| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 6 月 28 日 星期三こんばんわ  |
不用上班   |
|
今日開始又冇工返lu~~~點解喎,無得見佢lu~~~~唔制呀!!!^^
不過我7月5號有要返lu~~有係DEKO'Z呀!!!不過都做得幾好,個個都對我好好,係阿點人成日點我做野ja嗎,自己又唔做係到扮阿姐,i hate~~~~希望5號o個個場唔好同128距離咁遠啦,唔係我會好唔開心,又要從新識d新人,d阿姨已經唔做今場ga啦,d阿姨真係好好ga!!!尤其係bra bra o個個姨,真係好好,對我好好同埋big john o個個都好好,brabra o個個阿姨真係好好,軟來佢同眼影男有關係,真係難以知信呀!!!!
我唔會忘記你地ga!!!><希望我7月尾有場啦,如過唔係我就唔知幾時見到你地啦!!!!><
|
| 刊登時間:2006-06-28 09:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 24 日 星期六こんばんわ  |
~~元気ですか∼∼   |
|
皆さん、お元気ですか、私はヴィキーです!!
昨日原本有打日記ge,不過,後黎我按錯制,so咩都冇晒,唔想再打多次,so唔打啦!!!昨日係daddy生日,我,mammy同家姐男朋友都同佢係home到食birthday cake!!!so happy!!!^^
前日,熊貓男黎左sogo搵我,我初初都唔知係佢ga,不過佢行埋黎,問我係咪琪琪,我話係呀!!!so先知!!!!!佢好高,不過我都唔矮,haha!!!夜晚我地仲佢左lee個郎田到食sushi呀!!!oishii!!!!^^感覺好似有一個哥哥咁,好好呀!!!我想要阿哥呀!!!!^^
而家,我返到有好多friends啦,好happy呀!!!一悶就同人傾下計,都幾好ga,lee幾日d生易都唔係咁好,唔傾計係到做咩喎,係咪先,不過都驚charry會上黎ga,不過lee個機會唔大law!!!!但係都做下心理準備ge!!!!係咪?唔怕一萬至怕萬一呀嗎!!!^^我係隔離店到keep左兩年件衫,so pretty!!!one black one red!!!o個擋係我friend ga!!!haha!!!
|
| 刊登時間:2006-06-24 11:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 20 日 星期二こんばんわ  |
~~祝我開工大吉~~   |
|
今日返去學校拎result,係我等跟女俠期間,我見到栗子law!!!!估唔到咁都見到呀!!!真搞笑!!!佢又係返黎拎!!!!之後我同佢上再去先,我地見到Alan!!佢教EAP!!!之後同佢傾左幾句,拎完之後,我同栗子落去等女俠!!!跟住就去sogo整工作証,我冇整到有相o個d,係就係安全d,不過我始終都唔like比人見到我影相個樣呀!!!好ugly呀!!!!
夜晚,我落左去婆婆到食飯,因為mammy同daddy去左醫院探姨婆,今日姨婆做完手術,諗起都覺得佢好辛苦,因為冇得用麻醉,so poor!!!!
我有新mp3啦,daddy買左比我啦,好來都冇歌聽啦,so good!!!聽日有要開工lu~~返8:30,小丸你要同我食lunch呀!!!記得呀!! |
| 刊登時間:2006-06-20 09:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 19 日 星期一こんばんわ  |
~~内 九月に帰ります~~   |
|
よかったね、内くんは九月に帰ります!!
今日我都係係屋企,今早,狂有個女人打黎,嘈鬼住晒我訓覺,昨日已經打ga啦,唔知點解,一聽到d人打初電話,我就好嬲ga啦,仲要打成咁多次,話搵咩富嫂喎,打錯一次就收手啦,仲要打成咁多次,你冇病呀!!!我跟住cut左佢好多次線,下次再打黎我真係鬧佢ga啦!!!!
聽日同女俠返去school拎result!!!!!之候去sogo做証,21號又要努力lu~~~hehe!!!!好想快d見到眼影男呢!!!!haha!!!仲有收銀男,同埋收銀o個個姐姐!!!!咁次唔同位,唔知會唔會好d呢!!!d生意^^聽日又見到阿姐(婷婷)呢!!!so happy!!唔知係咪charry知道阿姐同我friend d,lee兩日都係阿姐打黎搵我!!!!!嘩!!!!連connie姐姐,係TST o個間sogo ge阿姐到話要搵我law!!!我唔知做咩,不過都係賢賢表姐同我講je!!!!DEKO'Z一日後見!!!
PS:ZOE你快D幫我係你比我O個個網到搵下你之前同我講O個個COURSE!!!THANK YOU!!! |
| 刊登時間:2006-06-19 08:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 18 日 星期日こんばんわ  |
~~父親節快樂~~   |
|
今日係父親節,so出左去同公公佢地食飯,去食pizza呀,我地6:15分去到law位,9:00出先有得食,真係都唔知搞乜,仲要係d人將d大檯拆散成細檯,唔怪得冇位啦,唔想做生意~~~
o個個八婆同叔叔返左黎hk呀!!!!成日屈我家姐,收皮啦,唔低得就要講大話同屈人!!!返黎同我daddy mammy攤牌,食屎啦,睇下我mammy daddy點對負你地,八婆!!!!自己個女讀左三年diploma都唔合格,唔好讀啦,又要面,又要show野,但係自己有唔得,走啦!!!你用咩名牌呀!!!你lee個男人婆,成個師奶咁,用咩gucci&LV!!!收皮啦!!!唔好用臭人個品牌呀,潑婦!!!!我真係好唔鐘意law!!!成日話我家姐,唔鐘意我家姐咪唔好理佢law!!!!你又要理,真係自己law黎賤!!!你今次返黎hk,真係慘呀,返黎比我mammy daddy 鬧!!!睇下你點死啦!!!haha |
| 刊登時間:2006-06-18 10:09 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | ... | 67 | »
|