Cursor by www.Soup-Faerie.Com
*script by KT*
 
 
 

*就算全世界以你為敵,我也會在你身邊支持你*



KusanoUchi
暱稱: !!草野~內~亮~成宮太太!!
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
~~遷居~~
∼∼数学試験∼∼
~~小天使~~
~~日本語の試験∼∼
沒有想像中好睇~~~
文章分類
全部 (333)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
Proflie
*~LoVeR~*
★ブログにスパイス★
ブログパーツなら-blogwasabi-
Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 5 月 29 日  星期一こんばんわ 晴天


~~Pass~~ 愉快

 

 

今日係我日文成績公佈的日子,我今日10:00就起左身lu~~~心情好緊張,我等Susannaさんsend message黎,等左好耐,差不多13:00佢就send message 黎,佢話我pass左,我好happy,不過越高給就越難,我而家written都得53分~~剛剛好~~~~我約左小丸返去Pasona睇marks~~~之候我地兩個去左times行,我去左馬沙試鞋,好鐘意呀,我想買呀!!!聽日約左zoe行街,買鞋呀,我要把握lee兩日ge time,因為1號~6號,我要返工呢,係SOGO識我ge人千其唔好黎呀!!!係causeway bey ge sogo!!!知道ma!!!!^^

<---我已被你迷到

                                                                                                                  

刊登時間:2006-05-29 10:41 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 5 月 27 日  星期六こんばんわ 晴天


~~SEE FILM~~ 愉快

 

 

今日5:30約左mammy同daddy去UA睇戲,我地睇<達文西密碼>,我真係可唔想去,但係見好少一家去睇戲so去la!!!我1路睇戲,一路都好眼訓,都唔想睇,但係我冇sleep到,我想睇海神號,我覺得好好睇,雖然我覺得好似鐵達尼,但係完來佢係海嘯做成佢隻船反左,so想睇,我諗佢lee隻船仲慘過鐵達尼。

睇完戲大約差不多8:00,so去左美式廣場食野,d野都ok好食啦,食完晒~~我同mammy去萬寧買marks!!我買左twins o個隻cream marks,真係好似cream,我地買左$400幾蚊marks,之後我就去log on買睫毛液,跟住就落左馬沙,我係到狂試鞋,mammy又係,haah!!!之後同daddy行埋永安就走lu~~

                                                                                                                  

刊登時間:2006-05-27 10:59 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 5 月 25 日  星期四こんばんわ 晴天


~又唱k lu~~ 愉快

 

 

今日11:00起身,就睇有線的<甜蜜新婚>好好睇唷,不過應該聽日完ga啦。

今日約左zoe同小丸去旺角唱k,我3:00出到去lu!!!之後就同zoe上去搵坐位先,其後小丸到。我地唱到6:30左右就走lu,原本想行ge,但係我要返去食返so我就搭118返去,zoe同小丸陪我等。上到車,過左幾個站有個阿伯企係我前面,係咁望係咁望,都唔知望乜,隻手又成日特登郁,都唔知想點,不過我見到有個廿幾歲ge男仔成日望住個阿伯同我,唔通佢知到我阿伯想點。。。haha!!!!(發夢)不過真係好唔舒服law,仲要遲遲到唔落車,我落車又望。

返到home樓下,我諗住除左個mp3啦,點知我整到隻耳環,而家唔見左隻呀!!!><真慘~~~

                                                                                                                  

刊登時間:2006-05-25 08:29 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 5 月 23 日  星期二こんばんわ 晴天


~~たたいま~~ 愉快

 

 

今日同蚊蚊出左去,原本我地去旺角ge,但係落雨,so我地都係去左causeway bay,如果今日落好大好大雨就唔出ga啦,我搞左手提電話個鐘,11:00醒左見唔大雨先話比蚊蚊聽!我出去~~~

出到去,我地行左去地帶,我係我買衫o個間野買左件衫,都ok ga!!!!haha!!!之後我地一直咁行,行行行,行到去sogo下面到食野,我第一次去食飯係用英文叫ge,其實可以用中文,不過o個個人係印尼人,so我都係講英文好喇,我老闆係日本人,唔用英文唔得啦。haha!!!之後我地又行左去times影貼貼相,仲係times偷望celia,haha!!!我諗lee d野係我先做得出。之後冇地方行,走人

                                                                                                                  

刊登時間:2006-05-23 10:15 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 5 月 19 日  星期五こんばんわ 晴天


~~気持ちはよくない~~ 感動

 

 

*今日、私は何も言いたくない*

*ただこのひと言だけを言いたい*

(以下)

~*時には、私は本当にあなた達を好きでない*~

                                                                                                                  

刊登時間:2006-05-19 10:28 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]