SoMeTiMe , Has MiSs U*
i HavE tHe haPpiNess , AlSo hAs The SaDnEss``
I KwON , i StIlL vErY MuCh LoVe U*
THx yOu vEry mUcH`..
U GivE mE sEcTiOn oF hApI ReCoLlEcTiOns!!
 

 

{愛aYaMi}*
- - - - - - - - - - - - -- - - -

LivE : H.K

 醉 愛 : w-indS.
Birthday: 12.06

Icq: 255006708
MSN: LoVeNicolE168

                         日誌*
SuPEr LoVe E班!!
回憶從前
友共情``
無聊``
回憶從前

 我的連結* 

BILL*
BO*
FUNG*
SAHN*
VICKY*
WING*
WING穎*
YIPa*
YUMI*
天仔*
雪櫃*

  ``橘慶太=]*

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930


 KeMi : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]  
              留言列表*

最近三個月尚無任何留言

 2006 年 5 月 10 日  星期三   晴天

   ﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍
     `` 天意*
﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉

今日去左WING屋企訓牙 .. SO  HAPPY AR^^*
阿WING問我點解吾去YUMI屋企訓牙???
佢講左好多個理由 .. BUT冇一個都唔岩= =" 真係蠢牙 .. 哈哈!!! 咁刀估唔到‵`
係因為佢LO ,, 因為我真系好可以想見到佢‵我同自己講 .. 今次我要賭一鋪大既,,
IF天日可以撞到佢GE話..我會同佢講..但如果撞吾到佢GE話.. 咁我死心LO!
結果係點...就要睇個天LA .. 我睇得好透架喇 ,, 刀已經咁耐LA .. 有D野吾系你就吾系你GA LA!
刀已經咁大個LA ..思想刀算成熟架NA*
唉..........HOPE風風講D野吾系真,,就算系真咁又點嗜,,刀同我冇關係GE!
 
究竟你想點呀???你當我係咩呀!!!!
  
如果有一天你我再相遇,,,
你還會認得我嗎??
還只是擦身而過 ..


 2006 年 5 月 9 日  星期二   晴天

   ﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍
     `` 這 段 情 我 放 不 開*
﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉

我真系好辛苦亦都好攰 .. 我吾想再死撐落去 .. 我吾想系你地面前扮開心..好假*
想喊咪喊LO``喊之嘛 , 又吾洗死GE* 但係我吾想比你地見到我脆弱一面,,
我情願一個人承受所有事 ,, 我都吾想去煩你地..吾想你地擔心*
SORRY..原諒我吧! 我比較喜歡自己一個人去喊,一個人去承受,一個人去解决``
我忍左好耐 ,, 聽到HURT SO BAD呢首歌 ,, 我真系再忍吾住 .. 呢次系我咁耐喊得最勁既一次 ,,
太多太多既吾開心 .. 太多太多既感情被欺騙 .. 太多太多既想念 .. 太多太多既野要去諗*
我好想發洩晒出黎 ,, 但吾可以 ,, 因為我吾想俾AR媽,AR爸睇到我喊過..
我吾想佢地問我野 ,,吾想佢地擔心我 .. 喊左一陣去左洗面 ,, 洗面果個又再喊 ..
聽到開門聲即刻靜落黎 = =" 等AR媽入左廚房我先敢出黎 .. 淆低也*  好似賊AR@.@
傻GA``我狂對住塊鏡笑 ,, 想安慰自己 ,, 但笑得好假*
我發覺喊左出來,,開心左好多 ..舒服左好多..HEHE``XD"
WING...SORRY``我辨吾到 ..我知佢有中2既人,,雖然佢地兩個分開 ..
但如果佢地係真心相愛既話 ,, 我相信最終都會係一齊LO``
而且我相信果條女比我更加愛佢..條女刀等左佢好耐架LA* 我吾傷害佢(她)*
如果我真係去同佢講GA話 ,, 同KAI婆有咩分別* 我做吾出*

誰 的 眼 淚 最 讓 我 傷 心   誰 的 名 字 最 不 能 忘 記 ..
即 使 再 堅 強 , 也 敵 不 過 眼 淚 ..
我 寧 願 承 受 任 何 是 非 , 也 不 願 承 受 一 次 流 淚 ..


