Cursor by www.Soup-Faerie.Com
*script by KT*
 
 
 

*就算全世界以你為敵,我也會在你身邊支持你*



KusanoUchi
暱稱: !!草野~內~亮~成宮太太!!
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
~~遷居~~
∼∼数学試験∼∼
~~小天使~~
~~日本語の試験∼∼
沒有想像中好睇~~~
文章分類
全部 (333)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
Proflie
*~LoVeR~*
★ブログにスパイス★
ブログパーツなら-blogwasabi-
Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 2 月 21 日  星期二こんばんわ 晴天


~~還有一日~~ 愉快

 

 

今日考AM!!都OK啦!!!但係都係冇乜信心LAW都係!!!!聽日就係考FM係最後一科啦。。。

今日放學地一行10人去食LUNCH,我地佢大快活食,一去到個個O晒咀,因為O個間野裝修,我地就轉移地點佢大家樂,點知好多人,一個位都冇,之後我地企左一陣,就佢左好麵膳到食,都好多人,不過就好快有位,我地食完之後。我突然唔想返HOME,SO同女俠去左CWB,我地行左金百利行,我買左對鞋呀,之後女俠去左地帶睇,佢話聽日放學去買,好呀!!!

之後就返HOME溫書LU!!!!!

                                                                                                                  

刊登時間:2006-02-21 10:07 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 2 月 19 日  星期日こんばんわ 晴天


~~家姐走了~~ 愉快

 

 

昨晚家姐走左啦,佢要去澳洲讀書,我地昨晚7:30出門口,11:00幾先返到home!!!

今日我12:00幾起身,之後食左少少野就開始溫IT,但係仲未溫晒law,聽日就係啦,不過我都唔知佢講乜ge,真係好難讀ga,我諗住唔溫ga啦,haha!!!因為真係唔知點溫!!!heeh

溫到3:00幾我就出左去太古城,買野,之後去買慢野返home!!!!好重law!!!而家都唔知做乜la!!!!。

                                                                                                                  

刊登時間:2006-02-19 09:22 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 2 月 17 日  星期五こんばんわ 陰天


~今日も勉強します~ 驚訝

 

 

今日去左city溫書,係溫o個個moses ge IT!!!都唔知點溫,又唔比貼士,正一衰人黎ga!!!1~7課叫人點溫喎,上堂唔明,講完又唔明,佢ge英文真係難聽到嘔呀!!

我地2:00先開始溫,有溫又唔係話有溫,冇溫亦唔係話冇溫喎,不過我都預左今日出去只係睇下佢地點溫同睇下點樣溫,我都讀左好幾個powerpoint ga!!!

5點幾我同女俠&栗子出左去買野食,返到去我地就去就係咁係到傾計,傾到差不多六點幾我地就走啦!!!我食飯食7:30幾,冇理由返home ga!!,我就落左cwb,行行下,就去左書店買seventeen!!!之後差不多夠鐘我就答mtr去明華酒樓食飯!!!!!

                                                                                                                  

刊登時間:2006-02-17 10:54 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 2 月 16 日  星期四こんばんわ 陰天


~勉強をします~ 開心

 

 

今日係星期4,下星期一就係IT exam,今日就係係屋企溫書,好難呀

之後勉勉強強都讀左幾課,平時上堂都唔知佢講乜。聽日maybe會同二表嫂同女俠出去溫 ,唔係真係唔識點溫啦。

之後下晝on左一陣line ,同左yoki講左陣又off左啦,繼續溫我ge書,係咁溫係咁溫,唔知點解溫溫下好想行街街,買衫,買鞋,買褲,買好多好多野 ,我考完試我會同女俠or二表嫂一齊街街啦,haha!!

希望快d考完啦。

                                                                                                                  

刊登時間:2006-02-16 09:26 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 2 月 13 日  星期一こんばんわ 晴天


~~こんにちわ~~ 開心

 

 

Hello!!!!

今日返學返11:00,但係我9:40分先起身,好趕呀!!!趕死啦!!!我連八達通都冇帶,耳環又冇帶,乜都冇呀!!真係可惡呀!!!!我今日趕到冇時間整頭髮,不過我諗我lee排都唔會整曲,因為太傷啦!!!抖下先啦!!!

放學,我同女俠去左百人一"牛"到食野,好飽呀!!!!!之後我就去左尖咀另一邊都換返兩條褲,之後我仲買左一條褲tim!!!好多野呀!!!!

Then!!!我落左銅鑼灣行,原本係想行ge!!!但係之後唔想行啦,就搭8號回家,但係部電腦唔知做乜又on又off都唔之想點!!!

而家好好多啦,冇事啦!!!~~

                                                                                                                  

刊登時間:2006-02-13 09:26 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]