Cursor by www.Soup-Faerie.Com
*script by KT*
 
 
 

*就算全世界以你為敵,我也會在你身邊支持你*



KusanoUchi
暱稱: !!草野~內~亮~成宮太太!!
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
~~遷居~~
∼∼数学試験∼∼
~~小天使~~
~~日本語の試験∼∼
沒有想像中好睇~~~
文章分類
全部 (333)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
Proflie
*~LoVeR~*
★ブログにスパイス★
ブログパーツなら-blogwasabi-
Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 12 月 7 日  星期三こんばんわ 晴天


B-Law exam 驚訝

 

 

今日氣溫依然好低,一早打開電視,只得12度,但係都要會校考我ge B-Law!!!8:45我就同mammy一齊出悶口,落到去大堂一開門,一陣陣ge風就吹打我塊面,不過lee個天氣氣溫係我最想要ga!!!

返到學校只係9:20分,連睇邊班考試ge表都未有關!!過左一陣,我地班都安坐好,但係B班ge同學就只得一個,係開考期間我同王子不斷將d notes傳來傳去!!!因為佢冇notes!!!好險呀!!!好在坐係自己前後左右ge都係自己班。

考完試之後,由於女俠12:30要補英文,so我同貓貓就陪佢食飯啦!!!食完飯之後,其實我想去圖書館溫書,不過,好在我冇去ja!!返到屋企先知自己ge file係冇hrm d notes ga!!!真係好彩!!!!

而家要溫hrm啦,都唔知點溫,不過我而家溫左mc先啦!!!

                                                                                                                  

刊登時間:2005-12-07 06:31 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 12 月 6 日  星期二こんばんわ 晴天


CoLD!!! 愉快

 

 

今日好凍呀!!!訓到12:00幾先肯起身!!!

今日放假,係屋企溫B-Law,好可惜,係溫唔識,但係到要照睇,之後小丸打黎,我地傾左陣,佢話草野個頭好肉酸,一d好唔係呀!!!我覺得ok啦!!!

夜晚,我地打邊爐,好暖呀!!!真係好呀!!!雖然我唔鐘意打邊爐呀,因為打完,第二日一定生飛滋,so唔like。不過,係冬天打邊爐o個種感覺真係好正ga!!!

正話睇阿旺睇到喊呀!!!好慘呀,daddy仲係到笑!!!!

而家我要去整我ge黃宗澤上落我msn到啦bye bye!!!

                                                                                                                  

刊登時間:2005-12-06 10:29 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 12 月 5 日  星期一こんばんわ 晴天


OM考試 驚訝

 

 

今日係冬天以來最凍ge一日,即係我考試ge第一日,心情好緊張呀,仲要再係兩個隔離

班ge同學隔離,真係唔知點,以前起碼有一個係識呀,不過今日ge考試都算ok,中途sleep左一陣!!!!!

放左之後,就同女俠去左灣仔ge郵局到寄信,跟住就落返去下面,搭780巴士返屋企,原來搭780係快過8號,我下次搭780返屋企啦。。。哈哈

kusano

                                                                                                                  

刊登時間:2005-12-05 06:37 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]