Cursor by www.Soup-Faerie.Com
*script by KT*
 
 
 

*就算全世界以你為敵,我也會在你身邊支持你*



KusanoUchi
暱稱: !!草野~內~亮~成宮太太!!
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
~~遷居~~
∼∼数学試験∼∼
~~小天使~~
~~日本語の試験∼∼
沒有想像中好睇~~~
文章分類
全部 (333)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
Proflie
*~LoVeR~*
★ブログにスパイス★
ブログパーツなら-blogwasabi-
Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 11 月 6 日  星期一こんばんわ 晴天


~~准考証~~ 愉快

 

 

今日返8:30,累死人啦!!!真係想喊呀!!!!

今日黎多左個english miss,佢叫nicole lee,不過我地唔係跟佢,only B班的先跟佢!!!!我地跟返miss tong!!!今日英文堂咪又係做listening law,因為9號就考啦!!!好驚呀!!!

5:30~~放學~~我係商場見到阿拉丁同茉莉公主,但係仲有3個未整,佢地第一係整阿belle呀!!!真識做呀,第二係睡公主,我個個都有影ga!!!但係點解無啦啦整佢地呢!!!我真係唔明喎!!!

我叫家姐幫我係澳洲買anna sui的黑色眼影,好想快d有呀><!!!

仲有呀~~今日返到home就見到日本語教育研究會寄左個准考證比我啦,12月3日就係大日子啦,覺得好友支持下我啦!!!

                                                                                                                  

刊登時間:2006-11-06 09:32 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 11 月 5 日  星期日こんばんわ 晴天


~~MK~~ 愉快

 

 

今日本來懷住好心情去lee個mk ga!!!起初都無乜野呀!!係我地行去花園街o個陣,真係火都黎埋呀!!!

我終於知到銅鑼灣同旺角d人有咩唔同啦!!!!就係銅鑼灣d人係唔會惹到我發火,除非我o個日心情唔好啦!!!但係旺角d人簡直係一個一個咁衝過去打佢地呀,有乜理由行行下企係到就圍望呀,叫又唔聽ga喎,你估成條路係你ga咩,仲有呀,你行邊佢有行邊,又係咁撞你,我同小丸係咁"jip jip",好心d人就唔好帶埋d bb黎啦,佢帶都冇問睇呀,仲要推埋bb車呀,推埋黎托咩,你估有好多路比你行呀,仲有呀,有個女人呀,而家叫你係catwalk咩,慢慢行喎!!!d人真係又盲又聾又跛呀!!激都我同小丸行行下都唔行啦!!!!

仲有~~乜而家好凍咩!!!個個著晒boot!!!人著去有著!!著呀都睇下天氣啦,28度就黎著boot喎,又唔見你夏天呀,28到就黎著boot,d人真係呀,要型又型唔起喎,慳d啦!!!!

相簿有野睇!!

                                                                                                                  

刊登時間:2006-11-05 09:14 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 11 月 4 日  星期六こんばんわ 晴天


~~good~~ 愉快

 

 

哈哈~~今日終於睇左<death note>呀!!!好野呀,我覺得而家表弟表妹真係好呀,又有新款手機,又可以出街,我地以前,無中三都唔出得啦,仲要出去係only做功課ja!!!你地話而家d表弟表妹係咪真係好幸福呀,不過而家d表弟表妹都唔驚老豆老母ge!!!bad!!!

我覺得death note好精彩呀,呀~~~~~不過L最後都死左,唔要呀!!!><><><><

今日又學日文lu,係我放學o個陣係toilet見到新里老師,我又同佢傾左陣,好野呀,希望我d日文有進步啦!!!!^^我12月就要考公開試啦!!!

**PS:表弟表妹係指d小學~中三的人!!!!^^

                                                                                                                  

刊登時間:2006-11-04 09:31 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 11 月 3 日  星期五こんばんわ 晴天


~~生日快樂~~ 愉快

 

 

今日係我愛人錦戶亮的22歲生日,生日快樂呀!!!haha!!!!

好野呀,聽日同小丸去睇<death note>啦,好開心呀,好期待呀!!!!^^聽日的日文功課,我差不多做晒啦,我諗住今晚做埋佢呀!!!^^唔係聽日無得交呀!!!

唉~~~點解好似好多野做咁ge,我而家睇完<death note>我就要等另一套戲啦,就係。。。。。登登登登<nana2>啦,今次又有我的老公呀!!who?之唔係narimiya hiroki(成宮寬貴)law,佢真係型仔呀!!!

                                                                                                                  

刊登時間:2006-11-03 11:27 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 11 月 2 日  星期四こんばんわ 晴天


~~death note~~ 愉快

 

 

今日因為zita要考試so我地唔駛上佢堂,而我地正係返12:30~13:30!!!!!係咪好無聊呢!!!!不過算啦!!!!

放左之後我約左小丸去太古,因為我要拎o個個卷髮器,順便行下街同食lunch,我地食食下飯話唔知death note上左未,我地食完咪去睇law!!點知~~~係聽日先上law,真係衰呀,我地咪繼續行街law,之後我地上康怡o個個戲院到睇下啦,點知佢有得預售,我地即係買左先,唔係正間無得睇呀!!!!^^我地買左11/4  2:30pm,我學完日文就去睇lu!!!當然食埋飯啦,^^好野呀!!!

我去完之後,我就落婆婆到,因為今晚我又要做孤兒女啦,so落左婆婆都食飯,聽晚都係呀!不過聽日係唔係都要落ga啦,因為friday呀嗎!!!

唉~~咁快有thursday啦,咁即係好快就saturday,即係要交功課啦,我仲未做晒啦,我諗我今晚要做晒啦,maybe聽日帶返學做la!!!!

                                                                                                                  

刊登時間:2006-11-02 11:24 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]