|
SORRY``不能承諾當初的說話 .. 雖然有見到他 ,,
但只是擦身而過 .. 無情地行過 .. 冷漠的表情 .. 心就像打碎的玻璃杯.. 碎!
SO我決定不再去等,,我不想浪費我的時間,,我不想浪費我的眼淚了 ..不再無意義的等``
看不到你的身影 ,, AS我冇帶眼鏡 .. 就讓這次成為我最後對你的記憶*
2年第一次見到你 .. 我HOPE不可有下次 .. 這已成為了過去式 .. 從今該好好生活*
今天也是我LAST一次為你流下淚 (希望LA...)
我亦都希望你地吾好問我〔你真系可以忘記佢咩? .. 你真系可以放得抵? .. 你會吾會後悔〕尼D既話
你地都知忘記一個人吾系一朝一夕GE事 .. 讓時間掉淡我對佢既愛*
真系要認認真真讀書..吾好比我靜落黎 .. 吾想亂諗野``
最害怕每晚訓前的時候 .. 周遭靜得可怕*
唔知點解次次同你傾計刀會CRYING .. 是為甚麼?
TO我既至憎至愛至癲至白痴至中意鬧我至大擔至中意鬧佢對我至心軟至堅強既FD雪櫃XD"
我都知你一直好中意一個男仔..雖然我未見過佢 ..
但系我想同你講吾好再去傷害自己NA*如果你吾想等就吾好去等LA ...系白費GA!
我知你好傻...以為其他人可以代替佢 ,, 到最後只會傷害到對方架喳``
果次係我第一次見你喊,,果時我真系好驚 ..AS你系我眼中系一個好堅強既女仔``
今日我去洗手間返黎,,你好細聲:我好想陪你一齊喊!
聽到你E句野我刀吾知講野好```我吾想見到你UNHAPPY個樣**
我刀系中意你鬧到我塊面都紅咪果個樣...果個係你最正常GE樣XD...HEHE```
PS.吾好吾HAPPY LA...我會好HURT GA``吾係我吾愛你架LA....(你就想LA``成日叫我玩斷背=口=") |