Cursor by www.Soup-Faerie.Com
*script by KT*
 
 
 

*就算全世界以你為敵,我也會在你身邊支持你*



KusanoUchi
暱稱: !!草野~內~亮~成宮太太!!
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
~~遷居~~
∼∼数学試験∼∼
~~小天使~~
~~日本語の試験∼∼
沒有想像中好睇~~~
文章分類
全部 (333)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
Proflie
*~LoVeR~*
★ブログにスパイス★
ブログパーツなら-blogwasabi-
Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 7 月 27 日  星期四こんばんわ 陰天


~~to hard~~ 愉快

 

 

今日放8:00~~好好呀!!!!太好啦!!!!今日同左好多人傾計,好happy呀!!!!lunch同daddy,mammy食飯,去curry bee!!!!好好味呀!!返到9樓,見到收銀男係到,過去撩下佢law!!!!順便話比佢聽micky袋買剩一個,佢話:唔係嗎!!!!haha!!!

之後,又同Levis d人傾下計,原來佢地有兩個同我咁大ga!!都係87年,一個大過我,一個係今日先生日,我仲用張紙寫左句生日快樂比佢tim!!!haha!!!!晏晝仲見到李龍怡,佢好普通,但係班男仔真係唔知做乜law!!!咁大反應,真係頂佢地唔順呀!!!咪又係人一個~~~

聽晚收10:00,有機會再見(++),一定有ge!!^^

                                                                                                                  

刊登時間:2006-07-27 09:59 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 7 月 23 日  星期日こんばんわ 晴天


~~last day~~ 愉快

 

 

今日係最後一日係sogo 21樓開倉,真係好唔捨得新識ge朋友,例如miss sixty的eric同西文!!!好多好多,不過我臨我地仲有機ge!!!haha!!!佢地係都係係3樓je!!!!

26號係9樓開,我又見到以前d人啦,眼影男,收銀男,阿毛。。。好多好多!!!要加油呀,26號ge sogo得我睇ga啦,我好驚呀!!!我驚我做唔到數呀!!!><千千萬萬不可呀!!!!我地要努力!!!

唔知邊我同我一齊呢,不過都無所謂啦,我lunch唔駛自己食lu!!我可以同二表嫂食!!!haha

                                                                                                                  

刊登時間:2006-07-23 10:56 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 7 月 19 日  星期三こんばんわ 晴天


~~working~~ 愉快

 

 

今日開始返工lu!!!第一次係21樓做野,感覺係非常之唔得law,好唔鐘意個場呀,又凍,又唔好feel!!!唉!!!!d客仲要過9樓呀!!!!都唔知點算,做唔到數公司有鬧,sogo又鬧!!!!今日真係慘,做張証都要來回幾10次,真係呀!!!!仲要出去d熱氣地方喎,太唔方面啦!!!!><

d人又唔識,好多都係d後生人士,當然~~~我都係啦!!!haha!!!!^^不過今日真係好唔掂law!!!希望下次唔好係21樓呀!!!一d客都冇呀!!!仲有好多都係黎運吉law!!!!cher!!!!我仲見到blue angel o個個女仔呀!!!佢下場會擺law,希望又係附近la!!!咁就好啦!!!haha!!!^^

                                                                                                                  

刊登時間:2006-07-19 10:39 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 7 月 18 日  星期二こんばんわ 晴天


~~shopping~~ 愉快

 

 

今日約左2表嫂去左旺角行街,真係好熱呀,我地去左一間日本野到食lunch,仲去買上次zoe帶我去o個間化妝品店tim,我買左一個眼影,好靚ga!!i like it!!!!

我聽日返工搽下先,haha!!!聽日返9:45,原本阿姐叫我今日上去sogo 開場,但係我又要出去食飯,so我唔去lu!!!!!今日我地仲影買貼紙相tim!!!so good!!!!haha!!!

唔知我地幾時又出過去呢,好期待呀,我諗我同二表嫂見面都要係26號la!!!因為我地一齊返sogo!!!hehe

 

                                                                                                                  

刊登時間:2006-07-18 10:41 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 7 月 15 日  星期六こんばんわ 晴天


~~japanese~~ 愉快

 

 

今日差d唔知醒呀!!!好趕呀!!!好彩冇late!!!haha!!!!今日見到森先生著大肚衫lu~~~佢話希望係仔喎,下星期龜島先生返黎lu!!唔知佢點呢,我同susanna都覺得佢好似山口智子,佢返到黎一定會狂講中文啦!!!好搞笑!!!

唔知19號係咪真係有得返呢,好想返呀!!!唔知係咪慣左返工,so唔慣係home呢,我想出旺角呀!!!唔知二表嫂得唔得閒呢!!!我想著旺角買野呀!!!haha!!!今晚問下佢先!!!^^

而家冇野做呀,正間做下d日文功課啦,唔係又會冇time ga啦!!!!

                                                                                                                  

刊登時間:2006-07-15 09:31 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]