SoMeTiMe , Has MiSs U* i HavE tHe haPpiNess , AlSo hAs The SaDnEss`` I KwON , i StIlL vErY MuCh LoVe U* THx yOu vEry mUcH`.. U GivE mE sEcTiOn oF hApI ReCoLlEcTiOns!!
{愛aYaMi}* - - - - - - - - - - - - -- - - - LivE : H.K 醉 愛 : w-indS. Birthday: 12.06 Icq: 255006708 MSN: LoVeNicolE168
日誌* •SuPEr LoVe E班!! •回憶從前 •友共情`` •無聊`` •回憶從前
我的連結*
•BILL* •BO* •FUNG* •SAHN* •VICKY* •WING* •WING穎* •YIPa* •YUMI* •天仔* •雪櫃*
禾滴醉艾``橘慶太=]*
«‹ March 2015 ›»SMTWTFS12345678910111213141516171819202122232425262728293031
GEOG堂多得八爪魚SIR,,一次過講晒我吾識果D野` 狂抄系NOTE度牙 .. 非事吾記得MA^^~ 哇塞=]` 超HaPI的牙`ENG BCI有76分牙` 哈 .. 我刀話架LA...有聽書系吾同D既 ,, 呵呵! 肥MO超KAI囉``系度除左對鞋WO`仲要擺上張枱先攞命啊!!! 話說KAI子標個書包擲落去佢隻魚MO仔腳LO,, 甘又系既 ,, KAI子標個書包入邊吾知系咪有金WO`` 又鬼甘多BOOKS``成日咩返HOME又吾溫 .. 吾知佢想點 = =" 裝腔作勢MA? 我話肥MO成個大陸喱 ,, 佢話:我系大陸喱 .. 身邊有個兆a!!! 超順 .. XD" ,甘刀比佢唸到WO!! WELL DONE!! TODAY系最後一日同EVERYONE食野呀T^T.. 要等9月先至可以同EVERYONE食野LA... 聽日就系EXAM喇!! 大家要加加加加加油啊!! 吾好以為中文冇得溫呀 .. 一樣有得溫架!! 今晚要溫到好夜啦!
刊登時間︰2006-06-13 09:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
刊登時間︰2006-06-12 05:11 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
不想糊塗下去 .. 只好忍痛捨愛` 沒有一個人一定需要一個人才可生存, 幸福...也可以在你的手中, 發現沒有你 .. 我也可以活下去, 我的天空亦會放晴, 我的世界亦會美麗!
捨不得2E任何一個人!! 大家一齊加油吧!!
討厭這樣的我!!!
刊登時間︰2006-06-11 04:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
刊登時間︰2006-06-10 09:28 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
刊登時間︰2006-06-09 05:03 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]