~
不過又可以早d放學,真系好happy ar~kaka!!
今日系學校果時真好頭痛,痛到&#25886;命啊
日日都系學校笑到死,全靠堅姐係度俾我串,哈哈~~
其實我都5想串佢架,衹不過係佢成日激到我火山爆發 好心佢5想俾我串就咪鬼激我喇。
以家係屋企瘋狂勁聽w-inds.佢地d歌,冇辦法la,鬼叫佢地咁cute咩~
真係可愛到屎口牙
"童話"呢首歌巧巧聽ar,d歌詞又正wo~