SoMeTiMe , Has MiSs U* i HavE tHe haPpiNess , AlSo hAs The SaDnEss`` I KwON , i StIlL vErY MuCh LoVe U* THx yOu vEry mUcH`.. U GivE mE sEcTiOn oF hApI ReCoLlEcTiOns!!
{愛aYaMi}* - - - - - - - - - - - - -- - - - LivE : H.K 醉 愛 : w-indS. Birthday: 12.06 Icq: 255006708 MSN: LoVeNicolE168
日誌* •SuPEr LoVe E班!! •回憶從前 •友共情`` •無聊`` •回憶從前
我的連結*
•BILL* •BO* •FUNG* •SAHN* •VICKY* •WING* •WING穎* •YIPa* •YUMI* •天仔* •雪櫃*
禾滴醉艾``橘慶太=]*
«‹ March 2015 ›»SMTWTFS12345678910111213141516171819202122232425262728293031
SHIT``我的媽唷,,攰死我LA``仲以為好好添-V-" 攰到成隻發溫雞 .. 吾想做牙>/\<" 隻腳勁痛牙``仲要比人串先死AR` 返來同KAI SIR傾左好耐,,問左佢我幾FUN,, 求左佢好耐先講,,聽左好DOWN``157分,想C牙! KAI SIR問我系咪做工,,我話系... 佢問我做咩工,,我話做雞-V-...KA` 佢梗系吾信LA`仲話叫我吾好做,,話D雞有H5N1 ..叫我吾好賣雞`呵! AR SIR超搞野!! S!U同我講,,果個系咪ME` 當然是ME LA!!! 偷都問下我SIN LA`我甘好人實比你偷架WA`
刊登時間︰2006-06-25 12:04 AM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
year`~終於考完la >/\<" So HaPi的也* 哈! 不過天日返工牙TT...可憐的me` 本想吾做的 ,, 想返大陸 ,, 但又好驚 .. 唉也* 真系吾知返吾返 .. 等閒CaLl下佢地先* 頂 .. 考中文口試果時讀果篇文章句句刀錯- -v …… BeCo我狂漏字,,要返轉頭再讀過.. 返4次= = ! 連題目刀吾記得讀`好彩有8FUN` 自己果篇好好多 ..50FUN` 加埋58 ,, 好彩今次冇離題嗜 ``呵呵! 哩2課好筍牙`` 超EaSy的呀 .. 但系吾知岩吾岩架bOr` 阿Bo既LoVeR ( 返去俾佢鬧死 -o-" ) 問我:你做咩第1題系非既? Me:咩呀!! 最大儲水系湖泊呀!! HeR: 系咯 ... 你做簡左非既? Me:咩呀!! (我做未知自己錯緊咩) 佢叫我SeE返試題 ... 我刀系覺得冇錯---! 小息 .. 我先知 ,, 仲佢同系度嘈 , 講下講下我知錯咩la,,好白痴 ,, 明明系是我簡左非 .. MayBe神經錯亂丫" 其如D同佢一樣 ,, 一定岩la..佢甘勁`` EpA吾洗溫,,刀有81分 ,, BuT佢上堂又吾聽書架wa .. 哩D咪天才咯` 超爆塙野 ,, 同WING系度寫份稿 ,, 冇冇ME諗網上d人成日拎D同音字* 我叫WING試下講 ... 講得超好笑 ,笑到四萬甘既口 ..kaka` 下次吾好講"好靚呀" 系"巧令牙" 試下讀牙* 一定笑到甩嘴呀 ...he` ToDaY WING發姣呀-v-" 有FeEl牙!!! 哈哈`` 死鄒輝好KaI呀 ,, 坐佢隔離 .. 真系日日都系happy day啊!!
刊登時間︰2006-06-23 02:05 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
大家 ,, 仲剩返天日喳 ,, 努力也* 過左天日輕鬆好多架la ,, 不過仲要派卷牙- -" 唉 ... 冇信心`` MISS話我EPA 89FUN ...開心到爆牙 ..kaka` HOPE MISS改錯FUN na``差一分牙!!! 毫比我la T^T... BUT我凈系有溫EPA,,其他死晒=3=" 特別系ENG牙 ,, 唉 .. 吾好提la!!!
你的謊言太過動聽了吧?! 動聽得令我不敢相信 ,, 又何要說這大話欺騙我?!
刊登時間︰2006-06-22 10:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
TO WING,, 我吾知你點解要甘做 .. 但系你甘樣做好吾理智LO`` 你吾細架LA..吾好做埋D咁幼稚GE問題LA!! 書又吾見你去溫 .. 派左成績表返來 .. 又話NEXT一定要溫書`` 依家呢? [你吾好派左成績表又講NEXT一定要溫,,吾可以再系甘!! ] 我吾想再聽到尼D廢話``` 就算有幾UNHAPPY再好喇 ... 你都吾可以甘樣做`` XX會跟你一世架!!你有冇諗過 ?! 你系咪真系吾識用個腦諗野GA?? 我又吾信LO` 尼D野你聽吾聽就罷LA...系你自己簡GE.... 我吾系鬧你 ..係吾想你第日後悔! - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 中文LISTEN果2分鐘既音樂`` 令我諗返起我系大6就快出來HK果D日子.. 我好記得搭車出黎果時冇CRY ,, BECO我覺得HK一定好好玩,,又可以見到霆鋒,,又可以見到屋企人.. 我以為出到黎HK就會好HAPI .. 又有好多野食! 點知 .. 出到黎系甘 .. 自從我返返大6再返返黎 ,, 我每一次都喊 .. 我依然好吾捨得 .. 好想喊 ,, 但又驚佢地擔心我`` 我扮作若無其事 .. 其實痛到要死*
刊登時間︰2006-06-21 03:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
為何將一切真都的當假 .. 為何將一切假都的當真 .. 何時是真 ,, 何時是假 .. 我已不會分了 .. 不想再去猜測你的說話 .. 只好聽了就算 .. 這樣不會付出太多的感情吧! 你無須做劇吧!
EXAM仲剩返三日 ,, 加油牙!!! 無論點都要捱過尼三日!
刊登時間︰2006-06-20 11:11 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]