SoMeTiMe , Has MiSs U* i HavE tHe haPpiNess , AlSo hAs The SaDnEss`` I KwON , i StIlL vErY MuCh LoVe U* THx yOu vEry mUcH`.. U GivE mE sEcTiOn oF hApI ReCoLlEcTiOns!!
{愛aYaMi}* - - - - - - - - - - - - -- - - - LivE : H.K 醉 愛 : w-indS. Birthday: 12.06 Icq: 255006708 MSN: LoVeNicolE168
日誌* •SuPEr LoVe E班!! •回憶從前 •友共情`` •無聊`` •回憶從前
我的連結*
•BILL* •BO* •FUNG* •SAHN* •VICKY* •WING* •WING穎* •YIPa* •YUMI* •天仔* •雪櫃*
禾滴醉艾``橘慶太=]*
«‹ June 2026 ›»SMTWTFS123456789101112131415161718192021222324252627282930
刊登時間︰2006-05-10 10:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
我真系好辛苦亦都好攰 .. 我吾想再死撐落去 .. 我吾想系你地面前扮開心..好假* 想喊咪喊LO``喊之嘛 , 又吾洗死GE* 但係我吾想比你地見到我脆弱一面,, 我情願一個人承受所有事 ,, 我都吾想去煩你地..吾想你地擔心* SORRY..原諒我吧! 我比較喜歡自己一個人去喊,一個人去承受,一個人去解决`` 我忍左好耐 ,, 聽到HURT SO BAD呢首歌 ,, 我真系再忍吾住 .. 呢次系我咁耐喊得最勁既一次 ,, 太多太多既吾開心 .. 太多太多既感情被欺騙 .. 太多太多既想念 .. 太多太多既野要去諗* 我好想發洩晒出黎 ,, 但吾可以 ,, 因為我吾想俾AR媽,AR爸睇到我喊過.. 我吾想佢地問我野 ,,吾想佢地擔心我 .. 喊左一陣去左洗面 ,, 洗面果個又再喊 .. 聽到開門聲即刻靜落黎 = =" 等AR媽入左廚房我先敢出黎 .. 淆低也* 好似賊AR@.@ 傻GA``我狂對住塊鏡笑 ,, 想安慰自己 ,, 但笑得好假* 我發覺喊左出來,,開心左好多 ..舒服左好多..HEHE``XD" WING...SORRY``我辨吾到 ..我知佢有中2既人,,雖然佢地兩個分開 .. 但如果佢地係真心相愛既話 ,, 我相信最終都會係一齊LO`` 而且我相信果條女比我更加愛佢..條女刀等左佢好耐架LA* 我吾傷害佢(她)* 如果我真係去同佢講GA話 ,, 同KAI婆有咩分別* 我做吾出*
刊登時間︰2006-05-09 07:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
刊登時間︰2006-05-08 05:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
刊登時間︰2006-05-07 06:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
點解我吾肯放手...我真系好攰*
尼幾晚成日諗起你...既HURT又SWEET``
SORRY``是我蠢!!
好懷念以前GE日子>V<"無憂無累*
刊登時間︰2006-05-06 11:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]