SoMeTiMe , Has MiSs U*
i HavE tHe haPpiNess , AlSo hAs The SaDnEss``
I KwON , i StIlL vErY MuCh LoVe U*
THx yOu vEry mUcH`..
U GivE mE sEcTiOn oF hApI ReCoLlEcTiOns!!
 

 

{愛aYaMi}*
- - - - - - - - - - - - -- - - -

LivE : H.K

 醉 愛 : w-indS.
Birthday: 12.06

Icq: 255006708
MSN: LoVeNicolE168

                         日誌*
SuPEr LoVe E班!!
回憶從前
友共情``
無聊``
回憶從前

 我的連結* 

BILL*
BO*
FUNG*
SAHN*
VICKY*
WING*
WING穎*
YIPa*
YUMI*
天仔*
雪櫃*

  ``橘慶太=]*

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930


 KeMi : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]  
              留言列表*

最近三個月尚無任何留言

 2006 年 5 月 14 日  星期日   晴天

   ﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍
     `` 母親節快樂!!!
﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉

哈哈`` 今日係母親節也>3<* 祝天下所有的母親母親節快樂NA``
我都好識做架 .. AR媽叫我做咩咪做咩LO`` 好攰的說``
BUT母親節MA ,, 應該咁樣做的唷 ..HEHE``
買左D金魚果D野比AR媽 .. 佢超LIKE果D金魚MA ,,
每晚刀望下佢先訓..當左佢地係親生咁...XD"
其實佢刀好辛苦的``咁多家務要做 .. 唯有大過左再孝敬下佢^^*
 
TOBOBO我睇左你的日記NA``我地D感情真系遠左``望刀望吾到=口="
我刀吾知WHY...可能大家了解左NA...
[死BO]...嘜我成曰咁叫你架咩..我刀吾知添...HAHA``


 2006 年 5 月 13 日  星期六   晴天

   ﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍
     `` 傻仔慶太``
﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉

哈哈``KEITA尼張相好CUTE也*
笑死我...佢個樣真系好傻...超LOVE``睇完係咪咩NG HAPPY都冇晒哩‥‥
好彩我NG HAPPY果時有KEITA嗜* 好想KEITA快D黎HK牙>3<..


 2006 年 5 月 13 日  星期六   晴天
   ﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍
     `` HEAT*
﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉

唉....真系憎你地2個成日為左D小事家嘈閉"

    有咩野咁值得嘈牙*

嘈嘈嘈嘈嘈嘈嘈嘈嘈嘈嘈嘈嘈嘈````

    係咪搞到離婚先開心牙*


 2006 年 5 月 12 日  星期五   晴天

   ﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍
     `` NO FD``
﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉

我唔知你地果D說話係咩意思...

   有意或無意刀好 .. 一切刀吾重要NA*

        因為我地已經都吾再系FD*

我對你好心淡 ,, 我估唔到你會變成咁..

   你刀已經都吾再系我以前識GE你...(KA)``

我諗你應該知我講緊你‥‥‥‥!

           太多太多既感情被欺騙LA``

但我唔HPOE以後我地會系敵人*


 2006 年 5 月 11 日  星期四   晴天

   ﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍
     `` 其 實 很 多 人 都 愛 得 很 傻 "
﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉

SORRY``不能承諾當初的說話 .. 雖然有見到他 ,,
但只是擦身而過 .. 無情地行過 .. 冷漠的表情 .. 心就像打碎的玻璃杯.. 碎!
SO我決定不再去等,,我不想浪費我的時間,,我不想浪費我的眼淚了 ..不再無意義的等``
看不到你的身影 ,, AS我冇帶眼鏡 .. 就讓這次成為我最後對你的記憶*
2年第一次見到你 .. 我HOPE不可有下次 .. 這已成為了過去式 .. 從今該好好生活*
今天也是我LAST一次為你流下淚 (希望LA...)
我亦都希望你地吾好問我〔你真系可以忘記佢咩? .. 你真系可以放得抵? .. 你會吾會後悔〕尼D既話
你地都知忘記一個人吾系一朝一夕GE事 .. 讓時間掉淡我對佢既愛*
真系要認認真真讀書..吾好比我靜落黎 .. 吾想亂諗野``
最害怕每晚訓前的時候 .. 周遭靜得可怕*
唔知點解次次同你傾計刀會CRYING .. 是為甚麼?
 
TO我既至憎至愛至癲至白痴至中意鬧我至大擔至中意鬧佢對我至心軟至堅強既FD雪櫃XD"
我都知你一直好中意一個男仔..雖然我未見過佢 ..
但系我想同你講吾好再去傷害自己NA*如果你吾想等就吾好去等LA ...系白費GA!
我知你好傻...以為其他人可以代替佢 ,, 到最後只會傷害到對方架喳``
果次係我第一次見你喊,,果時我真系好驚 ..AS你系我眼中系一個好堅強既女仔``
今日我去洗手間返黎,,你好細聲:我好想陪你一齊喊!
聽到你E句野我刀吾知講野好```我吾想見到你UNHAPPY個樣**
我刀系中意你鬧到我塊面都紅咪果個樣...果個係你最正常GE樣XD...HEHE```
PS.吾好吾HAPPY LA...我會好HURT GA``吾係我吾愛你架LA....(你就想LA``成日叫我玩斷背=口=")