| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 9 月 24 日 星期日こんばんわ  |
唱唱唱kkkkk   |
|
又唱k lu!!!我好like唱k,今日同小丸同zoe去左causeway bey唱k呀!!!!真好呀,因為zoe佢放假先可以三個一齊去唱!!!!唱完都已經3點幾lu!!!我地行左sogo一陣,真係一陣je!!!我諗眼影男應該無做lu!!!!因為lee幾人都唔見佢!!!
我係cd舖買左這碟睇呀,$19!!好平呀!!!!
無帶key呀!!!我搭搭下巴士先知道無帶key,mammy同daddy又未返喎,點算,好彩林太有我地home的key,so問佢拎!!!
|
| 刊登時間:2006-09-24 09:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 23 日 星期六こんばんわ  |
~~SHOPPING~~   |
|
今日同蚊蚊出左去一個叫做causeway bay ge地方,首先我地係去pasona交學費,then之候就去左eatting!!!!
食飽飽當然係去行街啦!!!我地等完地帶之後,就去金百利,我地買左個頭箍!!!再去sogo!!!但係我都係見唔到眼影南law!!!都唔知佢死左去邊,真係呀!!!正係見到阿毛ja!!!!
夜晚去左鯉景灣食飯!!
 |
| 刊登時間:2006-09-23 10:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 22 日 星期五こんばんわ  |
~~HAPPY~~   |
|
今日返去簡直唔係上堂呀,12:30上o個堂beauty都唔係上堂ge,zita係到講其他野!!!講講下又一個鐘law!!!
放左學落左銅鑼灣,點解呢?因為我要去睇成績,我我我合格呀,不過written係唔pass law!!!真係出奇呀!!!睇完之後係pasona擾攘左一陣先走,之後去左mammy公司到坐,再去搵小溢溢佢地!!!!!
16:30我地有堂,但係我地無返,因為我地都唔想返!!!!我地係cafe到玩到15:30走人!!!!我落婆婆到lu!!!
 |
| 刊登時間:2006-09-22 10:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 20 日 星期三こんばんわ  |
~~locker~~   |
|
今日終於有locker lu~~~好野,我係6489呀!!!大家得閒黎探下我啦!!!不過就真係遠左d law!!!都比我想像中乾淨,我諗住聽日帶野返去消毒呀!!!^^
我地成班人好無聊law!!!係library開msn,之後互add,仲要傾計玩埋law!!!真係搞野呀!!!我都係第一次咁玩呀!!!!haha!!!好頂忍!!!
4:30仲要上chem呀!!!我上上下到sleep左!!!實在太難啦,想聽又聽唔明,please help me!!!! |
| 刊登時間:2006-09-20 10:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 16 日 星期六こんばんわ  |
~~唱k~~   |
|
今日唔駛返日文,so約左小丸去唱k!!!!我地12:00幾去到,唱到2:30左右啦,之後就約左蔣文黎拎野,佢都係無乜點變!!!!之後我去sogo諗住比返d單阿bell,但係佢又唔係到!!!!so都係冇,連time table都無比到!!!!!
我地去完sogo,去左總統商場買護士鞋,嘩~~都幾貴law!!!!不過算啦,鬼叫要上堂著咩!!係咪!!!行行下,我突然想睇魔幻王國,so走左去d cd舖到買,點知,返到home同mammy一齊睇,但係點整都係中文,then我睇一睇o個個盒啦,粵語版law,唔怪得話剛剛到啦,真樣衰呀!!
剛剛add左zita,佢張相真係幾得ga喎!!! |
| 刊登時間:2006-09-16 10:32 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | ... | 67 | »
|