Cursor by www.Soup-Faerie.Com
*script by KT*
 
 
 

*就算全世界以你為敵,我也會在你身邊支持你*



KusanoUchi
暱稱: !!草野~內~亮~成宮太太!!
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
~~遷居~~
∼∼数学試験∼∼
~~小天使~~
~~日本語の試験∼∼
沒有想像中好睇~~~
文章分類
全部 (333)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
Proflie
*~LoVeR~*
★ブログにスパイス★
ブログパーツなら-blogwasabi-
Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 2 月 12 日  星期日こんばんわ 晴天


~~Hello~~ 愉快

 

 

今日11:5出左去同香港仔同嫲嫲去飲茶,好好食呀d野,哈哈!!!飲到兩點幾,我地就出返銅鑼灣,我就係銅鑼灣行,mammy,daddy同家姐就入元朗,因為家姐要入去搵佢個friend,so mammy同daddy話同佢入去喎!!

之後我就係銅鑼灣行一陣,跟住就搭8號返home,而家8號好方便,因為佢改左路線,去完維園泳池就直上東區走廊,好快呀,係我搭搭下,daddy打比我問我係邊,佢話佢地唔去啦喎,之後就返home!!!

夜晚剛剛上唔到網呀,而家仲成日又on又off,好黑人憎呀!!!><

                                                                                                                  

刊登時間:2006-02-12 10:11 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 2 月 10 日  星期五こんばんわ 晴天


~你辛苦嗎~ 愉快

 

 

其實我真的想問你好久,你這樣不會覺得辛苦ma!!!如果我係你,我會好辛苦,成日都用假面黎見人,唉~~~~><

我今日同家姐去左尖咀行街街,買左好多野呀!!haha!!!我地左行右行,落鐵站又上地鐵站,穿來穿去,我地行到冇野行,我地突然間想去太空館,就去lu!!!行呀行呀,穿過sogo!!!但係我地唔知點樣,又唔知駛唔駛買飛喎,終於都係冇入都去,原本我地想去新港城ge izzue 影narimiya ga,但係最後都係無去,我地搭mtr返home!!!!之後6:00幾,就落婆婆到食飯!!!

                                                                                                                  

刊登時間:2006-02-10 11:04 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 2 月 9 日  星期四こんばんわ 晴天


~~唱kk~~~ 愉快

 

 

今日放學同賣賣,man man,女俠同二表嫂去左尖咀唱kkkkkkkkk!!!!楽しかったです。我地唱到4:00幾,就去左行一陣,哈哈!!!!太好啦,izzue終於換左poster啦,係mika同成宮呀,正呀,我仲同女俠係等賣賣同manman ge時候落左去影tim!!!(^_^)佢好型啊!!!!

今日冇咩收獲,我想買鞋都唔得,真係慘呀!!!!好唔開心,一d野都買唔到!!!!

6:00幾我搭巴士落婆婆到,係巴士想sleep左!!!!好累呀!!!

落到去我開左電腦同d friend傾計計,亦收到架仔ge e-mail!!!!!原來佢唔係呆書生黎ga!!!不過,我一日未收到佢張相我都唔知ga!!!!佢病左呀!!!!

                                                                                                                  

刊登時間:2006-02-09 09:55 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 2 月 8 日  星期三こんばんわ 晴天


~貴方のやり方は卑怯です? 愉快

 

 

今日は楽しじゃありません。。。。。頭にきました。。。。

ねごさんがきらいですね。。。。

今日放學同二表嫂去街街,好開心呀!!!!我地去左銅鑼灣行,之後我地行左金百利,地帶,我仲係金百利買左兩個夾tim,好靚ga!!!!閃閃的!!!^^之後我地行左去$10店ge吉之島,因為二表嫂要買整朱古力ge"帽"。。。Then我地就去影相,哈哈!!!

返到home,我見到純平君覆我ge e-mail!!!佢仲send張一mickey mouse ge相比我tim!!!!佢仲話會影d snow比我睇呀!!!^^!!!

好開心!!!!

原宿>

                                                                                                                  

刊登時間:2006-02-08 09:11 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 2 月 7 日  星期二こんばんわ 晴天


!!你好勁呀!! 愉快

 

 

好野呀!! ~~~今日我本來想搵純平君ga!!但係又驚佢要溫書喎,最後都係冇send e-mail比佢,點知,當我去完街返黎,開MSN見到有一封e-mail,原來係純平君send 黎ge e-mail,嘩!! 好開心呀,仲以為佢考完試tim!!!原來佢仲有3科未考,考到19號呀,加油呀!!!之後我問佢考邊間大學,佢考o個間大學犀利啦,係櫻井翔o個間呀(慶應義塾大学)好勁呀><~~我覺得佢好叻呀!!!!

講返今日,今日返比平日返得早,但係女俠仲早過我,真係意外呀,小息去左麵包舖買麵包!!!!好好味呀 !!!!

放學我就約左家姐去街街,我買左條褲呀!!!!!行到4點幾5點就搭8x返屋企。。。聽日又要想moses堂,我唔想呀

ps:4-19(u)&4/29(me)

                                                                                                                  

刊登時間:2006-02-07 11:07 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]