| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 2 月 12 日 星期日こんばんわ  |
~~Hello~~   |
|
今日11:5出左去同香港仔同嫲嫲去飲茶,好好食呀d野,哈哈!!!飲到兩點幾,我地就出返銅鑼灣,我就係銅鑼灣行,mammy,daddy同家姐就入元朗,因為家姐要入去搵佢個friend,so mammy同daddy話同佢入去喎!!
之後我就係銅鑼灣行一陣,跟住就搭8號返home,而家8號好方便,因為佢改左路線,去完維園泳池就直上東區走廊,好快呀,係我搭搭下,daddy打比我問我係邊,佢話佢地唔去啦喎,之後就返home!!!
夜晚剛剛上唔到網呀,而家仲成日又on又off,好黑人憎呀!!!><
|
| 刊登時間:2006-02-12 10:11 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 2 月 10 日 星期五こんばんわ  |
~你辛苦嗎~   |
|
其實我真的想問你好久,你這樣不會覺得辛苦ma!!!如果我係你,我會好辛苦,成日都用假面黎見人,唉~~~~><
我今日同家姐去左尖咀行街街,買左好多野呀!!haha!!!我地左行右行,落鐵站又上地鐵站,穿來穿去,我地行到冇野行,我地突然間想去太空館,就去lu!!!行呀行呀,穿過sogo!!!但係我地唔知點樣,又唔知駛唔駛買飛喎,終於都係冇入都去,原本我地想去新港城ge izzue 影narimiya ga,但係最後都係無去,我地搭mtr返home!!!!之後6:00幾,就落婆婆到食飯!!! |
| 刊登時間:2006-02-10 11:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 2 月 9 日 星期四こんばんわ  |
~~唱kk~~~   |
|
今日放學同賣賣,man man,女俠同二表嫂去左尖咀唱kkkkkkkkk!!!!楽しかったです。我地唱到4:00幾,就去左行一陣,哈哈!!!!太好啦,izzue終於換左poster啦,係mika同成宮呀,正呀,我仲同女俠係等賣賣同manman ge時候落左去影tim!!!(^_^)佢好型啊!!!!
今日冇咩收獲,我想買鞋都唔得,真係慘呀!!!!好唔開心,一d野都買唔到!!!!
6:00幾我搭巴士落婆婆到,係巴士想sleep左!!!!好累呀!!!
落到去我開左電腦同d friend傾計計,亦收到架仔ge e-mail!!!!!原來佢唔係呆書生黎ga!!!不過,我一日未收到佢張相我都唔知ga!!!!佢病左呀!!!! |
| 刊登時間:2006-02-09 09:55 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 2 月 8 日 星期三こんばんわ  |
~貴方のやり方は卑怯です?   |
|
今日は楽しじゃありません。。。。。頭にきました。。。。
ねごさんがきらいですね。。。。

今日放學同二表嫂去街街,好開心呀!!!!我地去左銅鑼灣行,之後我地行左金百利,地帶,我仲係金百利買左兩個夾tim,好靚ga!!!!閃閃的!!!^^之後我地行左去$10店ge吉之島,因為二表嫂要買整朱古力ge"帽"。。。Then我地就去影相,哈哈!!!
返到home,我見到純平君覆我ge e-mail!!!佢仲send張一mickey mouse ge相比我tim!!!!佢仲話會影d snow比我睇呀!!!^^!!!
好開心!!!!
<原宿> |
| 刊登時間:2006-02-08 09:11 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 2 月 7 日 星期二こんばんわ  |
!!你好勁呀!!   |
|
好野呀!!
~~~今日我本來想搵純平君ga!!但係又驚佢要溫書喎,最後都係冇send e-mail比佢,點知,當我去完街返黎,開MSN見到有一封e-mail,原來係純平君send 黎ge e-mail,嘩!!
好開心呀,仲以為佢考完試tim!!!原來佢仲有3科未考,考到19號呀,加油呀!!!之後我問佢考邊間大學,佢考o個間大學犀利啦,係櫻井翔o個間呀(慶應義塾大学)好勁呀><~~我覺得佢好叻呀!!!!

講返今日,今日返比平日返得早,但係女俠仲早過我,真係意外呀,小息去左麵包舖買麵包!!!!好好味呀
!!!!
放學我就約左家姐去街街,我買左條褲呀!!!!!行到4點幾5點就搭8x返屋企。。。聽日又要想moses堂,我唔想呀

ps:4-19(u)&4/29(me) |
| 刊登時間:2006-02-07 11:07 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | ... | 67 | »
|