SoMeTiMe , Has MiSs U*
i HavE tHe haPpiNess , AlSo hAs The SaDnEss``
I KwON , i StIlL vErY MuCh LoVe U*
THx yOu vEry mUcH`..
U GivE mE sEcTiOn oF hApI ReCoLlEcTiOns!!
 

 

{愛aYaMi}*
- - - - - - - - - - - - -- - - -

LivE : H.K

 醉 愛 : w-indS.
Birthday: 12.06

Icq: 255006708
MSN: LoVeNicolE168

                         日誌*
SuPEr LoVe E班!!
回憶從前
友共情``
無聊``
回憶從前

 我的連結* 

BILL*
BO*
FUNG*
SAHN*
VICKY*
WING*
WING穎*
YIPa*
YUMI*
天仔*
雪櫃*

  ``橘慶太=]*

« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031


 KeMi : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]  
              留言列表*

最近三個月尚無任何留言

 2006 年 6 月 13 日  星期二   雨天

   ﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍
     `` EXAM laa...
﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉

GEOG堂多得八爪魚SIR,,一次過講晒我吾識果D野`
狂抄系NOTE度牙 .. 非事吾記得MA^^~
哇塞=]` 超HaPI的牙`ENG BCI有76分牙`
哈 .. 我刀話架LA...有聽書系吾同D既 ,, 呵呵!
肥MO超KAI囉``系度除左對鞋WO`仲要擺上張枱先攞命啊!!!
話說KAI子標個書包擲落去佢隻魚MO仔腳LO,,
甘又系既 ,, KAI子標個書包入邊吾知系咪有金WO``
又鬼甘多BOOKS``成日咩返HOME又吾溫 .. 吾知佢想點 = =" 裝腔作勢MA?
我話肥MO成個大陸喱 ,, 佢話:我系大陸喱 .. 身邊有個兆a!!!
超順 .. XD" ,甘刀比佢唸到WO!! WELL DONE!!
TODAY系最後一日同EVERYONE食野呀T^T..
要等9月先至可以同EVERYONE食野LA...
聽日就系EXAM喇!!
大家要加加加加加油啊!!

吾好以為中文冇得溫呀 .. 一樣有得溫架!!
今晚要溫到好夜啦!


 2006 年 6 月 12 日  星期一   雨天

   ﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍
     `` 仲有11111日喳!!!!
﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉

哈`終於刀知道系乜水LA...KA`
梗系比我轟炸 ,, 吾死刀奇...嘰嘰!!
其實YIPa系F1果時已經AND ME講左架NA*
BECO我知道某某LOVE某某...SO我吾敢同佢玩,,費是NA``
HURT到人就吾好啦 .. 系咪甘話SIN,, 我好透氣GE``
就知咁又點嗜,,我刀吾CARE既!! 同學NA*!
知道左,,終於可以鬆一口氣LA,,吾洗心思思..諗到變白痴!!
阿標你好廢牙!
成日要人幫拖 , 夠疆你同我單對單!
唉...TODAY好吾舒服牙...BECO少女心事@..@~
頭痛到爆炸牙>/\<" 頂 .. 冇帶傘``要變落湯雞 , , 可憐尼!
珊姐超超超超超超好笑,,,把傘超超超超超大LO!!
BUT把傘系KAI SIR既 .. 天日返去一定笑佢牙 ...XD"

好凍牙!!!!!!!YUMI勁透LO件裙!
唉..........好吾想溫書牙!!!好辛苦尼``
又多功課DO WO```真系攞命牙....MAMI*


 2006 年 6 月 11 日  星期日   雨天

   ﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍
     `` 日 子 將 近`
﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉

year~`終於SEE完野豬大改造NA^^*~好吾LIKE個ENDING LO-3-"
WHY彰吾可以同野豬一齊WO,,好冇癮...我只點解也``
BECO尼套劇純碎系講友情>/\<"
終於溫完EPA喇..KA`LAST果幾日望下就OK,,到考EPA前一日先再咪過`
本想溫体育GA...BUT部死人電腦系度引誘ME...最終刀駕御吾到...失落中*
珊姐吾洗煩WO....我一定撐你架WO!!

不想糊塗下去 .. 只好忍痛捨愛`
沒有一個人一定需要一個人才可生存,
幸福...也可以在你的手中,
發現沒有你 .. 我也可以活下去,
我的天空亦會放晴,
我的世界亦會美麗!

捨不得2E任何一個人!! 大家一齊加油吧!!

討厭這樣的我!!!


 2006 年 6 月 10 日  星期六   雨天

   ﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍
     `` 天意定人為?!
﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉

YIPa呀!!!! 吾洗證實啦... 我想依家知牙,,,究竟系乜水>/\<" OK MA?
 
琴晚諗左好多,, 本想打出黎GE ,, 但又冇勇氣 ..
SO等過左EXAM先打LA^^*
認錯也需要很大的勇氣!
TODAY系網上無意之中聽到HEAVEN尼首ENG歌...
搵左好耐刀搵吾到( 好失落 )!
尼排愛上左ENG歌尼 ..PS.如果有E首歌既人CAN YOU SEND ME?
 
無聊之作 - <<戲中有戲>>
原來愛曾給我美麗心情,
原來我們互相也不拖欠,
曾經愛過你 ..
一直都想得到回報 ..
但冥冥中我們也不屬於誰 ..
你愛她 .. 她愛他 , 我愛你 .. 你愛她 , 他愛我 …
一點一滴也在重播,
彷如戲劇一樣 ..
沒有太多太多的快樂能給我們,
也許 ..
傷過 .. 跌過 .. 開心過 .. 興奮過 .. 期望過.. 失望過,
這才是人生,
沒有人能留住快樂..
也沒有人永遠傷痛..
總會有一天找到屬於自己的一片天空。


 2006 年 6 月 9 日  星期五   雨天

   ﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍
     `` 捨不得捨 ..*
﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉

仲剩返4日喳,,,大家要比心機啊!!!!!!吾好再玩LA``
今日瘋狂勁溫書牙``ENG BCI好容易牙比起PAT ,,BUT我吾夠TIME DO AR...
鳴鳴 ... 我識的也* 我好肯定尼次一定合格LO`` 呵!!
HISH小測我都識 ,, 得PAST果D+1題吾識"
原來溫書真的有用牙``SO大家要努力牙,,EVERYONE```
班主任堂MISS CHU叫我地寫低今年HAPI & UNHAPI既野``
我寫左好多好多也^^*...尼一年真係好快樂尼!!!
我仲記得MISS CHU話,開心系一剎那 .. 快樂系永遠既`` 我系咪留心尼,,KA`
好想MISS CHU繼續教我地也``唉...一定冇得再DO班主任LA,,
HPOE都教返我地中文LA,,好愛MISS CHU尼>///<"(面紅牙 )
都好希望KAI SIR吾好走,,繼續教我地 .. 雖然佢成日串我,,
BUT佢真系好好好搞笑,,幽默 .. 最重要梗系令仔LA ( 系老師之中 )*
KAI SIR話KAI = KAWAII哇``笑死ME的了 ,,佢讚自己可愛唷``
哈哈``好想同2E班去海洋公園尼 .. 雖然要著旅行服 ...
BUT我相信一定開心過自己同FD去LO^^`
好吾想同某某某去LO``所以諗下SIN...THEY ARE IS ME最大的決擇!!
 
視覺的功課尼...哈95FUN牙``我刀知令架喇``呵!!