Cursor by www.Soup-Faerie.Com
*script by KT*
 
 
 

*就算全世界以你為敵,我也會在你身邊支持你*



KusanoUchi
暱稱: !!草野~內~亮~成宮太太!!
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
~~遷居~~
∼∼数学試験∼∼
~~小天使~~
~~日本語の試験∼∼
沒有想像中好睇~~~
文章分類
全部 (333)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
Proflie
*~LoVeR~*
★ブログにスパイス★
ブログパーツなら-blogwasabi-
Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 6 月 6 日  星期二こんばんわ 晴天


[ 此日誌受密碼保護 ]

 

 


請輸入瀏覽密碼:  
                                                                                                                  

刊登時間:2006-06-06 10:44 PM
2006 年 6 月 5 日  星期一こんばんわ 陰天


[ 此日誌受密碼保護 ]

 

 


請輸入瀏覽密碼:  
                                                                                                                  

刊登時間:2006-06-05 10:27 PM
2006 年 6 月 4 日  星期日こんばんわ 陰天


~~工作大過天~~ 熱情

 

 

今日係Sunday,so我又要上班呢~~~^^今日7:00就醒左啦,點解咁早呢,係因為我要整曲我個頭髮,so咪要咁早law~~~我同樣係8:45分出門口,返到去冇門入黑"蚊蚊"同另外個女係到等,9:45分先入得~~~

係下午12:00幾,另外一個姐姐返黎lu~~~佢係第一次返sogo~~差不多1:00幾,mammy上左黎~~~daddy就去沙爹王搵位子~~13:20我出去lu~~好肚餓~~~><

我2:20分返到去見到眼影男係另外一邊的casher~~而mammy同daddy又上左黎,so我叫mammy睇下佢,mammy話佢係基ga,真係可惜呀~~~~我覺得佢ok ga~~~夜晚daddy仲話眼影男知mammy望佢tim~~~~

而家好tired~~~

                                                                                                                  

刊登時間:2006-06-04 10:20 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 6 月 2 日  星期五こんばんわ 晴天


~~sleepy~~ 愉快

 

 

而家ge我用住一個好sleepy的狀態寫日記,今日係第二人返工,其實都幾好玩ga,雖然係辛苦d~~~不過都好呀!!!起碼可以識到好多野,總識到好多朋友!!!今日識左收銀o個個姐姐~~~~其實sogo都唔係好辛苦姐~~

今日我8:45分就出門口lu~~~因為要9:45返到去,我怕9:20分o個班趕唔切,so為有搭9:00o個班,我諗聽日都係lu~~~~10:00鐘開始,但係都唔係好多人,因為出面個天非常非常黑,係我個客講ga!!佢話佢覺得恐怖先就一就入黎,不過佢都有買衫,後來我地總知到紅雨~~就係咁我地企左幾個鐘,到左12:00幾,阿姐返黎lu~~我終於有人陪啦,仲有咁日講坐好多國語,要記住~係國語,我差點唔識講,不過我都應付到呀!!!!13:30我約左我的mama食lunch~~~係我走o個陣,我見到眼影男係我前面,佢返2:00~~~唔知點解見到佢就想笑~~

2:30又開始下半場,天仍然落緊大大大大雨~~~又冇野做,唯有望下人d人啦,但我只見眼影男係咁係我面前行黎行去,都唔知做乜~~~不過我都唔想知,想知邊個人眼影男?自己去睇呀~~~^^

                                                                                                                  

刊登時間:2006-06-02 11:03 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 5 月 31 日  星期三こんばんわ 陰天


~~Poseidon~~ 愉快

 

 

今日去左睇"Poseidon"好好睇呀,我睇到係咁嗌,又叫,又出晒手汗,成套戲睇到我好緊張,我o個邊得我係到嗌,係到嘈,不過真係好好睇!!!

Then我去左商務睇書,我想買兩本書,叫做"熟女日記",不過我等我daddy先買,因為佢話有匯豐信用卡有七折,都係等埋daddy先~~跟住我就坐2A去銅鑼灣,因為我要去SOGO正張証,聽日返工啦,我好緊張呀!!!不過我會加油ga!!!聽日返8:30好早~~~放又放8:00幾,希望聽日有多一個人陪我啦,最好有d靚仔啦,haha!!!

夜晚,同mammy去完買黑褲黑鞋後,就落婆婆公公到,今日做節呀!!!!!!

                                                                                                                  

刊登時間:2006-05-31 09:43 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]