| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 4 月 2 日 星期日こんばんわ  |
~~tired~~   |
|
各位人仕耐冇見啦,haha!!!因為o個排都唔係咁上寫住,我今日有返工啦,好裡,雖然話是如此,但係我都覺得好好玩,but有d人就唔係咁好law。。。今次ge model大多人外國人,而家就負責上次道有ge model LUCY,原來佢都唔係咁cool je,初初見佢都係好cool,但唔係ga,佢仲好靚tim,我覺得。。今日yukimi,toby,楊思琦,巴士妹,王從希,溫碧霞。。都有行,我仲同左思琦,王從希影tim,o個個溫碧霞一黎到就狂化妝,佢個咁ge妝厚到啊!!!真係難以解釋呀!!!!今次得sunny係上次ge model,我覺得佢ok靚仔ga!!!仲有大孖同細孖,阿g同阿f,o個個g真係有d變態ga。。。
|
| 刊登時間:2006-04-03 12:27 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 3 月 26 日 星期日こんばんわ  |
~~job~~   |
|
今日返我人生中第1份有錢收ge工,就係apm ge show,係幫model換衫ge,有個韓國妹,佢叫GABI,好靚ga佢,我同左佢影相呀!!!!!我原本以為我o個個好cool,但係原來唔係law!!!!好nice ga佢,仲好好笑tim!!!!不過都3夠o個個carrie好笑,佢地話佢係李燦森前gf喎。。。
係6:00我地返返去後台,之後我個model阿jill返黎,同其他model傾計,我就驚驚地咁叫佢同我影相,當個叫佢o個時,佢竟然話:我等你講lee句講左好耐啦,我地係到笑law!!!之後仲同左其他model影tim,d男model好靚仔呀!!!!!
完show之後,我地執野,見到吳卓羲佢地未走,就走去同佢影相,本來想同廖碧兒同韓君婷影ga,但係我地唔得閒,so冇影啦,之後我地都走lu!!!!! |
| 刊登時間:2006-03-26 11:33 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 3 月 25 日 星期六こんばんわ  |
∼∼   |
|
今日は雨ですね
今日は土曜日ですね、日本語を勉強しましたね。。。。とても大変ですよ。。。。
今日學日文,我8:45先起身,但係9:15分就要出門口,唔係就要等bus ga啦!!!因為15分有一班,30份有一班,45分有一班,我返10點當然要搭15份o個班啦,我以最快ge速度整晒野,但係到要搭30分o個班,最後要10:00一兩個字先返到去,返到去真係混亂呀,我又要放把遮喎,之候我把遮跌啦,我係到嗌,我d同學有一齊嗌喎,我就話嗌把遮je,我以為佢地一齊同我嗌,原來佢地係嗌棵假樹,因為我放把遮o個陣整到棵樹歪左,之後miss仲問我有冇事,成班係到笑!!!!真係瘀呀!!!haha!!
放左學我就搭巴士返家,原本想行一陣ge,但係咁ge天氣都唔想行lu!!! |
| 刊登時間:2006-03-25 10:47 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 3 月 25 日 星期六こんばんわ  |
∼∼楽しい∼∼   |
|
今日は雨ですね。。。。
今日は土曜日ですね、日本語を勉強しましたね。。。。とても大変ですよ。。。。
今日學日文,我8:45先起身,但係9:15分就要出門口,唔係就要等bus ga啦!!!因為15分有一班,30份有一班,45分有一班,我返10點當然要搭15份o個班啦,我以最快ge速度整晒野,但係到要搭30分o個班,最後要10:00一兩個字先返到去,返到去真係混亂呀,我又要放把遮喎,之候我把遮跌啦,我係到嗌,我d同學有一齊嗌喎,我就話嗌把遮je,我以為佢地一齊同我嗌,原來佢地係嗌棵假樹,因為我放把遮o個陣整到棵樹歪左,之後miss仲問我有冇事,成班係到笑!!!!真係瘀呀!!!haha
放左學我就搭巴士返家,原本想行一陣ge,但係咁ge天氣都唔想行lu!!! |
| 刊登時間:2006-03-25 10:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 3 月 23 日 星期四こんばんわ  |
~~唱kkkk~~~   |
|
今日放學我,女俠同二表嫂都去左唱kkkkk~~~好野呀!!好happy!!!!不過我而家又想再唱呀!!!!haha!!!!
唱完之後,我同二表嫂去左$10吉之島買野,o個到真係好好行呀,行左咁多次都係咁覺得!!!!!
跟住我地就走lu!!!我搭巴士訓左,真好訓呀,差d唔記得落車呀!!!!
而家我同跟日本人傾緊計呀!!!!練下日文呀嗎。。。係咪 |
| 刊登時間:2006-03-23 09:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | ... | 67 | »
|