| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 2 月 6 日 星期一こんばんわ  |
~~鬼鬼生日快樂~~   |
|
今日係2月6日鬼鬼生日呀,鬼鬼生日快樂!!!講講下,我都就黎19歲啦,我唔想呀!!!!><~~
咦!!!純平君已經好耐冇同佢傾計啦,等我今日send e-mail比佢先得,i so miss him呀!!!!><~~
今日上it超超超悶law!!!又唔知o個個moses講乜,又快有印度口音,都唔知佢想點。。。lunch。。我同二表嫂佢地佢左bank,之後就去左大快活食野,個栗子成日玩我呀,佢繼阿餅呀之後成日玩我ge人,真係可惡呀。
放學我同女俠去左cwb行街街,我地狂買化妝品law,之後行都咁上下,我就去左太古城同家姐呀!!!!之後見到小丸同牛肥!!!!
|
| 刊登時間:2006-02-06 11:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 2 月 5 日 星期日こんばんわ  |
~~たたいま。∼∼   |
|
原本ge我返黎啦~~2月真係發生太多野啦,雖然二月剛剛先開始,但係我已經無事啦!!!都係多得我身邊ge朋友仔!!!ありがとうございました!!!
聽日係鬼鬼ge生日,鬼鬼生日快樂呀。
今日冇出街,正係係屋企悶,所以今日打住咁多先啦,
mammy今日又去左大陸要星期2先返!!! |
| 刊登時間:2006-02-05 11:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 2 月 4 日 星期六こんばんわ  |
~~SHOPPING~~   |
|
冇寫三日日記啦!!!因為lee幾排冇咩心情寫!!!
今日同左小丸去睇戲,我地睇<春田花花>,其實都幾悶ga,得個笑law,之後我地睇到4點幾,就去左旺角食sushi!!!太好啦,我覺得有個廚師好靚仔呀,哈哈!!><
我地行到六點幾,就搭巴士出返去cwb,同zoe會合,之後行行下見到華田law,佢同佢家姐一齊,點解成日都見到佢!!!哈哈,不過都好,好過見到d唔想見到ge人呀!!係咪!!
行行下銅鑼灣,冇野行,我地去左apm行,行到差不多8點幾,我地就去食野!!!!9:00幾我地就走啦!!!! |
| 刊登時間:2006-02-04 10:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 1 月 31 日 星期二こんばんわ  |
~~年初三~~  |
|
昨日得知草野出左事,我真係好唔開心,點解內之後又到佢呢,我真係唔明點解,要咁對佢地呢,我真係好唔明!!!!又搵唔到小丸!!!
講返今日,今日我去左荃灣姨婆到拜年,但係我同家姐遲d先入去,我地去左太古行,我仲買左件衫tim!!!!好靚ga!!!行都三點幾,我地先去荃灣,係我地答mtr去荃灣時,有個人成日望住我地,落左車又跟住我地,都唔知想點,好彩daddy係出面等我地,唔係都唔知點算!!!! |
| 刊登時間:2006-01-31 10:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 1 月 30 日 星期一こんばんわ  |
!!年初二!!   |
|
今日係大年初二,我又訓到12:00幾啦!!哈哈!!今日係去婆婆到拜年,但係我同家姐2點幾先出去,不過唔係去婆婆到,而係去小西灣同家姐去買野,我今日整左個曲髮,我陪家姐去左卓悅買野之後,我地就去悉西餐,之候就搭8號落婆婆到,點知去到,得婆婆同嘉麗表姨係到,所以我同家姐去左太古城行,我地仲係log on到買左個袋tim!!!之後就返去啦!!!
夜晚5點幾d人陸續到,好多好多,好嘈呀,大家有講有笑,不過咁樣先似過年ga ma!!!! |
| 刊登時間:2006-01-30 10:27 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | ... | 67 | »
|