| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 5 月 10 日 星期三こんばんわ  |
~~cut頭髮~~   |
|
今日訓到12:00,整下野,玩下電腦,之後1點幾就去洗頭,兩點半我就出去lu~~去邊?就係去筲萁灣阿ming都剪頭髮啦,haha!!!去到原來有幾個人都係阿ming哥哥剪ge,so我要等,不過唔緊要啦,我又冇野做,咪等下law,四點幾我就有得剪啦,其實我都係想剪我d瀏海je,其實都係修下,so唔覺得整過,haha!!!!^^
五點幾我就返home lu!!!幾快!!!!聽日約左"冤冤"=恩恩,phoebe,運儀去食飯,好期待呀!!
|
| 刊登時間:2006-05-10 08:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 9 日 星期二こんばんわ  |
~~download 到啦~~   |
|
好野好野,終於download到啦~~o(=^_^=)o唔知我講緊咩呢,haha~~~~我係講緊我背景d music,我已經轉晒國語歌啦,係183club同七朵花的歌,好好聽唷,一定要聽唷~~~~~而我的連結都加左新野,去睇下la!!!!^^
今日成日到係home,玩下電腦咁law!!!!覆下e-mail!!!!都冇咩做ga啦,夜晚就落婆婆都食飯,因為今晚係mammy生日!!!都冇咩做ga啦,聽日落去ming哥哥到剪頭髮~~~
 |
| 刊登時間:2006-05-09 09:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 7 日 星期日こんばんわ  |
~なつみさん∼   |
|
今日冇出都街,係屋企悶悶地就上左去d網到睇下有d咩野可以加上去日記比你地睇,我加左五個野呀!!!係183 club mv同yamapi套新劇<kurosagi>的片頭,你地不況去睇下呀,好正ga!!!!
我之後都冇咩做過,夜晚,我食左婆婆整ge雞腳,好好味呀!!!!食過飯,我就去左NEWS的chatroom同d人傾下計,我識左一個女仔叫natsumi,佢就黎20歲啦~~~我仲同佢交換左e-mail 呀!!!!講開,我今日下晝上左lee個chatroom諗住搵下人傾計,咁我用日文介紹下自己,我話我係香港人,佢唔信我,話我講大話,之後仲off埋tim,我同我mammy講,我mammy同daddy都係到笑law!!!我都覺得好搞笑呀!!!
我的連結新增影片:
真愛(183 club)
迷魂計(183 club)
kurosagi op
summary-月之道(kusano,jin,kame)
甜蜜約定(183 club)
**我會陸續增加,預計會增加183 club&7 flower的<好愛她好想他>好好聽ga!!*
|
| 刊登時間:2006-05-07 10:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 4 日 星期四こんばんわ  |
~~不要再作比較~~   |
|
Today同二表嫂去左旺角唱kkkkk!!Happy,佢又唔駛我比錢喎,搞到我可唔好意思,我仲見到二表哥tim,佢比人調左返旺角呢!!!!我地唱完k去左影貼紙相,好靚呢!!!!我地仲行左好多地方呀!!!!好累呀,行都差不多六點,我地就走lu!!!我搭118回家,點知有個阿伯上車我我隔離o個個位,中間冇人ge,我只係閉下眼,佢就坐近左我,我咪坐過d law,後未佢坐返好,都唔知佢想點!!!
我剛剛睇到我個friend個msn張相,係山p同仁ge結婚相,正得好似呀!!!haha!!!完全冇"暇痴"law,真搞野呀!!!!!
PS:請你們不要再把NewS同Kat-tun作比較,我會好討厭的,NewS還NewS,Kat-tun還Kat-tun!!!!ok!!!!
 |
| 刊登時間:2006-05-04 09:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 3 日 星期三こんばんわ  |
~~笑死~~   |
|
今日原本同阿雲姐姐去行街ge同埋賢賢,不過昨萬食飯,佢地又話今早走,所以冇行lu!!!!就留係home,so bored!!!係屋企睇NANA law,唔係有咩做呀,係咪先~~~
剛剛我先上chatroom,見到純平君又傾下咁law!!!^^我仲係j-pop發現左張相呀!!!係koki ga,好好笑呀!!但係又覺得佢有d慘,比人畫成咁,><!!!太不公平啦!!!
 |
| 刊登時間:2006-05-03 10:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | ... | 67 | »
|