SoMeTiMe , Has MiSs U* i HavE tHe haPpiNess , AlSo hAs The SaDnEss`` I KwON , i StIlL vErY MuCh LoVe U* THx yOu vEry mUcH`.. U GivE mE sEcTiOn oF hApI ReCoLlEcTiOns!!
{愛aYaMi}* - - - - - - - - - - - - -- - - - LivE : H.K 醉 愛 : w-indS. Birthday: 12.06 Icq: 255006708 MSN: LoVeNicolE168
日誌* •SuPEr LoVe E班!! •回憶從前 •友共情`` •無聊`` •回憶從前
我的連結*
•BILL* •BO* •FUNG* •SAHN* •VICKY* •WING* •WING穎* •YIPa* •YUMI* •天仔* •雪櫃*
禾滴醉艾``橘慶太=]*
«‹ June 2026 ›»SMTWTFS123456789101112131415161718192021222324252627282930
刊登時間︰2006-04-27 07:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
哈哈```
坐果個位真系好正的說``
真系笑屎牙"
唉.......成績差左好多T^T...可能連20名刀冇``
算NA*
付出幾多就得幾多 ,, 不能怪邊的也*
下次要比心機!! 上課要專心LA`` 為左ww吾想刀要的牙!! 加油哇``
刊登時間︰2006-04-26 11:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
即使我有多累,,,再撐不住,,,
也要堅強氣走下去...
因為我深信我會找到我的晴天。
SO我絕不放棄MY FILE`*
刊登時間︰2006-04-25 09:33 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
請不要太過份!!!!
不想做朋友請直接說!!!!!
ps.不要問我是誰,已經很清楚。
刊登時間︰2006-04-22 01:05 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
我諗今日好多人既日記都會記尼件事... 校長未聽之前既氣氛真係好惡佈,,十分嚴栗* 搞到自己好吾知點,,就係覺得一定會有事發生,,其實我地刀知道會有事發生!! 我地都猜過,,仲以為系X SIR佢咩...但系點都估原來系MISS WAN* 一開始我強忍著淚水,,但後尾MISS CHU叫我地想哭既就哭,, 我既眼淚一發不可收捨,,喊得勁樣衰,,我真系吾想系CLASS喊架,,想返到HOME先喊,, 但系真系忍吾住...AR SIR先到我喊就遞紙巾俾我,,你吾好等我CRY完先俾我- -" 搞到隻手濕...無奈!!喊完隻眼腫左...大佬風佢刀有CRY,我同大佬風識左甘耐,, 只系見過佢喊3次...大佬風真系堅強!! 之後發生左好多野...如果要講既話真系有排講...SO吾講喇!!! 直到我以家人生中,,經歷左2次生離死別...第1次系我阿公,...第2次就系尼次!! 我曾經SEE過一篇文,,其中有一句到以家刀記住: 離開的人並不痛苦,,留下的人才痛苦。 HPOE MISS WAN 系天國開開心心。
刊登時間︰2006-04-20 09:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]