SoMeTiMe , Has MiSs U* i HavE tHe haPpiNess , AlSo hAs The SaDnEss`` I KwON , i StIlL vErY MuCh LoVe U* THx yOu vEry mUcH`.. U GivE mE sEcTiOn oF hApI ReCoLlEcTiOns!!
{愛aYaMi}* - - - - - - - - - - - - -- - - - LivE : H.K 醉 愛 : w-indS. Birthday: 12.06 Icq: 255006708 MSN: LoVeNicolE168
日誌* •SuPEr LoVe E班!! •回憶從前 •友共情`` •無聊`` •回憶從前
我的連結*
•BILL* •BO* •FUNG* •SAHN* •VICKY* •WING* •WING穎* •YIPa* •YUMI* •天仔* •雪櫃*
禾滴醉艾``橘慶太=]*
«‹ June 2026 ›»SMTWTFS123456789101112131415161718192021222324252627282930
刊登時間︰2006-05-06 06:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
天日系唱K定BBQ要睇個天NA*
唉~~尼排發生左好多野 .. 真系好攰的喇*
希望果件事快D完NA``真的好煩>/\<"
上次同WING去元朗見到個令仔尼* 真系幾令GA`` 哈哈!! 超瘀皮LO你*
之後去北江又見到幾個令仔>V<" 我刀吾想昅架 ..BUT真系好令仔尼``
吾知WHY果日咁好彩 ,, 平時出街刀系見到D KAI子既=O="
琴日系銀座見到幾個韓國妹 ,, 原本我仲以為系JP妹添
你刀知NA* 韓文同日文刀幾似下架MA```想同佢地DO個FD ,, BUT淆低- -"
估吾到果件事會搞成咁GA ,, 吾知點解D人會咁``唉!
仲有SCHOOL果件 .. MONDAY返去又吾知點 .. 驚*
刊登時間︰2006-05-04 09:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
鳴鳴‥‥好吾想做依個位AR>/\<"
MISS CHU好似冇調過甘GE...成組D人刀冇變過= =!
以後冇得再串KAI標 .. 好悶的也*
吾通真系要認認真真上堂?! 隔離冇FD好吾方便的也``
比貼士刀難AR** 特別世史丫>3<" 希望MISS再調過我個位LA//-*
哇哇```以家死得LU..件事搞到D督察刀黎埋 .. HPOE快D冇事NA*
午饍超多人走去睇戲 .. 搞到D MISS知道晒`` 吾知再落去會點 * 好擔心唷!!
唉,,早就估到件事會發展成咁架喇``
YEAR ~ 返埋天日放假LA .. SO HAPPY!!!
刊登時間︰2006-05-02 06:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
祝阿標生日快樂啊>V<"
刊登時間︰2006-04-30 08:12 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
MISS CHU話五月調位牙>V<'' 好開心也* 嘰嘰…
雖然好吾捨得WING,YUMI,KAI標......BUT為左學業,,
總要[熙牲]D架喇```尼次真系好好好差尼T^T...
比阿媽知道,我實死得NA**一定吾比我PLAY電腦同夜訓喇`又要比佢煩
慘慘慘啊!!! 天日要補測 = =" 原本打算去行街架MA...死SIR黎的!!
刊登時間︰2006-04-27 07:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]