Cursor by www.Soup-Faerie.Com
*script by KT*
 
 
 

*就算全世界以你為敵,我也會在你身邊支持你*



KusanoUchi
暱稱: !!草野~內~亮~成宮太太!!
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
~~遷居~~
∼∼数学試験∼∼
~~小天使~~
~~日本語の試験∼∼
沒有想像中好睇~~~
文章分類
全部 (333)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
Proflie
*~LoVeR~*
★ブログにスパイス★
ブログパーツなら-blogwasabi-
Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 9 月 14 日  星期四こんばんわ 雨天


~~HAPPY BIRTHDAY~~ 愉快

 

 

今日有兩個大日子,就係成宮寬貴的24歲生日呀!!!生日快樂,又大一歲啦!!!仲有就係我要考日文啦!!!!!

今早10:30上女王的堂,但係一返到去唔見個班房law!!!後黎同ting ting 問電車男先知係o個間房,牌又唔放!!!我亦見到電車男的第六隻手指!!我都係第一次見到!!!!一個鐘頭的堂真係快過啦,話咁快就上完女王堂,不過女王堂最好玩!!!

13:30放學同maymay一齊走,返到home又要努力啦,真係好緊張!!!!!

6:40分我就出左門口lu!!!向我考試進發,真係一d都唔試law,我想講!!!!係我等緊考試期間,見到新里老師,佢同我講左好多野law!!

8:40考完la!!!乜都唔ok啦,真係好難想像pass唔pass!!!唉!!!!

                                                                                                                  

刊登時間:2006-09-14 11:10 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 9 月 12 日  星期二こんばんわ 晴天


~~happy birthday~~

 

 

今日係disneyland的一歲生日,happy birthday!!!今日返到屋企睇新聞喎,見到有個家長話特登幫個仔請假去disneyland玩喎,lee d阿媽真係痴線ga!!!有病ga!!!

今日係school差d困電梯law!!!我地成班女仔係晒入面,仲有兩個唔識ge男仔係到,後黎我地見對門開左少少就叫o個兩個boy開!!!先走到,唔係真係慘啦!!!!放學後!!我去左百佳買野比daddy食then就搭車返家!!!今日都冇溫到日文啦!!我諗我聽日要帶返去library溫啦,唔係真係唔識ga啦,我唔可以唔pass ga!!!!!

夜晚,我地去左天后食飯,今日真係凍左好多呀!!大家要著多見褸呀!!

                                                                                                                  

刊登時間:2006-09-12 11:55 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 9 月 11 日  星期一こんばんわ 晴天


~~hello~~ 愉快

 

 

今日係第一堂正式上堂ge日子,我約左蚊蚊搭7:50分o個班車,我地8:08分到左!!!!之後就行入去school!!!我地一入到去就睇下英文班係咩班!!!跟住我就上去啦!!!!

個miss好串ga,又惡ga!!!!不過都幾好笑ge佢,佢成日串電車男ga!!!真係好好笑!!!!今日仲拎左毛巾,同試左制服,maybe聽日放學去買護士鞋,唔係到時唔記得ar!!!!!上完lee堂有兩個幾鐘休息,我地去左library玩電腦!!!!!之後就上堂,係上英文堂!!!!上左1個鐘,我係返monday!!!!!so thursday o個堂唔駛返,就放13:30!!!so good!!!!

係我等3:30上英文o個陣,我同ting佢地又去左library,我玩左陣電腦之後,我就扒左係到訓覺,訓到差不多3:30就起身上去5樓!!!!5:20放左,之後返屋企!!!

                                                                                                                  

刊登時間:2006-09-11 09:29 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 9 月 10 日  星期日こんばんわ 晴天


~~Happy Brithday~~ 愉快

 

 

兩日一夜的東寧閣之旅已經完結左啦,我今晚返左屋企lu~~~

係開始講我之前,我要同Uchi講聲"生日快樂,happy brithday&お誕生日 おめでとうございます∼∼二十歳だよね!!よかったね!!!大人です!!

今日我訓到10:00起身,整好d野之後就換衫~~~因為liza姐姐話同我去飲茶,佢同超舅父一齊去左搵位先,之後我地去,我地去鯉景灣飲茶,d野都幾好食ga!!!飲到12:00幾,公公要去打牌,so走先,而我地4個就坐多陣先,好happy!!!跟住我地都返去lu~~~~返到去我就房玩電腦~~~

都係同d friends chat下咁啦,都冇咩做ga啦!!!!!咪又睇下論壇呀!!!!夜晚,daddy落黎食粥,順便同我抽野呀!!!^^不過我唔講daddy都會ga啦~~~係咪sin!!!聽日返學啦,好緊張呀!!!!!聽日一定要記得帶袋同錢,唔係就真係慘啦!!因為好似有好多野拎返屋企~~~poor!!!明天要度身做制服啦,maybe下個week有喎!!!唔知係點ga呢!!

 

                                                                                                                  

刊登時間:2006-09-10 10:59 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 9 月 7 日  星期四こんばんわ 雨天


~~難忘的早上~~ 愉快

 

 

今日我7:30先起身,其實咁樣係冇咩問題,但係我8:20出門口,部電梯就層層停,已經趕ga啦,我落到去已經27分啦,我都唔追架巴士啦,因為我要買早餐,so我諗住10分鐘到會有班車啦,點知佢就50分先黎,我9:00要上堂啦嗎,真係黑人憎呀!!!!仲要塞車,真係唔知點law,最後仲落大雨law,要聽住~~係大雨呀!!!

我落左車同另一個女仔狂跑,結果成身濕晒。。。。真係衰呀!!!!!!今日miss lee冇返病左,so由一個叫miss樣ge miss 代堂,好緊張呀,星期一就係開學日啦,好緊張呀,唔知其他同學係點呢,我地因為要英文班so見到其他同學呀,真係可惜,但係我地英文班有可多都係同我一班係1-A1,so good!!!有男又有女~~~^^

聽日放2:30 so good!!!

                                                                                                                  

刊登時間:2006-09-07 09:50 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]