SoMeTiMe , Has MiSs U* i HavE tHe haPpiNess , AlSo hAs The SaDnEss`` I KwON , i StIlL vErY MuCh LoVe U* THx yOu vEry mUcH`.. U GivE mE sEcTiOn oF hApI ReCoLlEcTiOns!!
{愛aYaMi}* - - - - - - - - - - - - -- - - - LivE : H.K 醉 愛 : w-indS. Birthday: 12.06 Icq: 255006708 MSN: LoVeNicolE168
日誌* •SuPEr LoVe E班!! •回憶從前 •友共情`` •無聊`` •回憶從前
我的連結*
•BILL* •BO* •FUNG* •SAHN* •VICKY* •WING* •WING穎* •YIPa* •YUMI* •天仔* •雪櫃*
禾滴醉艾``橘慶太=]*
«‹ March 2015 ›»SMTWTFS12345678910111213141516171819202122232425262728293031
D!U``天日要GO TO SCHOOL -V-" BECO YIP SIR要我地返去 ,, 我刀吾知返去DO WHAT?! 唉 ,, 又要早起身 .. 明知我訓到中午先起身架MA`` 依家都吾知點好 ,, 好鬼煩牙 !! 算 .. 到左暑假先決定LA``無為自找煩腦牙 ,,HE`
KEITA細過果時牙,,超CUTE牙``吾知佢見到D WHAT,,甘大反應尼>3<"愛屎他了。。
刊登時間︰2006-06-30 11:10 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
哈哈``琴日去左OCEAN PARK .. 超正牙>3<!! 雖然落雨 .. 但真系好正牙 .. 吾知系咪因為^^* 落左車 ,, ar Sir俾左張車非我地 .. 原本MisS ChU話落左車 .. 吾好走住 ,, 影左張相先好走Ga ,, But咩刀Forget .. 就入左去na` 同埋VICKY,BO一齊搭纜車 .. KA` 搭下搭下 ,, 停左>/\<" 吊系半空,, BUT我一D都冇驚過+..+ ,, 果陣好大風又大雨wa ,, 系甘搖黎搖去呀 .. 好似拍鬼片尼,, 周圍白茫茫 ..珊姐及低個頭,一句聲刀出過``VICKY仲勁,,眼紅紅``我唯有講笑話,,等佢冇甘驚` 唉,,過左一陣終於行返na`咸魚佢地好白痴,,打開個窗``我隔住好遠叫佢刪返佢 , BUT聽吾到 =V=" HEHE``落左纜車 ,,同FUNG會合`LAST再撞同雪櫃佢地 ,, 一齊去左水母館 , 哇塞` 同TV吾同樣-O-!坤人GE,,BUT D水母好令牙>3<" 頂..我以為前面有人 ,, 原本系塊鏡 `激鬼氣!! THEN我地五個去左PLAY海盜船 .. 我地坐最尾 ,, 超驚 ,驚到想CRYING`離心力超勁!! 我對面果個女仔超型,, 我諗佢系TB`好斯文牙`我不斷留意佢 ,OH``吾通我LIKE佢>///<" NEXT去PLAY跳樓機 ,, 見到D人PLAY到好HaPi甘= ="佢地吾驚架MA?! ya`又撞到果條女 ,,忍吾住睇到多幾眼..愈睇愈型AR`WING淆底WO`話吾play` 到左我地玩`超正牙,,HA`我本原吾叫GA,,FUNG叫到我有地驚,SO叫左一次` 之後都刀叫過``上到最高,,D風影勁正`話甘快又落去 .. 我合埋眼`妖,甘快PLAY完` 本想PLAY多次,BUT太多人NA``AFTER玩FLY船玩左2次,HA`又要比人串-V-"仲有WHO AR` 之後去玩千秋`又撞到果條女 ,,真系有緣`頂 .. 返果玩落勁多雨,D水整到隻眼勁痛,,不停系甘抺! 搭返纜車過 ..又撞到雪櫃佢地咪一齊行LO,,雪櫃講左好多野比ME聽`` 短短一句野,,搞到甘,真可鄰LO`LAST我同雪櫃PLAY旋轉木馬``同佢玩冇晒氣氛= =" 好吾捨得牙>V<"同咸魚勁晒命,,話果條女超型勁型 ..咸魚一定好自卑na` KA` 搭車返,,凍到死牙 ..BECO個個刀濕晒`搞到好似晒3甘`我除埋鞋添-V-"太吾舒服LA! 呵`原來aR sIR佢畏高GA,,吾怪得la`同Ar Sir傾計sO hApI尼! 返到HOME即刻SLEEP`訓到今日先起身-V-"
刊登時間︰2006-06-29 01:04 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
ToDaY終於派晒卷喇>< .. 成績還可以既 ,, 凈系ENG吾合格嗜 ,, 其他D刀好 ,, DIU`好憎ENG牙! 如果吾系ENG拖抵晒我既FUN ,, 我D成績一定好好牙 ..I HATE* 中文綜合能力 : ( 54 /80 ) MATHS : ( 158/300 ) COMP : ( 29/50 ) PE : ( 35/50 ) I.S : ( 127/200 ) HISH : ( 72/100 ) GEOG : ( 81/100 ) EPA : (89/100 )
ya`終於等到28號喇 .. 好期待牙!!
BO姐生日快樂>3<!!!!
刊登時間︰2006-06-27 09:17 PM [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
屌!!!! 心情好DOWN .. 4課吾合格 .. 全部刀系ENG .. 其他D都幾高FUN下 .. 自覺 , XD" 哈`事實WO ( 奸 笑 ) 一返去就派ENG .. 差吾多全部刀死晒 .. 除左作文`` ENG : 作文( 55/100 ) 閱讀 ( 31/100 ) 耹聽 ( 16/50) 默書 (10/50) 主 ( 37 /100) CHIN : 閱讀 ( 68/100 ) 耹聽 ( 30/48) 作文( 74/100 ) 中史 : ( 70/100 ) VA : ( 27/50 ) PTH : ( 35/50 )
今日好鬼黑仔牙 ,, 返到HOME冇鎖匙 .. 無家可歸 .. 可憐>/\<" 走左幾趟 ..CALL比WING去佢HOME`` BECO我只記得佢電話 , 大佬風又系SCHOOL整野 ..屌佢牙 ,, 又話拎返條鎖匙比我 -V-"
哈``仲有1日喳 .. 好想去海洋公園牙 ,, 好期待尼 .KA` 問左MISS CHU可吾可以帶3去換 .. MISS話OK ,, BUT要朴素D ,, 吾得WO ..WING佢要著超低V架 ,, 唏唏!! MISS又話佢俾 .. 吾代表其他MISS俾 .. 比人捉到吾關佢事 ,, 話佢冇都冇講過 ,, 我地冇問過佢 ,, 哈` 超搞笑*
刊登時間︰2006-06-26 11:08 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
超爆樣 ,, 問人拎MSN都要拎成甘 ... 仲要拖我落水 ,, 我對佢冇興趣 ,, 又要比佢誤會先攞命牙 =V=" 超瘀皮LO`! BUT佢地唱歌好正牙 ,, 特別果個GRIL牙 ,,好正也>3<!! 冇做工了 .. BECO吾系太想DO ... 一時一樣 ,, 無奈也"
不要這樣吧!! 我也是中立的 .. 不關我的事!! 明白咸魚講野啦`
刊登時間︰2006-06-25 11:36 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]