| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 12 月 7 日 星期三こんばんわ  |
B-Law exam   |
|
今日氣溫依然好低,一早打開電視,只得12度,但係都要會校考我ge B-Law!!!8:45我就同mammy一齊出悶口,落到去大堂一開門,一陣陣ge風就吹打我塊面,不過lee個天氣氣溫係我最想要ga!!!
返到學校只係9:20分,連睇邊班考試ge表都未有關!!過左一陣,我地班都安坐好,但係B班ge同學就只得一個,係開考期間我同王子不斷將d notes傳來傳去!!!因為佢冇notes!!!好險呀!!!好在坐係自己前後左右ge都係自己班。
考完試之後,由於女俠12:30要補英文,so我同貓貓就陪佢食飯啦!!!食完飯之後,其實我想去圖書館溫書,不過,好在我冇去ja!!返到屋企先知自己ge file係冇hrm d notes ga!!!真係好彩!!!!
而家要溫hrm啦,都唔知點溫,不過我而家溫左mc先啦!!!

|
| 刊登時間:2005-12-07 06:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 12 月 6 日 星期二こんばんわ  |
CoLD!!!   |
|
今日好凍呀!!!訓到12:00幾先肯起身!!!
今日放假,係屋企溫B-Law,好可惜,係溫唔識,但係到要照睇,之後小丸打黎,我地傾左陣,佢話草野個頭好肉酸,一d好唔係呀!!!我覺得ok啦!!!
夜晚,我地打邊爐,好暖呀!!!真係好呀!!!雖然我唔鐘意打邊爐呀,因為打完,第二日一定生飛滋,so唔like。不過,係冬天打邊爐o個種感覺真係好正ga!!!
正話睇阿旺睇到喊呀!!!好慘呀,daddy仲係到笑!!!!
而家我要去整我ge黃宗澤上落我msn到啦bye bye!!!
 |
| 刊登時間:2005-12-06 10:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 12 月 5 日 星期一こんばんわ  |
OM考試   |
|
今日係冬天以來最凍ge一日,即係我考試ge第一日,心情好緊張呀,仲要再係兩個隔離
班ge同學隔離,真係唔知點,以前起碼有一個係識呀,不過今日ge考試都算ok,中途sleep左一陣!!!!!
放左之後,就同女俠去左灣仔ge郵局到寄信,跟住就落返去下面,搭780巴士返屋企,原來搭780係快過8號,我下次搭780返屋企啦。。。哈哈
kusano |
| 刊登時間:2005-12-05 06:37 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 |
|