| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 6 月 6 日 星期二こんばんわ  |
[ 此日誌受密碼保護 ]  |
|
|
| 刊登時間:2006-06-06 10:44 PM |
2006 年 6 月 5 日 星期一こんばんわ  |
[ 此日誌受密碼保護 ]  |
|
|
| 刊登時間:2006-06-05 10:27 PM |
2006 年 6 月 4 日 星期日こんばんわ  |
~~工作大過天~~   |
|
今日係Sunday,so我又要上班呢~~~^^今日7:00就醒左啦,點解咁早呢,係因為我要整曲我個頭髮,so咪要咁早law~~~我同樣係8:45分出門口,返到去冇門入黑"蚊蚊"同另外個女係到等,9:45分先入得~~~
係下午12:00幾,另外一個姐姐返黎lu~~~佢係第一次返sogo~~差不多1:00幾,mammy上左黎~~~daddy就去沙爹王搵位子~~13:20我出去lu~~好肚餓~~~><
我2:20分返到去見到眼影男係另外一邊的casher~~而mammy同daddy又上左黎,so我叫mammy睇下佢,mammy話佢係基ga,真係可惜呀~~~~我覺得佢ok ga~~~夜晚daddy仲話眼影男知mammy望佢tim~~~~
而家好tired~~~ |
| 刊登時間:2006-06-04 10:20 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 2 日 星期五こんばんわ  |
~~sleepy~~   |
|
而家ge我用住一個好sleepy的狀態寫日記,今日係第二人返工,其實都幾好玩ga,雖然係辛苦d~~~不過都好呀!!!起碼可以識到好多野,總識到好多朋友!!!今日識左收銀o個個姐姐~~~~其實sogo都唔係好辛苦姐~~
今日我8:45分就出門口lu~~~因為要9:45返到去,我怕9:20分o個班趕唔切,so為有搭9:00o個班,我諗聽日都係lu~~~~10:00鐘開始,但係都唔係好多人,因為出面個天非常非常黑,係我個客講ga!!佢話佢覺得恐怖先就一就入黎,不過佢都有買衫,後來我地總知到紅雨~~就係咁我地企左幾個鐘,到左12:00幾,阿姐返黎lu~~我終於有人陪啦,仲有咁日講坐好多國語,要記住~係國語,我差點唔識講,不過我都應付到呀!!!!13:30我約左我的mama食lunch~~~係我走o個陣,我見到眼影男係我前面,佢返2:00~~~唔知點解見到佢就想笑~~
2:30又開始下半場,天仍然落緊大大大大雨~~~又冇野做,唯有望下人d人啦,但我只見眼影男係咁係我面前行黎行去,都唔知做乜~~~不過我都唔想知,想知邊個人眼影男?自己去睇呀~~~^^ |
| 刊登時間:2006-06-02 11:03 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 31 日 星期三こんばんわ  |
~~Poseidon~~   |
|
今日去左睇"Poseidon"好好睇呀,我睇到係咁嗌,又叫,又出晒手汗,成套戲睇到我好緊張,我o個邊得我係到嗌,係到嘈,不過真係好好睇!!!
Then我去左商務睇書,我想買兩本書,叫做"熟女日記",不過我等我daddy先買,因為佢話有匯豐信用卡有七折,都係等埋daddy先~~跟住我就坐2A去銅鑼灣,因為我要去SOGO正張証,聽日返工啦,我好緊張呀!!!不過我會加油ga!!!聽日返8:30好早~~~放又放8:00幾,希望聽日有多一個人陪我啦,最好有d靚仔啦,haha!!!
夜晚,同mammy去完買黑褲黑鞋後,就落婆婆公公到,今日做節呀!!!!!! |
| 刊登時間:2006-05-31 09:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | ... | 67 | »
|