 2006 年 5 月 8 日  星期一   晴天

   ﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍
     `` 又 何 苦 呢 ?
﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉

雞仔鵬佢摌青牙牙牙牙```真系做吾到佢咁夠疆=O=* O晒咀尼``
HEHE,,今日MISS CHU冇返NA*有三堂吾洗上 .. SO GOOD!!
鳴鳴‥‥天日到我FUN TALK牙``吾想丫* 咁樣衰 = ="
LAST二堂 ,, 果班條仔係度PLAY誠實與大瞻 .. 問D問題超變態 ..又吾知我係隔離WO``
我先吾玩AR,, 點知你地問D咩GA``
死肥毛正一X黎GA ,, 成日叫我收嗲 - -` 吾夠我串 .. 屎牙XD"
尼次扒街囉`` 吾記得KAI標有我日記 * 搞到我琴日打左咁多私事添>/\<"
KAI標吾好俾我日記肥毛AR`` 佢咁鬼口臭 ,, 萬一爆左我D私事就死得LO-*
最尾2堂好悶=3=" 係本NOTE BOOK寫左好多野``
BUT刀吾係好敢寫 ,, 因為我家姐上次拎我本野SEE .. T^T……可憐*
嘜咩刀比佢知道晒 ,, 好無奈也*
你地吾好再用佢個名撻我啊!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
為 何 還 喜 歡 你 ?  明 明 已 經 忘 記 , 為 何 又 再 次 想 起
我 明 白 ,  從 來 都 沒 有 忘 記
算 了 吧 !  不 該 去 想
放 棄 吧 !  有 些 人 不 值 得 去 等
就 算 等 ,  也 等 不 出 結 果
難 道 等 一 世 都 願 意 ?!


 2006 年 5 月 7 日  星期日   晴天

   ﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍
     `` 給你``
﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉

我知我同你係冇可能,,但係我仲白痴到係度等奇蹟既出現,,奇蹟咁容易出現咩*
尼3年來,我一直係度等..等..等,,唯一可以做GE只系甘樣,,無止境等*
我冇得怨任何人,,我只可以怪自已當初吾去爭取,,
系我自己死蠢..將你拱手讓比人,,你同佢一齊果時真系好HAPPY,,SO我吾會去打擾你*
我仰都吾去做第三者 .. SO我唯有將你擺系心度 ,,但我真系好辛苦 ..我真系好想去忘記你..
曾經我以為我忘記左你,,原來我只系自己呃自己 ,, 所有人刀系你GE替身! 我根本忘記吾到你``
尼幾日訓覺成日刀諗起你 ..諗起你既好,你既壞,你既一切一切`
雖然我同你同相處只系得2年,, 嚴格來講我同你只系識左1年*但系我真系好好好中2你 ..
我好恨你[她,曾經一個FD] 我諗你知我講咩架LA ,, 我刀知你有我日記 ,,
但我冇所謂 .. 又吾系D吾見得光GE野``
講真,我一開始真系好憎你 ,, 但後尾我覺得你刀系為自己所愛GE人去爭取!
為爭取自己所愛GE人不釋一切,,或者你岩GE .. 愛就系咁自私,,咁殘忍``
但我吾可以,,因為果時你係我GE朋友,,朋友對我黎講比愛情更重要..
我好希望你同我講果句野係假GE,,其實你吾系同我爭,你只系為你中2GE人去爭取,,
其實你爭完之後 ,, 你一D刀吾HAPPY ,, 你只系可以同你中2GE人一齊而開心* 係咪?
無論點刀好,,希望你到最後會找到真愛 ,,記住要用真心打動一個人*
可能你會話我好虛偽 ,, 吾緊要!


 2006 年 5 月 6 日  星期六   晴天

   ﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍
     `` 放不了U*.
﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉

點解我吾肯放手...我真系好攰*

尼幾晚成日諗起你...既HURT又SWEET``

SORRY``是我蠢!!

好懷念以前GE日子>V<"無憂無累*