| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 7 月 27 日 星期四こんばんわ  |
~~to hard~~   |
|
今日放8:00~~好好呀!!!!太好啦!!!!今日同左好多人傾計,好happy呀!!!!lunch同daddy,mammy食飯,去curry bee!!!!好好味呀!!返到9樓,見到收銀男係到,過去撩下佢law!!!!順便話比佢聽micky袋買剩一個,佢話:唔係嗎!!!!haha!!!
之後,又同Levis d人傾下計,原來佢地有兩個同我咁大ga!!都係87年,一個大過我,一個係今日先生日,我仲用張紙寫左句生日快樂比佢tim!!!haha!!!!晏晝仲見到李龍怡,佢好普通,但係班男仔真係唔知做乜law!!!咁大反應,真係頂佢地唔順呀!!!咪又係人一個~~~
聽晚收10:00,有機會再見(++),一定有ge!!^^
|
| 刊登時間:2006-07-27 09:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 23 日 星期日こんばんわ  |
~~last day~~   |
|
今日係最後一日係sogo 21樓開倉,真係好唔捨得新識ge朋友,例如miss sixty的eric同西文!!!好多好多,不過我臨我地仲有機ge!!!haha!!!佢地係都係係3樓je!!!!
26號係9樓開,我又見到以前d人啦,眼影男,收銀男,阿毛。。。好多好多!!!要加油呀,26號ge sogo得我睇ga啦,我好驚呀!!!我驚我做唔到數呀!!!><千千萬萬不可呀!!!!我地要努力!!!
唔知邊我同我一齊呢,不過都無所謂啦,我lunch唔駛自己食lu!!我可以同二表嫂食!!!haha |
| 刊登時間:2006-07-23 10:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 19 日 星期三こんばんわ  |
~~working~~   |
|
今日開始返工lu!!!第一次係21樓做野,感覺係非常之唔得law,好唔鐘意個場呀,又凍,又唔好feel!!!唉!!!!d客仲要過9樓呀!!!!都唔知點算,做唔到數公司有鬧,sogo又鬧!!!!今日真係慘,做張証都要來回幾10次,真係呀!!!!仲要出去d熱氣地方喎,太唔方面啦!!!!><
d人又唔識,好多都係d後生人士,當然~~~我都係啦!!!haha!!!!^^不過今日真係好唔掂law!!!希望下次唔好係21樓呀!!!一d客都冇呀!!!仲有好多都係黎運吉law!!!!cher!!!!我仲見到blue angel o個個女仔呀!!!佢下場會擺law,希望又係附近la!!!咁就好啦!!!haha!!!^^ |
| 刊登時間:2006-07-19 10:39 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 18 日 星期二こんばんわ  |
~~shopping~~   |
|
今日約左2表嫂去左旺角行街,真係好熱呀,我地去左一間日本野到食lunch,仲去買上次zoe帶我去o個間化妝品店tim,我買左一個眼影,好靚ga!!i like it!!!!
我聽日返工搽下先,haha!!!聽日返9:45,原本阿姐叫我今日上去sogo 開場,但係我又要出去食飯,so我唔去lu!!!!!今日我地仲影買貼紙相tim!!!so good!!!!haha!!!
唔知我地幾時又出過去呢,好期待呀,我諗我同二表嫂見面都要係26號la!!!因為我地一齊返sogo!!!hehe

|
| 刊登時間:2006-07-18 10:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 15 日 星期六こんばんわ  |
~~japanese~~   |
|
今日差d唔知醒呀!!!好趕呀!!!好彩冇late!!!haha!!!!今日見到森先生著大肚衫lu~~~佢話希望係仔喎,下星期龜島先生返黎lu!!唔知佢點呢,我同susanna都覺得佢好似山口智子,佢返到黎一定會狂講中文啦!!!好搞笑!!!
唔知19號係咪真係有得返呢,好想返呀!!!唔知係咪慣左返工,so唔慣係home呢,我想出旺角呀!!!唔知二表嫂得唔得閒呢!!!我想著旺角買野呀!!!haha!!!今晚問下佢先!!!^^
而家冇野做呀,正間做下d日文功課啦,唔係又會冇time ga啦!!!! |
| 刊登時間:2006-07-15 09:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | ... | 67 | »
|