Cursor by www.Soup-Faerie.Com
*script by KT*
 
 
 

*就算全世界以你為敵,我也會在你身邊支持你*



KusanoUchi
暱稱: !!草野~內~亮~成宮太太!!
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
~~遷居~~
∼∼数学試験∼∼
~~小天使~~
~~日本語の試験∼∼
沒有想像中好睇~~~
文章分類
全部 (333)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
Proflie
*~LoVeR~*
★ブログにスパイス★
ブログパーツなら-blogwasabi-
Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 5 月 18 日  星期四こんばんわ 晴天


~~日本語の試験∼∼

 

 

~~今日は5月18日です。^^日本語の試験です、会話とisteningは大丈夫です、でも、written大変です。Writtenは難しかった。多くて難しいです^^。

而家成績要29號先知,我好想快D知呀,不過,我覺得我升唔到機會大好,我都想比自己信心,但係我係WRITTEN O個到真係唔識LAW!!!不過我見自己的同學仔好努力去做, 我都係一樣!!!!不過考左,而家一身鬆晒!!!考完我仲係toilet見到grade 2坐我隔離的同學仔,佢好似唔係咁認得我!!!!haha!!!放左,我仲買左個袋袋tim呀!!!so good!!!星期六同我個小丸去唱k行街街!!!!我仲未搵到工呀!!!有冇人可以介紹比我~~~

                                                                                                                  

刊登時間:2006-05-18 10:34 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 5 月 17 日  星期三こんばんわ 雨天


~~還有一天~~ 驚訝

 

 

唔經唔覺聽日就係5月18日啦,好快呀!!!亦即係我的日文考試,識唔識?唔可以話識,亦唔可以話唔識,我最驚就係oral je,written同listening我都唔怕,我驚兩個老師問d野我唔識!!!!而家要溫下d words,有好多個!!!!!

今日係home都係努力奮鬥,咩基本體我都識,都記得,希望唔會到時唔好唔記得啦,唔係我真係會一路做一路喊呀!!!!我諗我係第2個考oral,不過越快考越好呀,唔係一露written一路驚呀!!!咁仲死~~~~~

3Eの皆さん、明日 頑張ってください。。。。^^

 

                                                                                                                  

刊登時間:2006-05-17 09:02 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 5 月 16 日  星期二こんばんわ 陰天


~~仲有兩日~~ 愉快

 

 

仲有兩日就要日文考試啦,好驚呀!!好驚oral!!!雖然考過兩次,但係個心都係好驚,好驚唔識呀!!!點算呢!!!

今日成日係home,下晝地帶買衫o個到打黎話多左新貨,我得閒去睇下先,而家又有8節喎,睇下無防呀!!!haha!!!不過睇睇下就想買ga啦,我想唱k呀!!有誰行同我去呢!!不過都要等考完日文先得,今晚同聽日都係溫日文ga啦!!!一定要pass!!!!><

我背景music加左七朵花的----我只想要~~~今日睇過佢地d野,原來小喬同喬恩都比人冷凍過,好慘呀!!!聽佢地咁講,我好憎o個個孫總law!!!

今日係j-pop論壇識多左個人,佢叫我send藤木直人ge"hey-friends"比佢,佢係男仔黎ge,不過佢都like NewS,佢狂問我NewS係咪就黎散,我話比佢聽,NewS唔係散,只不過係暫時solo工作,出年2007年一定會8人回來見大家,佢地係日本咁紅,o個個死人喜多川社長點會比佢地散呀!!!冇左NewS johnny's 點得呀!!!係咪先~~~

                                                                                                                  

刊登時間:2006-05-16 08:01 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 5 月 15 日  星期一こんばんわ 晴天


~~去街街~~ 愉快

 

 

今日同小丸去左Causeway Bay!!!!真係好呀!!!!雖然冇買野,但係而家好happy!!!!!因為我真係唔想再留係home呢!!!我聽日叫daddy買東方日報搵野做,我亦會搵野讀,充實自己!!!!兩日冇打日記。。。有冇掛住我呢!!!!^^

大家見唔見我日記頂部呢!!!有3個靚女係到,其實我三個係我自己一手整出黎ga,佢地有名ga,叫vicki 1號,vicki 2號& vicki 3號,陸續有黎呀!!!!!我想唱k呀!!!!有冇人可以完成我心願呢!!!日文就考試啦,聽日一定要溫埋o個d去啦,唔係真係唔點呀!!!!!

                                                                                                                  

刊登時間:2006-05-15 10:13 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 5 月 12 日  星期五こんばんわ 晴天


~~恩恩~~happy birthday~~ 愉快

 

 

Happy birthday to you~~~~~"冤冤"生日快樂~~大個女lu~~~~~~haha!!!去左邊到玩呢~~~~(好八)

今日我6:00幾差不多7:00出左去吉吉島,去左商務睇下書,行下咁law,因為8:00要去鯉景灣食飯,我行到差不多夠鐘就去等2A巴士,點知係我等等下,亦又傾緊電話ga時候,突然有隻飛飛野飛左落我隻手到,我咪整走佢law,點知~~~~><我整左落我個袋條帶到,我竟然。。。整左我落件衫入面,咪係咁整佢law,一心以為佢走左,但係當我上到巴士時,比我見到佢係到"laan"好彩佢冇左翼,係到行,我一些整佢落地,踩死佢,我d動作又唔可以咁大喎,有好多人ga ma~~但係我整走左佢,仲有種好痕ge feel~~><~~~

 

                                                                                                                  

刊登時間:2006-05-12 11:39 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]