SoMeTiMe , Has MiSs U*
i HavE tHe haPpiNess , AlSo hAs The SaDnEss``
I KwON , i StIlL vErY MuCh LoVe U*
THx yOu vEry mUcH`..
U GivE mE sEcTiOn oF hApI ReCoLlEcTiOns!!
 

 

{愛aYaMi}*
- - - - - - - - - - - - -- - - -

LivE : H.K

 醉 愛 : w-indS.
Birthday: 12.06

Icq: 255006708
MSN: LoVeNicolE168

                         日誌*
SuPEr LoVe E班!!
回憶從前
友共情``
無聊``
回憶從前

 我的連結* 

BILL*
BO*
FUNG*
SAHN*
VICKY*
WING*
WING穎*
YIPa*
YUMI*
天仔*
雪櫃*

  ``橘慶太=]*

« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031


 KeMi : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]  
              留言列表*

最近三個月尚無任何留言

 2006 年 6 月 19 日  星期一   雨天

   ﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍
     `` 慢C*
﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉

TODAY返學濕晒 .. 不過比雨淋果時諗左好多好多野*
BUT一切刀系冥想 ,, 概本沒可能的事`
真系好攰啦,,好憎EXAM牙!!!
琴晚溫下溫下無端左出黎 .. MABY太辛苦啦`
早知今日 .. 當初就應好好聽書啦``後悔莫及 ..
但一切刀吾可以再去改變了 ,, 就好似.........唉` 該是命運吧!
MATH 'S MC全部亂T ,, 溫書刀冇用 ... 白費!
VICKY吾好勉強自己 .. 我知你有好大壓力 .. 次次刀有頭3名↑*
HPOE YOU尼次有好成績...NEVER GUT UP!!
YUMI`我吾知點同你講 ... 雖然[離開]尼兩個字代表WHAT,我吾知*
我信一個人有希望 , 亦刀會有絕望 ..睇你過吾過到尼次考驗`
話到明系考驗 .. 就一定好困難 .. 冇人可以代你去面對困難 ,,要靠你自己~
人一定要跌過先至識起身 .. 但系有D人跌過就吾識起身 ,, 睇下你想DO邊種人LA!
你依家仲細過 ,, 有好多野你吾識諗 .. 成日刀埋怨個天對你吾好`
果天已經對你好好好好架LA...有好多人刀比你慘`種瓜得瓜 , 相信E個道理你明架LA`
或者E個系你個命運 .. 你刀有諗過死尼個諗頭,,
我亦都有PAST...但我以為諗返轉頭覺得好白痴..為D甘小既事要喊生喊死*
系架!!BEBO你果時吾知諗 ,, 你個腦就系得UNHAPI既野 ..
我又吾信你冇遇到一仲HAPI既事LO``
有D野吾你我講你就明,,要你自己一經歷先知..你自己好好諗下LA!

你既心有幾沉重我真系吾知,,BECO我刀吾知..
突然之間我曾經系網上睇過:
你吾可以改變命運 , 但你可以掌握現在..
你吾可以改變樣子 , 但你可以展現笑容..
你吾可以改變天氣 , 但你可以改變心情..

仲有D我吾記得LU...
尼D梗系吾系小事LA ,,我又何曾未試過牙 ..
家人偏愛重男 .. 朋友的出賣 .. 愛上不愛我的人尼.. 來左至HATE既HK
如果真系要死的話 .. 如今
你吾識我 ,我刀吾識我 ...吾知2個人相遇系好事定壞事..
但系我好肯定哩D系緣份LO`2個人吾一定要一齊架``
"很愛很愛你"果首歌刀有得講喇...
哈`我刀吾可以幫你決定D咩 ... 條路系要你自己行架*
下下刀要人幫 .. 甘你永遠刀吾識長大 ..MABY長不大對你黎講係好事``
但系真系好事咩?! 人吾可以一世刀快樂架`
邊首牙?? 慶太果首?! 定中文果首?!


 2006 年 6 月 17 日  星期六   晴天

   ﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍
     `` 發 現 傷 口 還 在 淌 血 !
﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉

或者一切都完了,, 這是天意嗎?
跟下去會發生什么事 ,, 我不會知道 ,, 我只知道[心還會痛]
曾以為我真的可以將他忘記 ,,
但自從..........我才明我不可以做得到`
很想找個替身將他忘記 ,, 但我過不到自己*
不想和自己不愛的人拖手
不想和自己不愛的人接吻
不想和自己不愛的人去街
不想和自己不愛的人慶祝
不想和自己不愛的人互視
不想和自己不愛的人看電影
不想和自己不愛的人去遊行
不想和自己不愛的人傾電話
不想和自己不愛的人做喜歡的事

總之不想和自己不愛的人一起!!
寧願孤單一個人 .. 也不想!!
很諷刺吧`為某人 .. 寧願也去幫你這個人 .. 很傻吧!
也許這是愛上一個不愛自己的人的下場吧!
或許,, 一切都該完結了吧 !
重遇你 ,, 也只要裝作陌路人麼?


