SoMeTiMe , Has MiSs U* i HavE tHe haPpiNess , AlSo hAs The SaDnEss`` I KwON , i StIlL vErY MuCh LoVe U* THx yOu vEry mUcH`.. U GivE mE sEcTiOn oF hApI ReCoLlEcTiOns!!
{愛aYaMi}* - - - - - - - - - - - - -- - - - LivE : H.K 醉 愛 : w-indS. Birthday: 12.06 Icq: 255006708 MSN: LoVeNicolE168
日誌* •SuPEr LoVe E班!! •回憶從前 •友共情`` •無聊`` •回憶從前
我的連結*
•BILL* •BO* •FUNG* •SAHN* •VICKY* •WING* •WING穎* •YIPa* •YUMI* •天仔* •雪櫃*
禾滴醉艾``橘慶太=]*
«‹ June 2026 ›»SMTWTFS123456789101112131415161718192021222324252627282930
終於到左今日la~好鬼緊張ar 5知一陣d小學生鐘唔鐘意玩咧!好驚哦~ 到左8:30喇,第一排學生終於來左La~好興奮口牙!!點解d小學生咁鬼忸羞, 5敢入黎wo~整到我地要係度拍烏鷹喔 真系可憐~不過最後d小學生都入黎, 哈~我地仲系度拉客添~KaKa,笑死人囉 我地果攤位實在太高難度囉,冇咩人 可以勝出,不過我地都有俾印仔佢地,仲要係4個添,如果俾Miss蘇知道一定鬧死我地ar~ 冇人果時我地去左其他班玩,我最like定飛標,不過得一支中左=口=",真系瘀皮ar 好多Miss都黎我地果攤位play,俾我果中左存一個Miss可以win,好多人都話我地個攤位 好好玩,聽到真係好happy ar,證明之前既努力系冇白費既^^"哈哈~~我地好奸ar,走去 囉d印仔給自己果張禮物紙果度去換禮物
終於到左今日la~好鬼緊張ar 5知一陣d小學生鐘唔鐘意玩咧!好驚哦~
到左8:30喇,第一排學生終於來左La~好興奮口牙!!點解d小學生咁鬼忸羞,
5敢入黎wo~整到我地要係度拍烏鷹喔 真系可憐~不過最後d小學生都入黎,
哈~我地仲系度拉客添~KaKa,笑死人囉 我地果攤位實在太高難度囉,冇咩人
可以勝出,不過我地都有俾印仔佢地,仲要係4個添,如果俾Miss蘇知道一定鬧死我地ar~
冇人果時我地去左其他班玩,我最like定飛標,不過得一支中左=口=",真系瘀皮ar
好多Miss都黎我地果攤位play,俾我果中左存一個Miss可以win,好多人都話我地個攤位
好好玩,聽到真係好happy ar,證明之前既努力系冇白費既^^"哈哈~~我地好奸ar,走去
囉d印仔給自己果張禮物紙果度去換禮物
刊登時間︰2005-04-15 10:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
今日早上11:00返到school,點解11:30放喔~~不過都好,咔咔
返到Home就call d friends去來玩,我地去左樂湖行街,以家d衫多數都系
吊帶衫,冇咩岩我,所以冇買到野~ 但系陪左我個Angle去駁髮,佢駁左27條
要$130,都好平!只系5蚊雞一條,整到我都想駁喔,不過我受得住"有"惑,hehe!!
最終都冇駁到,becaues我要儲$$$呀
刊登時間︰2005-04-14 05:26 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
今日終於測完驗喇~勁Happy啊
放學果時,我仲以為自己可以走得添,點知原來今日要留低整攤位wo~
真系可憐ar 整個攤位整到5:30先可以走,不過系整既過程都好開心~
嘻嘻~~天日又要返去整魯!!
刊登時間︰2005-04-14 05:12 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
今日已經測左3課書,世史好鬼難ar,巧驚會肥佬口牙>< miss蘇俾左通告我,要叫我13和14號要返school啊,人地都5想返, 唉....真係命苦 仲以為測完驗可以去玩添~ 其實我有時都會冥想會同你一齊ge,但係我知道係冇可能架, 我地根本係2個世界既人,我有時好羡慕我d friends,羡慕佢地點解會有咁多仔,
其實洗咩羡慕姐~要穩一個好男人、真心愛自己同埋自己真心愛既人係好難既事,
算la~我believe同我渡過一生既人始終會出現既,嘻嘻~
刊登時間︰2005-04-08 11:49 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
天日要測驗喇,好鬼驚口牙 都5知點好~ 不過又可以早d放學,真系好happy ar~kaka!! 今日系學校果時真好頭痛,痛到&#25886;命啊 日日都系學校笑到死,全靠堅姐係度俾我串,哈哈~~ 其實我都5想串佢架,衹不過係佢成日激到我火山爆發 好心佢5想俾我串就咪鬼激我喇。 以家係屋企瘋狂勁聽w-inds.佢地d歌,冇辦法la,鬼叫佢地咁cute咩~ 真係可愛到屎口牙 "童話"呢首歌巧巧聽ar,d歌詞又正wo~
刊登時間︰2005-04-07 09:44 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]