SoMeTiMe , Has MiSs U*
i HavE tHe haPpiNess , AlSo hAs The SaDnEss``
I KwON , i StIlL vErY MuCh LoVe U*
THx yOu vEry mUcH`..
U GivE mE sEcTiOn oF hApI ReCoLlEcTiOns!!
 

 

{愛aYaMi}*
- - - - - - - - - - - - -- - - -

LivE : H.K

 醉 愛 : w-indS.
Birthday: 12.06

Icq: 255006708
MSN: LoVeNicolE168

                         日誌*
SuPEr LoVe E班!!
回憶從前
友共情``
無聊``
回憶從前

 我的連結* 

BILL*
BO*
FUNG*
SAHN*
VICKY*
WING*
WING穎*
YIPa*
YUMI*
天仔*
雪櫃*

  ``橘慶太=]*

« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031


 KeMi : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]  
              留言列表*

最近三個月尚無任何留言

 2006 年 6 月 30 日  星期五   晴天

   ﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍
     `` 悶 -..-`
﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉

D!U``天日要GO TO SCHOOL -V-"
BECO YIP SIR要我地返去 ,, 我刀吾知返去DO WHAT?!
唉 ,, 又要早起身 .. 明知我訓到中午先起身架MA``
依家都吾知點好 ,, 好鬼煩牙 !!
算 .. 到左暑假先決定LA``無為自找煩腦牙 ,,HE`

KEITA細過果時牙,,超CUTE牙``吾知佢見到D WHAT,,甘大反應尼>3<"愛屎他了。。


 2006 年 6 月 29 日  星期四   晴天

   ﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍
     `` OCEAN PARK ``
﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉

哈哈``琴日去左OCEAN PARK .. 超正牙>3<!!
雖然落雨 .. 但真系好正牙 .. 吾知系咪因為^^*
落左車 ,, ar Sir俾左張車非我地 .. 原本MisS ChU話落左車 ..
吾好走住 ,, 影左張相先好走Ga ,, But咩刀Forget .. 就入左去na`
同埋VICKY,BO一齊搭纜車 .. KA` 搭下搭下 ,, 停左>/\<" 吊系半空,,
BUT我一D都冇驚過+..+ ,, 果陣好大風又大雨wa ,, 系甘搖黎搖去呀 .. 好似拍鬼片尼,,
周圍白茫茫 ..珊姐及低個頭,一句聲刀出過``VICKY仲勁,,眼紅紅``我唯有講笑話,,等佢冇甘驚`
唉,,過左一陣終於行返na`咸魚佢地好白痴,,打開個窗``我隔住好遠叫佢刪返佢 , BUT聽吾到 =V="
HEHE``落左纜車 ,,同FUNG會合`LAST再撞同雪櫃佢地 ,, 一齊去左水母館 , 哇塞`
同TV吾同樣-O-!坤人GE,,BUT D水母好令牙>3<" 頂..我以為前面有人 ,, 原本系塊鏡 `激鬼氣!!
THEN我地五個去左PLAY海盜船 .. 我地坐最尾 ,, 超驚 ,驚到想CRYING`離心力超勁!!
我對面果個女仔超型,, 我諗佢系TB`好斯文牙`我不斷留意佢 ,OH``吾通我LIKE佢>///<"
NEXT去PLAY跳樓機 ,, 見到D人PLAY到好HaPi甘= ="佢地吾驚架MA?!
ya`又撞到果條女 ,,忍吾住睇到多幾眼..愈睇愈型AR`WING淆底WO`話吾play`
到左我地玩`超正牙,,HA`我本原吾叫GA,,FUNG叫到我有地驚,SO叫左一次`
之後都刀叫過``上到最高,,D風影勁正`話甘快又落去 .. 我合埋眼`妖,甘快PLAY完`
本想PLAY多次,BUT太多人NA``AFTER玩FLY船玩左2次,HA`又要比人串-V-"仲有WHO AR`
之後去玩千秋`又撞到果條女 ,,真系有緣`頂 .. 返果玩落勁多雨,D水整到隻眼勁痛,,不停系甘抺!
搭返纜車過 ..又撞到雪櫃佢地咪一齊行LO,,雪櫃講左好多野比ME聽``
短短一句野,,搞到甘,真可鄰LO`LAST我同雪櫃PLAY旋轉木馬``同佢玩冇晒氣氛= ="
好吾捨得牙>V<"同咸魚勁晒命,,話果條女超型勁型 ..咸魚一定好自卑na` KA`
搭車返,,凍到死牙 ..BECO個個刀濕晒`搞到好似晒3甘`我除埋鞋添-V-"太吾舒服LA!
呵`原來aR sIR佢畏高GA,,吾怪得la`同Ar Sir傾計sO hApI尼!
返到HOME即刻SLEEP`訓到今日先起身-V-"


