| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 4 月 13 日 星期四こんばんわ  |
~~HELLO~~   |
|
HELLO!!已經有好幾日冇寫日記LU~~~~我昨日好開心呀!!!因為我昨日搭118返HOMEo個陣,當架巴士出左紅隧時,我見到好大幅Narimiya ge izzue海報呀!!!我當是想用手機影但係趕唔切!!!!
今日係home訓到12:00,我原本諗住3:00幾出去行下,買下衫ge!!但係後黎都係唔出啦,我已經整好晒野,但係都係冇出!!!!夜晚mammy買野食返黎食。
聽日同小丸,zoe去長沙灣行街街,買衫衫~~~~
|
| 刊登時間:2006-04-13 11:23 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 4 月 10 日 星期一こんばんわ  |
~~LAST DAY~~   |
|
Today is FM last day!!!突然有種唔捨得ge感覺,唔知點解呢,
我地放學影左相,覺得時間過得好快,咁快有完啦,好唔捨得呀!!><
星期3就係it last day!!!!!聽日就唔駛返,已經完左啦,又要係時候搵書lu~~~~唔係就真係慘慘慘啦!!!
打住咁多先啦~~~~~ |
| 刊登時間:2006-04-10 10:11 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 4 月 8 日 星期六こんばんわ  |
~sleepy~   |
|
好眼訓呀~~~~~><
今日都係學日文,係唔想起身ge情況下起身真係好累ga!!!!但係我都要死頂ga!!!!!返到佢明一半唔明一半啦,而家我10分之眼訓呀!!!但係又唔想訓住喎,真係唔知點好~~~~
今日聽左boa一首個,佢今隻碟的歌好好聽呀!!!!我download晒lu!!!係咪好快呢,我仲download左關8ge節目,幾集,好好睇呀,好搞笑呀,已家仲download緊,我要睇lu!!!
我剛剛打打下日記訓左!!!! |
| 刊登時間:2006-04-08 09:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 4 月 6 日 星期四こんばんわ  |
~カラオケへ行きました∼   |
|
嘩嘩!!今日最後一堂account,估唔到,o個個咁ge人會返黎ga!!!!!見到佢就驚la!!!我覺得佢係100%恐怖。。。我地今日放學去唱k,有我,女俠,二表嫂,二表哥,白嘉豪,王子,大佬kwan,hugo同阿聰。係小息o個陣王子同我講話,hugo問車神放學去唔去唱k,我聽到即刻呆左。
到左放學,我地即刻諗計去整走o個隻野,我地就分開行,我,女俠,二表哥,二表嫂,白嘉豪同hugo就去左ive,而王子,大佬kwan同阿聰就去先,我地11:00幾先去到green box,如果o個個人去,我諗好多人唔會去law!!!因為好多人都唔like佢,我就更加啦。。。haha!!!!!
希望下次有機會再去唱過啦。 |
| 刊登時間:2006-04-06 10:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 4 月 5 日 星期三こんばんわ  |
~~清明節~~   |
|
今日係清明節,唔駛返學,我訓到12:00幾先起身,之候食完野,我就上網同d人傾下計,原本今日要幫model o個邊做野ge,但係我冇應承佢地,so唔駛去,下次啦!!!!
聽日,我地成班人去唱k呀,好期待呀,而家睇下feil,kere佢地去唔去,如果佢地去就好啦。。。 |
| 刊登時間:2006-04-05 08:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | ... | 67 | »
|