| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 1 月 5 日 星期四こんばんわ  |
~~NEWS~~   |
|
好開心呀!!!!!NewS係日本已經開緊全國巡迴演唱會啦!!!!1
今日11:00放學就搭巴士回家!!!!唔知點解今日對眼好似張唔開咁,
好辛苦呀!!!!
係喎,今日係亮的個人SOLO演唱會,佢話會請內做嘉賓GA喎,
唔知有冇呢,我好想知呀,我亦希望有呀!!!!!因為我等左好耐啦!!!!

|
| 刊登時間:2006-01-05 10:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 1 月 4 日 星期三こんばんわ  |
!!好多了!!   |
|
已經好多了,不太痛啦!!!
今日原本返8:30 ge,但係昨晚成4:00先訓得著,搞到今日起唔到身,so沒返到!!!!
之後9:00幾起左身,到左10:00既就出門口返FM堂,個阿SIR超正,都唔會悶!!!!!不過我都係LIKE ACCOUNT多D!!!!上到13:30分我就由tst,落去CWB!!!!因為我要去MUJI買野,跟住就搭8X返家!!!!!聽日返ACCOUNT!!!!!! |
| 刊登時間:2006-01-04 09:20 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 1 月 2 日 星期一こんばんわ  |
辛苦   |
|
有兩日冇寫日記啦!!!!係到同大家講A Happy New Year!!!!!
今日好辛苦呀,個屁股好痛呀,坐又唔係,行又唔係,訓又唔係,真係唔知點解呀,係企係到話好d ja!!!!好想喊呀!!!!!
我昨日睇紅白歌唱比賽,見到中居正廣好靚仔呀!!!佢著左一見黑色ge西裝褸,好正呀!!!!!另外,我係lee幾日睇完<1公升的淚>啦,好慘呀!!!!亦感動呀!!!!喊到我呀!!!!!不過原來我女主角真人好差ga,講講下,睇完<1>劇之後,都幾like ryo kun!!!哈哈!!!!內1月5日就復出啦,好期代呀!!!!!!
 |
| 刊登時間:2006-01-02 10:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 12 月 30 日 星期五こんばんわ  |
~~玩有一天~~~   |
|
今日係屋企訓到12:00先wake up!!之後有回純平君message,不過今日都唔知佢做乜,maybe係要溫書,唔覆我啦!!不緊要!!!!
之後家姐玩完模擬市民就到我玩啦,我o個個bb終於大個啦!!不過要教佢好多野,玩玩下就唔玩啦!!!!!緊住入返自己房同人傾計。。。
其實原本今日諗住出去旺角ge,但係後黎唔出啦,驚去到之後,冇<1公升的淚>買,點知,小丸下晝打黎話北角有得買,仲係只需$75蚊,嘩!!正呀!!!!!!太
好啦,聽日有得睇啦!!!!! |
| 刊登時間:2005-12-30 10:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 12 月 29 日 星期四こんばんわ  |
~~SlEePY~~   |
|
Today同貓貓一齊返學,返到去真係少人,10個都唔知有冇!!!我諗計埋我地都夠ge,之後女俠都返左黎。。。上到差不多11:00放學,man man同阿賣返左黎呀!!!好開心,不過唔知講咩好lu!!!haha!!!
之後我地去左壽司亭到食野,好肚餓呀!!!!!跟住我地就去左皇室到行左一陣,就走lu!!!!我上到巴士,我就訓左啦!!!搭巴士就係會令人訓著,好在我係落車前一個站醒左!!!!!
之後返到屋企,玩左一陣模擬市民就比左家姐玩啦!!!!
正話玩玩下,訓左係到law!!!直到mammy入黎先醒!!!!! |
| 刊登時間:2005-12-29 09:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | »
|