Cursor by www.Soup-Faerie.Com
*script by KT*
 
 
 

*就算全世界以你為敵,我也會在你身邊支持你*



KusanoUchi
暱稱: !!草野~內~亮~成宮太太!!
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
~~遷居~~
∼∼数学試験∼∼
~~小天使~~
~~日本語の試験∼∼
沒有想像中好睇~~~
文章分類
全部 (333)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
Proflie
*~LoVeR~*
★ブログにスパイス★
ブログパーツなら-blogwasabi-
Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 12 月 12 日  星期一こんばんわ 晴天


!!懷念你!! 不安

 

 

today 12點幾返左嶺南,因為周sir離開左我地,我地今日以一個深重的心情返去,入都去玻璃門,見到好多寫比周左ge紙,真係好想喊!!!之後順便探下老師,今日所見的嶺南已經唔同晒,冇左份親切感,全部都係新面孔。

跟住我同李玉珊,蚊蚊,chirsty去左太古行街,行到5:00,我地去睇左<如果愛>都幾好睇呀,唔錯比我預期ge好睇啦。之候同蚊蚊行多陣就走啦。

 

                                                                                                                  

刊登時間:2005-12-12 08:53 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 12 月 11 日  星期日こんばんわ 晴天


~~預祝嫲嫲生日~~ 愉快

 

 

今日2:00幾出左去銅鑼灣飲茶,之後就行左銅鑼灣行都去4:00幾就走左去灣仔行,因為今日要同嫲嫲預祝生日,要去灣仔新皇朝食!!!

我地行左去出口店,我心情都係麻麻,因為個口好痛,夜又唔係點食到,好痛苦!!!!

而家download緊野豬睇希望今晚download得晒啦!!因為我想睇呀。

                                                                                                                  

刊登時間:2005-12-11 09:53 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 12 月 10 日  星期六こんばんわ 晴天


新boots 愉快

 

 

今日朝早學日文,仲以為今日係last lesson tim!!!原來下次仲有半堂,係班上有良個男仔我同jennyイモ&susanna イモ一見到佢地就想打佢地,佢地日講野,我地就笑ga啦!!!係放學bonnieイモ同我地講,話諗住下堂完堂之後,同miss去飲茶,唔知係咪真呢!!

之後我約左家姐同mammy去食lunch,食lunch係其次,我ge目的係要買boots,因為聽日去食飯,要著靚d!!!行左好耐,最終係地帶買左一對!!!之候再行返想去times,點知行行下見到蚊蚊!!真係岩呀!!!!跟住就回家啦!!!

                                                                                                                  

刊登時間:2005-12-10 07:14 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 12 月 9 日  星期五こんばんわ 晴天


~~好痛呀~~ 愉快

 

 

我個咀激痛呀!!!!

今日3:30出左去銅鑼灣同小丸&zoe!!!!之後我地係皇室見到華田同佢企係到傾左陣,之後就走啦!!!點解咁多人都唔認得我ge!!!><

跟住我地行左好多地方,不過有咩地方未行過呀,要行呀作日同貓貓行晒啦!!!!行都六點幾佢地走去唱k,我就同mammy落婆婆到食飯!!!!而家冇野想寫lu!!!

                                                                                                                  

刊登時間:2005-12-09 09:50 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 12 月 8 日  星期四こんばんわ 晴天


考完試啦!!!! 開心

 

 

今日終於考完試lu!!!!考完之後,我,女俠同貓貓就去左銅鑼灣行街街,行左一陣女俠就走啦,佢話要返屋企洗頭!!!!之後我同貓貓去左許留山食野,跟住我地就去左皇室堡,因為我要買雜誌,買完之後我地係一間點入面睇野,我地見到二表嫂同栗子!!!

之後我地移居去地帶!!!貓貓買左好多野呀今日!!!最後我地行10蚊吉之島行!!!!之後就走啦!!!我搭8號車,係我等車時我見到華田,不過唔知係咪唔認得我,so佢望左我一眼就走啦!!!!

係巴士到我見到有個痴線佬,係到噪痴線呀!!!!

i hate !!!!!!!

 

                                                                                                                  

刊登時間:2005-12-08 08:43 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]