Cursor by www.Soup-Faerie.Com
*script by KT*
 
 
 

*就算全世界以你為敵,我也會在你身邊支持你*



KusanoUchi
暱稱: !!草野~內~亮~成宮太太!!
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
~~遷居~~
∼∼数学試験∼∼
~~小天使~~
~~日本語の試験∼∼
沒有想像中好睇~~~
文章分類
全部 (333)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
Proflie
*~LoVeR~*
★ブログにスパイス★
ブログパーツなら-blogwasabi-
Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 4 月 2 日  星期日こんばんわ 晴天


~~tired~~ 熱情

 

 

各位人仕耐冇見啦,haha!!!因為o個排都唔係咁上寫住,我今日有返工啦,好裡,雖然話是如此,但係我都覺得好好玩,but有d人就唔係咁好law。。。今次ge model大多人外國人,而家就負責上次道有ge model LUCY,原來佢都唔係咁cool je,初初見佢都係好cool,但唔係ga,佢仲好靚tim,我覺得。。今日yukimi,toby,楊思琦,巴士妹,王從希,溫碧霞。。都有行,我仲同左思琦,王從希影tim,o個個溫碧霞一黎到就狂化妝,佢個咁ge妝厚到啊!!!真係難以解釋呀!!!!今次得sunny係上次ge model,我覺得佢ok靚仔ga!!!仲有大孖同細孖,阿g同阿f,o個個g真係有d變態ga。。。

                                                                                                                  

刊登時間:2006-04-03 12:27 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 3 月 26 日  星期日こんばんわ 雨天


~~job~~ 愉快

 

 

今日返我人生中第1份有錢收ge工,就係apm ge show,係幫model換衫ge,有個韓國妹,佢叫GABI,好靚ga佢,我同左佢影相呀!!!!!我原本以為我o個個好cool,但係原來唔係law!!!!好nice ga佢,仲好好笑tim!!!!不過都3夠o個個carrie好笑,佢地話佢係李燦森前gf喎。。。

係6:00我地返返去後台,之後我個model阿jill返黎,同其他model傾計,我就驚驚地咁叫佢同我影相,當個叫佢o個時,佢竟然話:我等你講lee句講左好耐啦,我地係到笑law!!!之後仲同左其他model影tim,d男model好靚仔呀!!!!!

完show之後,我地執野,見到吳卓羲佢地未走,就走去同佢影相,本來想同廖碧兒同韓君婷影ga,但係我地唔得閒,so冇影啦,之後我地都走lu!!!!!

                                                                                                                  

刊登時間:2006-03-26 11:33 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 3 月 25 日  星期六こんばんわ 雨天


∼∼ 開心

 

 

今日は雨ですね

今日は土曜日ですね、日本語を勉強しましたね。。。。とても大変ですよ。。。。 

今日學日文,我8:45先起身,但係9:15分就要出門口,唔係就要等bus ga啦!!!因為15分有一班,30份有一班,45分有一班,我返10點當然要搭15份o個班啦,我以最快ge速度整晒野,但係到要搭30分o個班,最後要10:00一兩個字先返到去,返到去真係混亂呀,我又要放把遮喎,之候我把遮跌啦,我係到嗌,我d同學有一齊嗌喎,我就話嗌把遮je,我以為佢地一齊同我嗌,原來佢地係嗌棵假樹,因為我放把遮o個陣整到棵樹歪左,之後miss仲問我有冇事,成班係到笑!!!!真係瘀呀!!!haha!!

放左學我就搭巴士返家,原本想行一陣ge,但係咁ge天氣都唔想行lu!!! 

                                                                                                                  

刊登時間:2006-03-25 10:47 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 3 月 25 日  星期六こんばんわ 雨天


∼∼楽しい∼∼ 愉快

 

 

今日は雨ですね。。。。

今日は土曜日ですね、日本語を勉強しましたね。。。。とても大変ですよ。。。。

今日學日文,我8:45先起身,但係9:15分就要出門口,唔係就要等bus ga啦!!!因為15分有一班,30份有一班,45分有一班,我返10點當然要搭15份o個班啦,我以最快ge速度整晒野,但係到要搭30分o個班,最後要10:00一兩個字先返到去,返到去真係混亂呀,我又要放把遮喎,之候我把遮跌啦,我係到嗌,我d同學有一齊嗌喎,我就話嗌把遮je,我以為佢地一齊同我嗌,原來佢地係嗌棵假樹,因為我放把遮o個陣整到棵樹歪左,之後miss仲問我有冇事,成班係到笑!!!!真係瘀呀!!!haha

放左學我就搭巴士返家,原本想行一陣ge,但係咁ge天氣都唔想行lu!!!

                                                                                                                  

刊登時間:2006-03-25 10:42 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 3 月 23 日  星期四こんばんわ 雨天


~~唱kkkk~~~ 愉快

 

 

今日放學我,女俠同二表嫂都去左唱kkkkk~~~好野呀!!好happy!!!!不過我而家又想再唱呀!!!!haha!!!!

唱完之後,我同二表嫂去左$10吉之島買野,o個到真係好好行呀,行左咁多次都係咁覺得!!!!!

跟住我地就走lu!!!我搭巴士訓左,真好訓呀,差d唔記得落車呀!!!!

而家我同跟日本人傾緊計呀!!!!練下日文呀嗎。。。係咪

                                                                                                                  

刊登時間:2006-03-23 09:50 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]