今天,,好慘慘!(係學校摔了幾次)
第1個小息,,係樓梯摔了1次 ,,隻手傷左ar-.-(好彩冇咩人睇到我摔了1次!我未上去係因為我要去廁所Z頭)
放學,,要做風紀,,上番利果時,,又摔了1次la ...好鬼屎痛ar*好彩呀琪扶了我隻手1把炸!
放學之後,,要補中文=]
番左hOme,,要做功課la...5打住la~*^