| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 5 月 18 日 星期四こんばんわ  |
~~日本語の試験∼∼  |
|
~~今日は5月18日です。^^日本語の試験です、会話とisteningは大丈夫です、でも、written大変です。Writtenは難しかった。多くて難しいです^^。
而家成績要29號先知,我好想快D知呀,不過,我覺得我升唔到機會大好,我都想比自己信心,但係我係WRITTEN O個到真係唔識LAW!!!不過我見自己的同學仔好努力去做, 我都係一樣!!!!不過考左,而家一身鬆晒!!!考完我仲係toilet見到grade 2坐我隔離的同學仔,佢好似唔係咁認得我!!!!haha!!!放左,我仲買左個袋袋tim呀!!!so good!!!星期六同我個小丸去唱k行街街!!!!我仲未搵到工呀!!!有冇人可以介紹比我~~~
|
| 刊登時間:2006-05-18 10:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 17 日 星期三こんばんわ  |
~~還有一天~~   |
|
唔經唔覺聽日就係5月18日啦,好快呀!!!亦即係我的日文考試,識唔識?唔可以話識,亦唔可以話唔識,我最驚就係oral je,written同listening我都唔怕,我驚兩個老師問d野我唔識!!!!而家要溫下d words,有好多個!!!!!
今日係home都係努力奮鬥,咩基本體我都識,都記得,希望唔會到時唔好唔記得啦,唔係我真係會一路做一路喊呀!!!!我諗我係第2個考oral,不過越快考越好呀,唔係一露written一路驚呀!!!咁仲死~~~~~
3Eの皆さん、明日 頑張ってください。。。。^^
|
| 刊登時間:2006-05-17 09:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 16 日 星期二こんばんわ  |
~~仲有兩日~~   |
|
仲有兩日就要日文考試啦,好驚呀!!好驚oral!!!雖然考過兩次,但係個心都係好驚,好驚唔識呀!!!點算呢!!!
今日成日係home,下晝地帶買衫o個到打黎話多左新貨,我得閒去睇下先,而家又有8節喎,睇下無防呀!!!haha!!!不過睇睇下就想買ga啦,我想唱k呀!!有誰行同我去呢!!不過都要等考完日文先得,今晚同聽日都係溫日文ga啦!!!一定要pass!!!!><
我背景music加左七朵花的----我只想要~~~今日睇過佢地d野,原來小喬同喬恩都比人冷凍過,好慘呀!!!聽佢地咁講,我好憎o個個孫總law!!!
今日係j-pop論壇識多左個人,佢叫我send藤木直人ge"hey-friends"比佢,佢係男仔黎ge,不過佢都like NewS,佢狂問我NewS係咪就黎散,我話比佢聽,NewS唔係散,只不過係暫時solo工作,出年2007年一定會8人回來見大家,佢地係日本咁紅,o個個死人喜多川社長點會比佢地散呀!!!冇左NewS johnny's 點得呀!!!係咪先~~~ |
| 刊登時間:2006-05-16 08:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 15 日 星期一こんばんわ  |
~~去街街~~   |
|
今日同小丸去左Causeway Bay!!!!真係好呀!!!!雖然冇買野,但係而家好happy!!!!!因為我真係唔想再留係home呢!!!我聽日叫daddy買東方日報搵野做,我亦會搵野讀,充實自己!!!!兩日冇打日記。。。有冇掛住我呢!!!!^^
大家見唔見我日記頂部呢!!!有3個靚女係到,其實我三個係我自己一手整出黎ga,佢地有名ga,叫vicki 1號,vicki 2號& vicki 3號,陸續有黎呀!!!!!我想唱k呀!!!!有冇人可以完成我心願呢!!!日文就考試啦,聽日一定要溫埋o個d去啦,唔係真係唔點呀!!!!! |
| 刊登時間:2006-05-15 10:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 12 日 星期五こんばんわ  |
~~恩恩~~happy birthday~~   |
|
Happy birthday to you~~~~~"冤冤"生日快樂~~大個女lu~~~~~~haha!!!去左邊到玩呢~~~~(好八)
今日我6:00幾差不多7:00出左去吉吉島,去左商務睇下書,行下咁law,因為8:00要去鯉景灣食飯,我行到差不多夠鐘就去等2A巴士,點知係我等等下,亦又傾緊電話ga時候,突然有隻飛飛野飛左落我隻手到,我咪整走佢law,點知~~~~><我整左落我個袋條帶到,我竟然。。。整左我落件衫入面,咪係咁整佢law,一心以為佢走左,但係當我上到巴士時,比我見到佢係到"laan"好彩佢冇左翼,係到行,我一些整佢落地,踩死佢,我d動作又唔可以咁大喎,有好多人ga ma~~但係我整走左佢,仲有種好痕ge feel~~><~~~
|
| 刊登時間:2006-05-12 11:39 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | ... | 67 | »
|