Cursor by www.Soup-Faerie.Com
*script by KT*
 
 
 

*就算全世界以你為敵,我也會在你身邊支持你*



KusanoUchi
暱稱: !!草野~內~亮~成宮太太!!
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
~~遷居~~
∼∼数学試験∼∼
~~小天使~~
~~日本語の試験∼∼
沒有想像中好睇~~~
文章分類
全部 (333)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
Proflie
*~LoVeR~*
★ブログにスパイス★
ブログパーツなら-blogwasabi-
Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 8 月 8 日  星期二こんばんわ 晴天


~加油~~ 愉快

 

 

今個禮拜過得好慢呀!!!聽日開工la,返8:00!!!!唔知聽日d貨係點呢,會唔會靚過上次o個d漓,阿陳生話今次d貨呢好多,同埋應該會過萬ge喎d生意,唔知係咪真呢!!!希望聽日個位係正話啦,唔知同all star o個個男仔近唔近呢,如果近ge又可以傾下計啦,係悶o個陣,聽日係會考放榜,唔知阿高,兩個阿妹佢地ge心情點呢!!!希望佢地都考得好啦!!!!

今日都無咩好打啦!!!係咁~~~

                                                                                                                  

刊登時間:2006-08-08 09:06 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 8 月 5 日  星期六こんばんわ 晴天


~~hello~~ 愉快

 

 

今日一早起身,因為要學lee個所謂ge日文,其實今日都冇咩特別野,放左日文之後,我去左金百利行,買左對耳環,頭夾同兩個頭箍,我諗住返工戴呀!!!之後等埋mammy同daddy之後我地去左伊利沙伯o個間百里鮮到飲下午茶,飲完到差不多3:00,我地去左買碟睇,買左<叮噹>lee個係比我諾諾b ge!!!我就買左<touch>,而mammy就買左<魔法保姆麥菲>同埋<海神號遇險記>lee套戲係好舊ga啦!!!!不睇睇下都冇睇lu!!!!

唔知小丸係咪同我去disneyland呢,星期一,係就好喇,快d呀!!!我要幫我賢賢買野呀!!!!winnie the poon!!我要阿belle呀!!!!有好多我都想要呀!!!!!

                                                                                                                  

刊登時間:2006-08-05 07:56 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 8 月 3 日  星期四こんばんわ 雨天


~~勁呀~~ 愉快

 

 

今日同賢賢去LEE個嶺南大學交學費,落好大雨呀,橫風又橫雨!!有遮都等如冇遮,我把遮早就係我由屋企行去地鐵站O個陣已經比風吹彎左,但係仲用得!!!!當我地去到LEE個屯門,D風好大呀!!!我地等跟WAN仔,有一個女仔,係到鬧賢賢LAW,佢已經打尖GA啦,仲要係到鬧人,仲要講粗口LAW,我真係想一把打落去GA啦!!!!死八婆,鬧我屋企人未死過呀,想到車係到"鏈"住個鼻law,之後我話:去搭的士law,咁身驕玉貴!!!之後我表姐係到笑!!條友落左車之後,我地都差唔多落啦!!!!落到去!!!嘩~~~唔駛講啦,落大雨又大風!!!我擔擔下遮都唔擔啦,去左同賢賢擔,我原本叫賢賢收遮ga,但係黎唔切,佢把winnie th poon 遮已經無啦,仲差d跌tim,而我就把遮比風吹開,亦難埋,原本我諗住收遮ga都,但係黎唔切lu又,我又係差d比風吹走,咪放手唔理把遮law!!!仲要我le個情景係校門發生,比人見到晒,真瘉~~><

搞完一大輪野,我地終於出返去causeway bey!!!我地飲完茶,去左行sogo,因為sogo 9樓有sanrio呀,好多,但係因為mammy同賢賢都唔係點睇,so好快就走lu~~~不過我見到眼影南呀!!!!ho happy呀!!!^^

今日真係可以話去一去屯門就無左兩把遮,我唔緊要呀,但係賢賢把遮係winnie the poon 係佢最like ga!!!真慘!!!!我估都估唔到就係,原來縮骨遮仲勁過直遮呀!!!講都無人信呀!!!

                                                                                                                  

刊登時間:2006-08-03 09:46 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 8 月 2 日  星期三こんばんわ 雨天


~~byebye~~ 愉快

 

 

今日落雨呀,我個心情又唔好啦!!!!唔知點解一落雨就咩都唔想做,就係因為咁我連見收銀男最後一次都唔得,真係好可惜呀,不過,佢話過會返黎搵我,so我會等佢ge,到時再問佢咪得law,係咪!!!!

聽日唔想留係home啦,想去街呀!!!我想去迪士尼呀,玩新野!!!haha!!!好期待呀!!!今日都冇咩寫啦,講到lee到先啦!!!

                                                                                                                  

刊登時間:2006-08-02 09:27 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 7 月 31 日  星期一こんばんわ 晴天


~~收早~~ 愉快

 

 

好野!!!今日放早呀!!!聽日係最後一日lu~~~放一個week有開工,不過唔知會唔會用我呢,haha!!!但係我咁多數會,因為o個兩個妹妹都話唔做lee到,so得返我一個,我諗我做ge機會大好多!!!!不過算啦,可以見到d想見ge人!!!!但係傑哥就唔知到ga啦,因為佢話唔做la喎><

聽日係最後,我唔會見到Levis o個d男仔,佢地唔擺啦下期,但係all star就會擺,so我會見到阿sam呀!!!佢真係好搞野呀,我地真係一見到就串,同lee個收銀男阿然一樣呀,我見到佢就會想串佢ga啦,我都唔知點解!!!!

我諗下個week我會同小丸去lee個旺角,因為我唔見左個小丑bb呀!!!!買左一個week ja!!!><太慘la,我mammy話我成日都整唔見d公仔,我daddy仲話佢可能憎我,走左喎!!!!我要買過呀!!!!><

聽日係last day要努力呀!!!加油

                                                                                                                  

刊登時間:2006-07-31 09:54 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]