SoMeTiMe , Has MiSs U*
i HavE tHe haPpiNess , AlSo hAs The SaDnEss``
I KwON , i StIlL vErY MuCh LoVe U*
THx yOu vEry mUcH`..
U GivE mE sEcTiOn oF hApI ReCoLlEcTiOns!!
 

 

{愛aYaMi}*
- - - - - - - - - - - - -- - - -

LivE : H.K

 醉 愛 : w-indS.
Birthday: 12.06

Icq: 255006708
MSN: LoVeNicolE168

                         日誌*
SuPEr LoVe E班!!
回憶從前
友共情``
無聊``
回憶從前

 我的連結* 

BILL*
BO*
FUNG*
SAHN*
VICKY*
WING*
WING穎*
YIPa*
YUMI*
天仔*
雪櫃*

  ``橘慶太=]*

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930


 KeMi : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]  
              留言列表*

最近三個月尚無任何留言

 2006 年 5 月 5 日  星期五   晴天

   ﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍
     `` 唱K AND 黃金海岸*
﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉

全場差吾多得我一個唱GE``(無奈) KAI標成日笑我唱歌果時個樣 .. 人地感情豐富之MA=3= 吹AR``
喪的...班衰人推我落水 ,, 好彩有人HELP ME ,, BUT訓左系沙灘果度 .. 成身刀是沙* 可憐``
最衰鄒輝同KAI標冇去沙灘NA`` 如果吾系, 刀吾甘悶!! BUT刀幾HAPPY的*
 
       
我 最 中 2 影 風 景 的 喇 ... 呵 呵 `` 影 得 吾 錯 哩*  KAKA``( 自 戀 中 )
<------KEITA 吖`` 至 LOVE 系 佢 尼 .. 希 望 快 D 可 以 見 佢 >3<*
 又 是 我 畫 的 ,, 令 MA?? WHY 心 中 有 洞 ? 自 諗 NAT^T‥
 我 隻 腳 哇 .. 比 D 水 浸 左*  浪 退 了 `` 懷 念 俾 浸 果 時* 正


 2006 年 5 月 4 日  星期四   晴天

   ﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍
     `` 煩*
﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉

天日系唱K定BBQ要睇個天NA*

唉~~尼排發生左好多野 .. 真系好攰的喇*

希望果件事快D完NA``真的好煩>/\<"

上次同WING去元朗見到個令仔尼* 真系幾令GA`` 哈哈!! 超瘀皮LO你*

之後去北江又見到幾個令仔>V<" 我刀吾想昅架 ..BUT真系好令仔尼``

吾知WHY果日咁好彩 ,, 平時出街刀系見到D KAI子既=O="

琴日系銀座見到幾個韓國妹 ,, 原本我仲以為系JP妹添

你刀知NA* 韓文同日文刀幾似下架MA```想同佢地DO個FD ,, BUT淆低- -"

估吾到果件事會搞成咁GA ,, 吾知點解D人會咁``唉!

仲有SCHOOL果件 .. MONDAY返去又吾知點 .. 驚*


 2006 年 5 月 2 日  星期二   雨天

   ﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍
     `` 好、壞*
﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉

鳴鳴‥‥好吾想做依個位AR>/\<"

   MISS CHU好似冇調過甘GE...成組D人刀冇變過= =!

以後冇得再串KAI標 .. 好悶的也*

    吾通真系要認認真真上堂?! 隔離冇FD好吾方便的也``

比貼士刀難AR** 特別世史丫>3<" 希望MISS再調過我個位LA//-*

哇哇```以家死得LU..件事搞到D督察刀黎埋 .. HPOE快D冇事NA*

    午饍超多人走去睇戲 .. 搞到D MISS知道晒`` 吾知再落去會點 * 好擔心唷!!

唉,,早就估到件事會發展成咁架喇``

YEAR ~ 返埋天日放假LA .. SO HAPPY!!!


 2006 年 4 月 30 日  星期日   晴天

   ﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍
     `` 差差差差差"""
﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉

祝阿標生日快樂啊>V<"

唉....WHY要咁樣啊?? 又系我的錯 , 我根本吾應該問..
SORRY呀!!  真系吾想再咁樣落去 ,, 做人一定要靠自己 ,, 真系好辛苦也*
 
珊姐CUT左頭髮好睇好多^^` 以前多到成隻鬼咁 .. 呵呵XD"
 
睇黎果件事刀冇望架LA……


 2006 年 4 月 27 日  星期四   晴天

   ﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍
     `` 調位NA``呵呵
﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉

MISS CHU話五月調位牙>V<'' 好開心也* 嘰嘰…

 雖然好吾捨得WING,YUMI,KAI標......BUT為左學業,,

   總要[熙牲]D架喇```尼次真系好好好差尼T^T...

     比阿媽知道,我實死得NA**一定吾比我PLAY電腦同夜訓喇`又要比佢煩

        慘慘慘啊!!! 天日要補測 = =" 原本打算去行街架MA...死SIR黎的!!