Cursor by www.Soup-Faerie.Com
*script by KT*
 
 
 

*就算全世界以你為敵,我也會在你身邊支持你*



KusanoUchi
暱稱: !!草野~內~亮~成宮太太!!
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
~~遷居~~
∼∼数学試験∼∼
~~小天使~~
~~日本語の試験∼∼
沒有想像中好睇~~~
文章分類
全部 (333)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
Proflie
*~LoVeR~*
★ブログにスパイス★
ブログパーツなら-blogwasabi-
Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 5 月 2 日  星期二こんばんわ 雨天


~~ありがとう~~ 愉快

 

 

今日man man同賣賣約左我出黎,佢地同我補祝生日,我好開心呀,好多謝你地呀!!又買蛋糕又買禮物,我真的好開心!!!!

2:00幾我地相約左係TST MTR station,之後我地去左仙跡岩飲野,仲食埋蛋糕影埋相tim!!!!!好開心呀!!!我地之後仲行左陣,不過都冇咩行,我地就就lu!!!o個陣都成5:00幾啦,我地就各自行去搭車,manman同我行去科學館o個邊搭車,之後我就行去紅隧o個到搭102,但去到102排好長龍,咁我又見有112搭,就搭112出去CWB等埋mammy落婆婆home,8:00再去北京樓食飯!!!

                                                                                                                  

刊登時間:2006-05-02 10:24 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 4 月 30 日  星期日こんばんわ 晴天


~~stay at home~~ 愉快

 

 

今日係home睇左nana好好睇呀!!Narimiya好型呀!!!!真不愧係我老公呀!!!!而內呢,佢去左做義工呀,草野佢就返大學,幾叻,雖然今日報紙有話佢,又話佢飲酒,d記者真係得閒呀!!!!成日偷拍同一個藝人,你悶唔悶ga!!!鬼唔望你地比人偷拍返呀!!!衰人~~~

夜晚係邱生請食飯,多謝邱生!!!^^

今日公公亦比左利是我,真係發佢個夢呀!!!比咁多~~~~~~我係要返到home先知law!!!我一定會比返你ga公公~~~~~

                                                                                                                  

刊登時間:2006-04-30 10:29 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 4 月 29 日  星期六こんばんわ 晴天


~~19歲啦~~ 愉快

 

 

今日係我19歲ge大日子,一早就去學日文,上堂好眼訓呀!!!!之後放左,就約左小丸去睇戲,佢送左個music box 比我,首歌係ayumi ge M呀,好好聽呀!!!!多謝你呀小丸!!!!我地去左康怡睇"魔法保母麥菲",好好睇呀!!!!緊住我地就出返去lee個銅鑼灣就行街街,我地諗住去訂位啦,點知去親邊就問親邊就一定冇位,終於最後,去左太古食,真係可惡呀!!我係sogo睇中左個袋呀!!!但係要400幾,好貴呀!!!!我地行到差不多六點,就陪小丸去pasona!!!!

Then我再繼續我ge下半場,就係同zoe行啦,一去到佢問special 唔special,我話冇呀!!佢就整佢d頭髮比我睇,我先知佢駁左髮,不過佢長頭髮靚d!!!!haha,佢送左一條頸鍊比我呀!!!!好多謝你呀,我好like呀!!!!^^之後我地又係到行街街,等小丸!!!

9:00我地去到太古MTR,見到牛肥,鬼鬼,華田,士油~~then我地見黃啟未到,但係又夠鐘喎,我地d女仔就去左law位先,我地一路一講有笑!!!!haha!!!!咁多位多謝你地比我一個開開心心的19歲生日呀!!!!

以下係公告最頭三位同我講生日快樂的人:

1)牛肥

2)女俠

3)小丸

如果沒有上榜人仕下次請早d啦!!^^ byebye

                                                                                                                  

刊登時間:2006-04-30 01:11 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 4 月 28 日  星期五こんばんわ 雨天


~~BB生日快樂~~ 愉快

 

 

4月28日BB生日快樂!!15歲啦~大個仔啦!!雖然你係加拿大,但我年年都有send e-mail比你ga!!!haha!!!

仲有一日ja~~><我不要~~~唉~~唔想都唔得啦,鬼叫個地球係到轉咩,你話係咪!!!好好珍惜18歲的最後一天啦!!!><

今日落雨呀!!!真係衰呀!!!!12:00我去左湊諾諾B放學,我地買完飯之後,就返左home lu!!係1點幾,daddy黎接班,我就去深水步,因為我約左二表嫂去買珠~~~^^我買左好多呀!!!!真開心呀!!!

夜晚,我去左Hang Fa Chuen飯,我地成班人有講有笑,好happy!!!!聽日陪唔到你地,真係唔好意思啦,不過今晚就當作同我慶祝law!!!!^^真係好多謝你地呀!!!!

                                                                                                                  

刊登時間:2006-04-28 11:10 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 4 月 27 日  星期四こんばんわ 晴天


~~sleepy~~ 愉快

 

 

好耐都未用過lee個topic啦--->sleepy!!!haha!!!不過我都唔想用!!!

今日我做左成日湊仔婆,因為婆婆同公公都去左一個叫做北京ge地方,聽晚先返,so我要代替公公的職責,湊lok lok b,今日12:00落到去接佢放學,之後就去左大家樂買飯比佢食,之後就返左去公公屋企啦!!!

同佢吃過飯後,就教佢做功課,佢寫個草地同a towel,haha!!!!之後同佢玩左陣harry potter(電腦game)。5點幾,超舅父返黎,我就返home lu!!!!

                                                                                                                  

刊登時間:2006-04-27 08:55 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]