Cursor by www.Soup-Faerie.Com
*script by KT*
 
 
 

*就算全世界以你為敵,我也會在你身邊支持你*



KusanoUchi
暱稱: !!草野~內~亮~成宮太太!!
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
~~遷居~~
∼∼数学試験∼∼
~~小天使~~
~~日本語の試験∼∼
沒有想像中好睇~~~
文章分類
全部 (333)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
Proflie
*~LoVeR~*
★ブログにスパイス★
ブログパーツなら-blogwasabi-
Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 1 月 5 日  星期四こんばんわ 晴天


~~NEWS~~ 愉快

 

 

好開心呀!!!!!NewS係日本已經開緊全國巡迴演唱會啦!!!!1

今日11:00放學就搭巴士回家!!!!唔知點解今日對眼好似張唔開咁,

好辛苦呀!!!!

係喎,今日係亮的個人SOLO演唱會,佢話會請內做嘉賓GA喎,

唔知有冇呢,我好想知呀,我亦希望有呀!!!!!因為我等左好耐啦!!!!

 

                                                                                                                  

刊登時間:2006-01-05 10:25 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 1 月 4 日  星期三こんばんわ 晴天


!!好多了!! 驚訝

 

 

已經好多了,不太痛啦!!!

今日原本返8:30 ge,但係昨晚成4:00先訓得著,搞到今日起唔到身,so沒返到!!!!

之後9:00幾起左身,到左10:00既就出門口返FM堂,個阿SIR超正,都唔會悶!!!!!不過我都係LIKE ACCOUNT多D!!!!上到13:30分我就由tst,落去CWB!!!!因為我要去MUJI買野,跟住就搭8X返家!!!!!聽日返ACCOUNT!!!!!!

                                                                                                                  

刊登時間:2006-01-04 09:20 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 1 月 2 日  星期一こんばんわ 晴天


辛苦 感動

 

 

有兩日冇寫日記啦!!!!係到同大家講A Happy New Year!!!!!

今日好辛苦呀,個屁股好痛呀,坐又唔係,行又唔係,訓又唔係,真係唔知點解呀,係企係到話好d ja!!!!好想喊呀!!!!!

我昨日睇紅白歌唱比賽,見到中居正廣好靚仔呀!!!佢著左一見黑色ge西裝褸,好正呀!!!!!另外,我係lee幾日睇完<1公升的淚>啦,好慘呀!!!!亦感動呀!!!!喊到我呀!!!!!不過原來我女主角真人好差ga,講講下,睇完<1>劇之後,都幾like ryo kun!!!哈哈!!!!內1月5日就復出啦,好期代呀!!!!!!

                                                                                                                  

刊登時間:2006-01-02 10:25 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 12 月 30 日  星期五こんばんわ 晴天


~~玩有一天~~~ 愉快

 

 

今日係屋企訓到12:00先wake up!!之後有回純平君message,不過今日都唔知佢做乜,maybe係要溫書,唔覆我啦!!不緊要!!!!

之後家姐玩完模擬市民就到我玩啦,我o個個bb終於大個啦!!不過要教佢好多野,玩玩下就唔玩啦!!!!!緊住入返自己房同人傾計。。。

其實原本今日諗住出去旺角ge,但係後黎唔出啦,驚去到之後,冇<1公升的淚>買,點知,小丸下晝打黎話北角有得買,仲係只需$75蚊,嘩!!正呀!!!!!!太 好啦,聽日有得睇啦!!!!!

                                                                                                                  

刊登時間:2005-12-30 10:10 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 12 月 29 日  星期四こんばんわ 晴天


~~SlEePY~~ 熱情

 

 

Today同貓貓一齊返學,返到去真係少人,10個都唔知有冇!!!我諗計埋我地都夠ge,之後女俠都返左黎。。。上到差不多11:00放學,man man同阿賣返左黎呀!!!好開心,不過唔知講咩好lu!!!haha!!!

之後我地去左壽司亭到食野,好肚餓呀!!!!!跟住我地就去左皇室到行左一陣,就走lu!!!!我上到巴士,我就訓左啦!!!搭巴士就係會令人訓著,好在我係落車前一個站醒左!!!!!

之後返到屋企,玩左一陣模擬市民就比左家姐玩啦!!!!

正話玩玩下,訓左係到law!!!直到mammy入黎先醒!!!!!

                                                                                                                  

刊登時間:2005-12-29 09:48 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]