Cursor by www.Soup-Faerie.Com
*script by KT*
 
 
 

*就算全世界以你為敵,我也會在你身邊支持你*



KusanoUchi
暱稱: !!草野~內~亮~成宮太太!!
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
~~遷居~~
∼∼数学試験∼∼
~~小天使~~
~~日本語の試験∼∼
沒有想像中好睇~~~
文章分類
全部 (333)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
Proflie
*~LoVeR~*
★ブログにスパイス★
ブログパーツなら-blogwasabi-
Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 4 月 13 日  星期四こんばんわ 晴天


~~HELLO~~ 愉快

 

 

HELLO!!已經有好幾日冇寫日記LU~~~~我昨日好開心呀!!!因為我昨日搭118返HOMEo個陣,當架巴士出左紅隧時,我見到好大幅Narimiya ge izzue海報呀!!!我當是想用手機影但係趕唔切!!!!

今日係home訓到12:00,我原本諗住3:00幾出去行下,買下衫ge!!但係後黎都係唔出啦,我已經整好晒野,但係都係冇出!!!!夜晚mammy買野食返黎食。

聽日同小丸,zoe去長沙灣行街街,買衫衫~~~~

                                                                                                                  

刊登時間:2006-04-13 11:23 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 4 月 10 日  星期一こんばんわ 陰天


~~LAST DAY~~ 愉快

 

 

Today is FM last day!!!突然有種唔捨得ge感覺,唔知點解呢,

我地放學影左相,覺得時間過得好快,咁快有完啦,好唔捨得呀!!><

星期3就係it last day!!!!!聽日就唔駛返,已經完左啦,又要係時候搵書lu~~~~唔係就真係慘慘慘啦!!!

打住咁多先啦~~~~~

                                                                                                                  

刊登時間:2006-04-10 10:11 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 4 月 8 日  星期六こんばんわ 晴天


~sleepy~ 熱情

 

 

好眼訓呀~~~~~><

今日都係學日文,係唔想起身ge情況下起身真係好累ga!!!!但係我都要死頂ga!!!!!返到佢明一半唔明一半啦,而家我10分之眼訓呀!!!但係又唔想訓住喎,真係唔知點好~~~~

今日聽左boa一首個,佢今隻碟的歌好好聽呀!!!!我download晒lu!!!係咪好快呢,我仲download左關8ge節目,幾集,好好睇呀,好搞笑呀,已家仲download緊,我要睇lu!!!

我剛剛打打下日記訓左!!!!

                                                                                                                  

刊登時間:2006-04-08 09:13 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 4 月 6 日  星期四こんばんわ 晴天


~カラオケへ行きました∼ 愉快

 

 

嘩嘩!!今日最後一堂account,估唔到,o個個咁ge人會返黎ga!!!!!見到佢就驚la!!!我覺得佢係100%恐怖。。。我地今日放學去唱k,有我,女俠,二表嫂,二表哥,白嘉豪,王子,大佬kwan,hugo同阿聰。係小息o個陣王子同我講話,hugo問車神放學去唔去唱k,我聽到即刻呆左。

到左放學,我地即刻諗計去整走o個隻野,我地就分開行,我,女俠,二表哥,二表嫂,白嘉豪同hugo就去左ive,而王子,大佬kwan同阿聰就去先,我地11:00幾先去到green box,如果o個個人去,我諗好多人唔會去law!!!因為好多人都唔like佢,我就更加啦。。。haha!!!!!

希望下次有機會再去唱過啦。

                                                                                                                  

刊登時間:2006-04-06 10:04 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 4 月 5 日  星期三こんばんわ 晴天


~~清明節~~ 愉快

 

 

今日係清明節,唔駛返學,我訓到12:00幾先起身,之候食完野,我就上網同d人傾下計,原本今日要幫model o個邊做野ge,但係我冇應承佢地,so唔駛去,下次啦!!!!

聽日,我地成班人去唱k呀,好期待呀,而家睇下feil,kere佢地去唔去,如果佢地去就好啦。。。

                                                                                                                  

刊登時間:2006-04-05 08:51 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]