Cursor by www.Soup-Faerie.Com
*script by KT*
 
 
 

*就算全世界以你為敵,我也會在你身邊支持你*



KusanoUchi
暱稱: !!草野~內~亮~成宮太太!!
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
~~遷居~~
∼∼数学試験∼∼
~~小天使~~
~~日本語の試験∼∼
沒有想像中好睇~~~
文章分類
全部 (333)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
Proflie
*~LoVeR~*
★ブログにスパイス★
ブログパーツなら-blogwasabi-
Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 9 月 24 日  星期日こんばんわ 晴天


唱唱唱kkkkk 愉快

 

 

又唱k lu!!!我好like唱k,今日同小丸同zoe去左causeway bey唱k呀!!!!真好呀,因為zoe佢放假先可以三個一齊去唱!!!!唱完都已經3點幾lu!!!我地行左sogo一陣,真係一陣je!!!我諗眼影男應該無做lu!!!!因為lee幾人都唔見佢!!!

我係cd舖買左這碟睇呀,$19!!好平呀!!!!

無帶key呀!!!我搭搭下巴士先知道無帶key,mammy同daddy又未返喎,點算,好彩林太有我地home的key,so問佢拎!!!

                                                                                                                  

刊登時間:2006-09-24 09:56 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 9 月 23 日  星期六こんばんわ 晴天


~~SHOPPING~~ 愉快

 

 

今日同蚊蚊出左去一個叫做causeway bay ge地方,首先我地係去pasona交學費,then之候就去左eatting!!!!

食飽飽當然係去行街啦!!!我地等完地帶之後,就去金百利,我地買左個頭箍!!!再去sogo!!!但係我都係見唔到眼影南law!!!都唔知佢死左去邊,真係呀!!!正係見到阿毛ja!!!!

夜晚去左鯉景灣食飯!!

                                                                                                                  

刊登時間:2006-09-23 10:30 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 9 月 22 日  星期五こんばんわ 晴天


~~HAPPY~~ 愉快

 

 

今日返去簡直唔係上堂呀,12:30上o個堂beauty都唔係上堂ge,zita係到講其他野!!!講講下又一個鐘law!!!

放左學落左銅鑼灣,點解呢?因為我要去睇成績,我我我合格呀,不過written係唔pass law!!!真係出奇呀!!!睇完之後係pasona擾攘左一陣先走,之後去左mammy公司到坐,再去搵小溢溢佢地!!!!!

16:30我地有堂,但係我地無返,因為我地都唔想返!!!!我地係cafe到玩到15:30走人!!!!我落婆婆到lu!!!

                                                                                                                  

刊登時間:2006-09-22 10:34 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 9 月 20 日  星期三こんばんわ 晴天


~~locker~~ 愉快

 

 

今日終於有locker lu~~~好野,我係6489呀!!!大家得閒黎探下我啦!!!不過就真係遠左d law!!!都比我想像中乾淨,我諗住聽日帶野返去消毒呀!!!^^

我地成班人好無聊law!!!係library開msn,之後互add,仲要傾計玩埋law!!!真係搞野呀!!!我都係第一次咁玩呀!!!!haha!!!好頂忍!!!

4:30仲要上chem呀!!!我上上下到sleep左!!!實在太難啦,想聽又聽唔明,please help me!!!!

                                                                                                                  

刊登時間:2006-09-20 10:04 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 9 月 16 日  星期六こんばんわ 晴天


~~唱k~~ 愉快

 

 

今日唔駛返日文,so約左小丸去唱k!!!!我地12:00幾去到,唱到2:30左右啦,之後就約左蔣文黎拎野,佢都係無乜點變!!!!之後我去sogo諗住比返d單阿bell,但係佢又唔係到!!!!so都係冇,連time table都無比到!!!!!

我地去完sogo,去左總統商場買護士鞋,嘩~~都幾貴law!!!!不過算啦,鬼叫要上堂著咩!!係咪!!!行行下,我突然想睇魔幻王國,so走左去d cd舖到買,點知,返到home同mammy一齊睇,但係點整都係中文,then我睇一睇o個個盒啦,粵語版law,唔怪得話剛剛到啦,真樣衰呀!!

剛剛add左zita,佢張相真係幾得ga喎!!!

                                                                                                                  

刊登時間:2006-09-16 10:32 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]