 2006 年 6 月 16 日  星期五   晴天

   ﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍
     `` TELL ME WHY?
﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉

今日不太想打日記 ,, 只想 ...[自己諗吧!`]
或者不需太清楚 ,, 只想 ... 繼續糊塗*
好驚再也抽不出這 ...[自己諗吧!`]
又再一次的 ...[自己諗吧!`]
發現我真的 ...[自己諗吧!`]
是甜還是苦 ...只有嘗一下便知道*
但千萬不要嘗試 ...嘗過才知[!`]
也許心碎是愛最美的樣子*

只想NEVER SAY GOOD-BYE...CAN NOT??


 2006 年 6 月 15 日  星期四   晴天

   ﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍
     `` 犯賤 定 偉大 ?!
﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉

當你怨自己點解唔似其他女孩一樣,有好多lv袋,
有好多名牌靚衫既時候,係另一個世界中,
亦有其他女孩,因為要養活年老多病既母親,養活年幼讀書既弟妹,
而要迫不得己出賣自己身體...
孤泣用了大膽露骨的詞,但詞裡背後既意義.你能明白嗎?

前幾日,同一位性工作者既朋友傾過計,分享左好多經歷,
感覺佢對事都幾樂觀,現在佢已經離開左依行,
不過對以往既經歷依然感覺好深...
依家佢已經有一位穩定既男朋友,而且無介意過佢既過去,
我聽左佢既故事之後,好感動...好想為佢,為所有既性工作者寫一首詞...
如果我女朋友曾經既一位妓女,我相信我亦對不會介意,愛...是大於一切吧..

調寄:斷點 新詞:妓女 by孤泣

站在凌亂轉角暗處那妓女
別在評論你與某的那程序
情與慾事業 但亦是人類
這世俗只說你與錢永伴隨

受盡奚落你也要心裡默許
為著年華老去母親縱疲累
仍接受現實 亦沒流淚
就算硬漢野獸你也沒去推

來獻技極熟練 縱客不檢點
仍是來照足規矩辦事 假風趣
別人在佔據 像被蠶食身軀
誰又明白你太冷也決意下水

為親愛的家人 寧願去改變自貶身份
(為親愛的家人 放低了一切自貶身份)
卻要受千語責怪 不潔女人
陌生人的試探 亦扮著相當吸引
你要為不愛那個到達快感
為親愛的家人 給糟蹋污染亦需堅忍
那偉大怎會叫作 醜化女人
在漆黑中接吻 為著減低苦困
你卻樂觀去說你永沒變質 誰更合襯

----------------------------------------------------------------------------------------
無無聊聊TICK上去孤泣音樂世界,,,
聽到妓女尼個歌 .. 就DL黎聽LA``
我覺得D歌詞好有意義 ..
我自己本認為果D為錢出賣自己肉體GE女人 ..真系影衰我地D女人
我信有好多好多人都咁樣認為LO ,, 其實當我地細心諗下..
吾通果D性工作者真系咁犯賤咩 ,, 去被D臭男人屌咩`我信吾會LO!
我自己刀成日怨自己點解唔可以有好多名牌``
聽完E首歌 .. 我覺得自己連佢都吾上LO ,, 真系自愧不如`
仲有佢個BF真系令我好佩服 ,, 系我就吾可以有甘大GE寛恕*
甘樣GE男人...世上又會有幾個牙``自問下你可吾可認受自己既另一半系性工作者ED`
或者{愛}既魔力真系好大!!! 大到可以改變一個人既態度*
只系識一味睇咸片 .. 無辱女性 !! 真系頂你地D臭男人吾順!!
之前"我最想非禮的女名星" 真系好好既事例LA``
女人吾系性工具啊``
覺得自己寫野好露骨-V-" 如果有任何不安既話...I AM SORRY`


 2006 年 6 月 14 日  星期三   晴天

   ﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍
     `` 第 1 日 EXamm >33<*
﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉

TODAY系第1日EXAM ...
都OK既,,中文明明提左鄒輝..但我自己吾記得WO.. >/\<"
做果時只手系甘震 .. 狂望住個錶 ,, HOPE MISS CHU睇到我D字也`
千奇吾好扣我錯字``
琴晚溫左一點,,溫咪D吾出既野 ... 好失落!
頂佢 .. 五點幾醒左``想訓耐D刀吾得``食完麵又開始溫LA .. 真系命苦!
好希望中文高FUN牙``
時間岩岩好喳...冇得覆卷 ,, 慘`
ENG作文 ... 刀過得去LA...衹求合格 ,, 50FUN都好NA`
天日考EPA,,PE,,作文牙!! 唉...死得喇 T^T`*
今晚要溫EPA,,PE,,VA,,中史 .. 好想訓尼= =" 我的媽唷!!
好想快D過尼個EXAM牙!!!!!!!
同左YUMI出去影相同食LUCH`