 2006 年 6 月 27 日  星期二   晴天

   ﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍
     `` 期 待`
﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉

ToDaY終於派晒卷喇>< .. 成績還可以既 ,,
凈系ENG吾合格嗜 ,, 其他D刀好 ,, DIU`好憎ENG牙!
如果吾系ENG拖抵晒我既FUN ,, 我D成績一定好好牙 ..I HATE*
中文綜合能力 : ( 54 /80 )
MATHS : ( 158/300 )
COMP : ( 29/50 )
PE : ( 35/50 )
I.S : ( 127/200 )
HISH : ( 72/100 )
GEOG : ( 81/100 )
EPA : (89/100 )

ya`終於等到28號喇 .. 好期待牙!!

BO姐生日快樂>3<!!!!


 2006 年 6 月 26 日  星期一   晴天

   ﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍
     `` 派成績啦`
﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉

屌!!!!
心情好DOWN .. 4課吾合格 .. 全部刀系ENG ..
其他D都幾高FUN下 .. 自覺 , XD" 哈`事實WO ( 奸 笑 )
一返去就派ENG .. 差吾多全部刀死晒 .. 除左作文``
ENG : 作文( 55/100 )  閱讀 ( 31/100 )  耹聽 ( 16/50)  默書 (10/50)  主 ( 37 /100)
CHIN : 閱讀 ( 68/100 )  耹聽 ( 30/48)    作文( 74/100 )
中史 : ( 70/100 )  VA : ( 27/50 )  PTH : ( 35/50 )

今日好鬼黑仔牙 ,, 返到HOME冇鎖匙 ..
無家可歸 .. 可憐>/\<"
走左幾趟 ..CALL比WING去佢HOME`` BECO我只記得佢電話 ,
大佬風又系SCHOOL整野 ..屌佢牙 ,, 又話拎返條鎖匙比我 -V-"

哈``仲有1日喳 .. 好想去海洋公園牙 ,, 好期待尼 .KA`
問左MISS CHU可吾可以帶3去換 ..
MISS話OK ,, BUT要朴素D ,, 吾得WO ..WING佢要著超低V架 ,, 唏唏!!
MISS又話佢俾 .. 吾代表其他MISS俾 .. 比人捉到吾關佢事 ,,
話佢冇都冇講過 ,, 我地冇問過佢 ,, 哈` 超搞笑*


 2006 年 6 月 25 日  星期日   晴天

   ﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍
     `` SO BAD``
﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉

超爆樣 ,, 問人拎MSN都要拎成甘 ...
仲要拖我落水 ,, 我對佢冇興趣 ,,
又要比佢誤會先攞命牙 =V=" 超瘀皮LO`!
BUT佢地唱歌好正牙 ,, 特別果個GRIL牙 ,,好正也>3<!!
冇做工了 .. BECO吾系太想DO ... 一時一樣 ,, 無奈也"

不要這樣吧!!
我也是中立的 .. 不關我的事!!
明白咸魚講野啦`