| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 10 月 4 日 星期三こんばんわ  |
~~痛痛痛~~   |
|
今日唔想講野,佢地個個都問我今日做咩唔多出聲,因為我。。。。生飛滋law!!!好痛呀!!!搞到上堂都無乜心機lu!!!!
都係咁過啦,返學放學!!!!!
今日同kelly,阿wing,阿car都無上chem的小班補課,因為我要趕工呀,facial個assignment要星期5交,聽日有要出去啦,做唔到,我諗我聽日放學去library做埋先啦,唔係真係唔掂呀!!!!好多呀,圖又未畫><!!!!唔知我會唔會趕得徹呢!!!!
|
| 刊登時間:2006-10-04 10:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 1 日 星期日こんばんわ  |
~~BBQ~~   |
|
今日係星期日,我地beauty的同學去屯門bbq!!!!我唔燒得,so我要帶野食去食!!!
10:45去到荃灣集合!!!!!之後就搭巴士入去屯門,原本我以為係室內ge!!!但係原來係室外!!!!不過整體黎講都算係好玩啦,都識到好多人!!!^^玩玩下都有落下雨,不過唔大law!!!!玩到6:00幾就走lu!!我抽獎抽到個筆盒law!!!!不過都好!!!
放左之後,我地搭返巴士出去搭西鐵!!!!!
到左筲萁灣之後,就去左扒王之王搵liza姐姐同超舅父佢地!!!
而家好眼訓!!! |
| 刊登時間:2006-10-01 10:23 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 29 日 星期五こんばんわ  |
[ 此日誌受密碼保護 ]  |
|
|
| 刊登時間:2006-09-29 09:22 PM |
2006 年 9 月 28 日 星期四こんばんわ  |
[ 此日誌受密碼保護 ]  |
|
|
| 刊登時間:2006-09-28 09:10 PM |
2006 年 9 月 27 日 星期三こんばんわ  |
[ 此日誌受密碼保護 ]  |
|
|
| 刊登時間:2006-09-27 09:07 PM |
« | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | ... | 67 | »
|