| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 5 月 2 日 星期二こんばんわ  |
~~ありがとう~~   |
|
今日man man同賣賣約左我出黎,佢地同我補祝生日,我好開心呀,好多謝你地呀!!又買蛋糕又買禮物,我真的好開心!!!!
2:00幾我地相約左係TST MTR station,之後我地去左仙跡岩飲野,仲食埋蛋糕影埋相tim!!!!!好開心呀!!!我地之後仲行左陣,不過都冇咩行,我地就就lu!!!o個陣都成5:00幾啦,我地就各自行去搭車,manman同我行去科學館o個邊搭車,之後我就行去紅隧o個到搭102,但去到102排好長龍,咁我又見有112搭,就搭112出去CWB等埋mammy落婆婆home,8:00再去北京樓食飯!!!
|
| 刊登時間:2006-05-02 10:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 4 月 30 日 星期日こんばんわ  |
~~stay at home~~   |
|
今日係home睇左nana好好睇呀!!Narimiya好型呀!!!!真不愧係我老公呀!!!!而內呢,佢去左做義工呀,草野佢就返大學,幾叻,雖然今日報紙有話佢,又話佢飲酒,d記者真係得閒呀!!!!成日偷拍同一個藝人,你悶唔悶ga!!!鬼唔望你地比人偷拍返呀!!!衰人~~~
夜晚係邱生請食飯,多謝邱生!!!^^
今日公公亦比左利是我,真係發佢個夢呀!!!比咁多~~~~~~我係要返到home先知law!!!我一定會比返你ga公公~~~~~ |
| 刊登時間:2006-04-30 10:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 4 月 29 日 星期六こんばんわ  |
~~19歲啦~~   |
|
今日係我19歲ge大日子,一早就去學日文,上堂好眼訓呀!!!!之後放左,就約左小丸去睇戲,佢送左個music box 比我,首歌係ayumi ge M呀,好好聽呀!!!!多謝你呀小丸!!!!我地去左康怡睇"魔法保母麥菲",好好睇呀!!!!緊住我地就出返去lee個銅鑼灣就行街街,我地諗住去訂位啦,點知去親邊就問親邊就一定冇位,終於最後,去左太古食,真係可惡呀!!我係sogo睇中左個袋呀!!!但係要400幾,好貴呀!!!!我地行到差不多六點,就陪小丸去pasona!!!!
Then我再繼續我ge下半場,就係同zoe行啦,一去到佢問special 唔special,我話冇呀!!佢就整佢d頭髮比我睇,我先知佢駁左髮,不過佢長頭髮靚d!!!!haha,佢送左一條頸鍊比我呀!!!!好多謝你呀,我好like呀!!!!^^之後我地又係到行街街,等小丸!!!
9:00我地去到太古MTR,見到牛肥,鬼鬼,華田,士油~~then我地見黃啟未到,但係又夠鐘喎,我地d女仔就去左law位先,我地一路一講有笑!!!!haha!!!!咁多位多謝你地比我一個開開心心的19歲生日呀!!!!
以下係公告最頭三位同我講生日快樂的人:
1)牛肥
2)女俠
3)小丸
如果沒有上榜人仕下次請早d啦!!^^ byebye |
| 刊登時間:2006-04-30 01:11 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 4 月 28 日 星期五こんばんわ  |
~~BB生日快樂~~   |
|
4月28日BB生日快樂!!15歲啦~大個仔啦!!雖然你係加拿大,但我年年都有send e-mail比你ga!!!haha!!!
仲有一日ja~~><我不要~~~唉~~唔想都唔得啦,鬼叫個地球係到轉咩,你話係咪!!!好好珍惜18歲的最後一天啦!!!><
今日落雨呀!!!真係衰呀!!!!12:00我去左湊諾諾B放學,我地買完飯之後,就返左home lu!!係1點幾,daddy黎接班,我就去深水步,因為我約左二表嫂去買珠~~~^^我買左好多呀!!!!真開心呀!!!
夜晚,我去左Hang Fa Chuen飯,我地成班人有講有笑,好happy!!!!聽日陪唔到你地,真係唔好意思啦,不過今晚就當作同我慶祝law!!!!^^真係好多謝你地呀!!!! |
| 刊登時間:2006-04-28 11:10 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 4 月 27 日 星期四こんばんわ  |
~~sleepy~~   |
|
好耐都未用過lee個topic啦--->sleepy!!!haha!!!不過我都唔想用!!!
今日我做左成日湊仔婆,因為婆婆同公公都去左一個叫做北京ge地方,聽晚先返,so我要代替公公的職責,湊lok lok b,今日12:00落到去接佢放學,之後就去左大家樂買飯比佢食,之後就返左去公公屋企啦!!!
同佢吃過飯後,就教佢做功課,佢寫個草地同a towel,haha!!!!之後同佢玩左陣harry potter(電腦game)。5點幾,超舅父返黎,我就返home lu!!!! |
| 刊登時間:2006-04-27 08:55 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | ... | 67 | »
|