今日,,冇咩做!!
明日,,我地學校d人就去陸運會la=]希望佢地拎倒好成績(我精神上支持佢地,,記住為學校爭光)
去左珊門HOme (佢叫嫁),,我地1齊去南英接我呀妹同珊門細佬
我呀妹同珊門細佬係佢HOme反
5:幾走la...珊門又
佢還要Help呀情AnD羅人人拎功課,,明日交和HElp TheY明日拎功課gIvE岑情AnD羅人人去左我HOme談天
珊門6:幾走人,,HElp羅人人拎功課明日交@@"
PS:佢去我HOme前己經HElp呀情拎左功課明日交(我都有1起找呀情)