SoMeTiMe , Has MiSs U*
i HavE tHe haPpiNess , AlSo hAs The SaDnEss``
I KwON , i StIlL vErY MuCh LoVe U*
THx yOu vEry mUcH`..
U GivE mE sEcTiOn oF hApI ReCoLlEcTiOns!!
 

 

{愛aYaMi}*
- - - - - - - - - - - - -- - - -

LivE : H.K

 醉 愛 : w-indS.
Birthday: 12.06

Icq: 255006708
MSN: LoVeNicolE168

                         日誌*
SuPEr LoVe E班!!
回憶從前
友共情``
無聊``
回憶從前

 我的連結* 

BILL*
BO*
FUNG*
SAHN*
VICKY*
WING*
WING穎*
YIPa*
YUMI*
天仔*
雪櫃*

  ``橘慶太=]*

« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031


 KeMi : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]  
              留言列表*

最近三個月尚無任何留言

 2006 年 6 月 24 日  星期六   晴天

   ﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍
     `` 第1次返工`
﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉

SHIT``我的媽唷,,攰死我LA``仲以為好好添-V-"
攰到成隻發溫雞 .. 吾想做牙>/\<" 隻腳勁痛牙``仲要比人串先死AR`
返來同KAI SIR傾左好耐,,問左佢我幾FUN,,
求左佢好耐先講,,聽左好DOWN``157分,想C牙!
KAI SIR問我系咪做工,,我話系...
佢問我做咩工,,我話做雞-V-...KA`
佢梗系吾信LA`仲話叫我吾好做,,話D雞有H5N1 ..叫我吾好賣雞`呵!
AR SIR超搞野!!
S!U同我講,,果個系咪ME` 當然是ME LA!!!
偷都問下我SIN LA`我甘好人實比你偷架WA`


 2006 年 6 月 23 日  星期五   晴天

   ﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍
     `` 好 開 心 也 .. 呵呵 , XD"
﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉

year`~終於考完la >/\<" So HaPi的也* 哈!
不過天日返工牙TT...可憐的me`
本想吾做的 ,, 想返大陸 ,, 但又好驚 ..
唉也* 真系吾知返吾返 .. 等閒CaLl下佢地先*
頂 .. 考中文口試果時讀果篇文章句句刀錯- -v ……
BeCo我狂漏字,,要返轉頭再讀過.. 返4次= = ! 連題目刀吾記得讀`好彩有8FUN`
自己果篇好好多 ..50FUN` 加埋58 ,, 好彩今次冇離題嗜 ``呵呵!
哩2課好筍牙`` 超EaSy的呀 .. 但系吾知岩吾岩架bOr`
阿Bo既LoVeR ( 返去俾佢鬧死 -o-" ) 問我:你做咩第1題系非既?
Me:咩呀!! 最大儲水系湖泊呀!!
HeR: 系咯 ... 你做簡左非既?
Me:咩呀!! (我做未知自己錯緊咩)
佢叫我SeE返試題 ... 我刀系覺得冇錯---!
小息 .. 我先知 ,, 仲佢同系度嘈 ,
講下講下我知錯咩la,,好白痴 ,, 明明系是我簡左非 .. MayBe神經錯亂丫"
其如D同佢一樣 ,, 一定岩la..佢甘勁`` EpA吾洗溫,,刀有81分 ,,
BuT佢上堂又吾聽書架wa .. 哩D咪天才咯`
超爆塙野 ,, 同WING系度寫份稿 ,, 冇冇ME諗網上d人成日拎D同音字*
我叫WING試下講 ... 講得超好笑 ,笑到四萬甘既口 ..kaka`
下次吾好講"好靚呀" 系"巧令牙" 試下讀牙* 一定笑到甩嘴呀 ...he`
ToDaY WING發姣呀-v-" 有FeEl牙!!! 哈哈``
死鄒輝好KaI呀 ,, 坐佢隔離 .. 真系日日都系happy day啊!!


 2006 年 6 月 22 日  星期四   晴天

   ﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍
     `` TELL ME WHY?
﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉

大家 ,, 仲剩返天日喳 ,, 努力也*
過左天日輕鬆好多架la ,, 不過仲要派卷牙- -"
唉 ... 冇信心``
MISS話我EPA 89FUN ...開心到爆牙 ..kaka`
HOPE MISS改錯FUN na``差一分牙!!! 毫比我la T^T...
BUT我凈系有溫EPA,,其他死晒=3="
特別系ENG牙 ,, 唉 .. 吾好提la!!!

你的謊言太過動聽了吧?!
動聽得令我不敢相信 ,,
又何要說這大話欺騙我?!


 2006 年 6 月 21 日  星期三   雨天

   ﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍
     `` [ [ 迷 失] ]
﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉

TO  WING,,
我吾知你點解要甘做 .. 但系你甘樣做好吾理智LO``
你吾細架LA..吾好做埋D咁幼稚GE問題LA!!
書又吾見你去溫 .. 派左成績表返來 .. 又話NEXT一定要溫書``
依家呢? [你吾好派左成績表又講NEXT一定要溫,,吾可以再系甘!! ]
我吾想再聽到尼D廢話```
就算有幾UNHAPPY再好喇 ... 你都吾可以甘樣做``
XX會跟你一世架!!你有冇諗過 ?!
你系咪真系吾識用個腦諗野GA?? 我又吾信LO`
尼D野你聽吾聽就罷LA...系你自己簡GE....
我吾系鬧你 ..係吾想你第日後悔!
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
中文LISTEN果2分鐘既音樂``
令我諗返起我系大6就快出來HK果D日子..
我好記得搭車出黎果時冇CRY ,,
BECO我覺得HK一定好好玩,,又可以見到霆鋒,,又可以見到屋企人..
我以為出到黎HK就會好HAPI .. 又有好多野食!
.. 出到黎系甘 ..
自從我返返大6再返返黎 ,, ..
我依然好吾捨得 .. 好想喊 ,, 但又驚佢地擔心我``
我扮作若無其事 .. 其實*


 2006 年 6 月 20 日  星期二   雨天

   ﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍
     `` 亦 真 亦 假`
﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉

為何將一切真都的當假 ..
為何將一切假都的當真 ..
何時是真 ,, 何時是假 ..
我已不會分了 ..
不想再去猜測你的說話 ..
只好聽了就算 ..
這樣不會付出太多的感情吧!
你無須做劇吧!

EXAM仲剩返三日 ,, 加油牙!!!
無論點都要捱過尼三日!