| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 2 月 21 日 星期二こんばんわ  |
~~還有一日~~   |
|
今日考AM!!都OK啦!!!但係都係冇乜信心LAW都係!!!!聽日就係考FM係最後一科啦。。。
今日放學地一行10人去食LUNCH,我地佢大快活食,一去到個個O晒咀,因為O個間野裝修,我地就轉移地點佢大家樂,點知好多人,一個位都冇,之後我地企左一陣,就佢左好麵膳到食,都好多人,不過就好快有位,我地食完之後。我突然唔想返HOME,SO同女俠去左CWB,我地行左金百利行,我買左對鞋呀,之後女俠去左地帶睇,佢話聽日放學去買,好呀!!!
之後就返HOME溫書LU!!!!!
|
| 刊登時間:2006-02-21 10:07 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 2 月 19 日 星期日こんばんわ  |
~~家姐走了~~   |
|
昨晚家姐走左啦,佢要去澳洲讀書,我地昨晚7:30出門口,11:00幾先返到home!!!
今日我12:00幾起身,之後食左少少野就開始溫IT,但係仲未溫晒law,聽日就係啦,不過我都唔知佢講乜ge,真係好難讀ga,我諗住唔溫ga啦,haha!!!因為真係唔知點溫!!!heeh
溫到3:00幾我就出左去太古城,買野,之後去買慢野返home!!!!好重law!!!而家都唔知做乜la!!!!。 |
| 刊登時間:2006-02-19 09:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 2 月 17 日 星期五こんばんわ  |
~今日も勉強します~   |
|
今日去左city溫書,係溫o個個moses ge IT!!!都唔知點溫,又唔比貼士,正一衰人黎ga!!!1~7課叫人點溫喎,上堂唔明,講完又唔明,佢ge英文真係難聽到嘔呀!!

我地2:00先開始溫,有溫又唔係話有溫,冇溫亦唔係話冇溫喎,不過我都預左今日出去只係睇下佢地點溫同睇下點樣溫,我都讀左好幾個powerpoint ga!!!

5點幾我同女俠&栗子出左去買野食,返到去我地就去就係咁係到傾計,傾到差不多六點幾我地就走啦!!!我食飯食7:30幾,冇理由返home ga!!,我就落左cwb,行行下,就去左書店買seventeen!!!之後差不多夠鐘我就答mtr去明華酒樓食飯!!!!! |
| 刊登時間:2006-02-17 10:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 2 月 16 日 星期四こんばんわ  |
~勉強をします~   |
|
今日係星期4,下星期一就係IT exam,今日就係係屋企溫書,好難呀
,
之後勉勉強強都讀左幾課,平時上堂都唔知佢講乜。聽日maybe會同二表嫂同女俠出去溫
,唔係真係唔識點溫啦。
之後下晝on左一陣line
,同左yoki講左陣又off左啦,繼續溫我ge書,係咁溫係咁溫,唔知點解溫溫下好想行街街,買衫,買鞋,買褲,買好多好多野
,我考完試我會同女俠or二表嫂一齊街街啦,haha!!
希望快d考完啦。 |
| 刊登時間:2006-02-16 09:26 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 2 月 13 日 星期一こんばんわ  |
~~こんにちわ~~   |
|
Hello!!!!
今日返學返11:00,但係我9:40分先起身,好趕呀!!!趕死啦!!!我連八達通都冇帶,耳環又冇帶,乜都冇呀!!真係可惡呀!!!!我今日趕到冇時間整頭髮,不過我諗我lee排都唔會整曲,因為太傷啦!!!抖下先啦!!!
放學,我同女俠去左百人一"牛"到食野,好飽呀!!!!!之後我就去左尖咀另一邊都換返兩條褲,之後我仲買左一條褲tim!!!好多野呀!!!!
Then!!!我落左銅鑼灣行,原本係想行ge!!!但係之後唔想行啦,就搭8號回家,但係部電腦唔知做乜又on又off都唔之想點!!!
而家好好多啦,冇事啦!!!~~ |
| 刊登時間:2006-02-13 09:26 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | ... | 67 | »
|