| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 11 月 6 日 星期一こんばんわ  |
~~准考証~~   |
|
今日返8:30,累死人啦!!!真係想喊呀!!!!
今日黎多左個english miss,佢叫nicole lee,不過我地唔係跟佢,only B班的先跟佢!!!!我地跟返miss tong!!!今日英文堂咪又係做listening law,因為9號就考啦!!!好驚呀!!!
5:30~~放學~~我係商場見到阿拉丁同茉莉公主,但係仲有3個未整,佢地第一係整阿belle呀!!!真識做呀,第二係睡公主,我個個都有影ga!!!但係點解無啦啦整佢地呢!!!我真係唔明喎!!!
我叫家姐幫我係澳洲買anna sui的黑色眼影,好想快d有呀><!!!
仲有呀~~今日返到home就見到日本語教育研究會寄左個准考證比我啦,12月3日就係大日子啦,覺得好友支持下我啦!!!
  
|
| 刊登時間:2006-11-06 09:32 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 11 月 5 日 星期日こんばんわ  |
~~MK~~   |
|
今日本來懷住好心情去lee個mk ga!!!起初都無乜野呀!!係我地行去花園街o個陣,真係火都黎埋呀!!!
我終於知到銅鑼灣同旺角d人有咩唔同啦!!!!就係銅鑼灣d人係唔會惹到我發火,除非我o個日心情唔好啦!!!但係旺角d人簡直係一個一個咁衝過去打佢地呀,有乜理由行行下企係到就圍望呀,叫又唔聽ga喎,你估成條路係你ga咩,仲有呀,你行邊佢有行邊,又係咁撞你,我同小丸係咁"jip jip",好心d人就唔好帶埋d bb黎啦,佢帶都冇問睇呀,仲要推埋bb車呀,推埋黎托咩,你估有好多路比你行呀,仲有呀,有個女人呀,而家叫你係catwalk咩,慢慢行喎!!!d人真係又盲又聾又跛呀!!激都我同小丸行行下都唔行啦!!!!
仲有~~乜而家好凍咩!!!個個著晒boot!!!人著去有著!!著呀都睇下天氣啦,28度就黎著boot喎,又唔見你夏天呀,28到就黎著boot,d人真係呀,要型又型唔起喎,慳d啦!!!!
相簿有野睇!! |
| 刊登時間:2006-11-05 09:14 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 11 月 4 日 星期六こんばんわ  |
~~good~~   |
|
哈哈~~今日終於睇左<death note>呀!!!好野呀,我覺得而家表弟表妹真係好呀,又有新款手機,又可以出街,我地以前,無中三都唔出得啦,仲要出去係only做功課ja!!!你地話而家d表弟表妹係咪真係好幸福呀,不過而家d表弟表妹都唔驚老豆老母ge!!!bad!!!
我覺得death note好精彩呀,呀~~~~~不過L最後都死左,唔要呀!!!><><><><
今日又學日文lu,係我放學o個陣係toilet見到新里老師,我又同佢傾左陣,好野呀,希望我d日文有進步啦!!!!^^我12月就要考公開試啦!!!
**PS:表弟表妹係指d小學~中三的人!!!!^^
 |
| 刊登時間:2006-11-04 09:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 11 月 3 日 星期五こんばんわ  |
~~生日快樂~~   |
|
今日係我愛人錦戶亮的22歲生日,生日快樂呀!!!haha!!!!
好野呀,聽日同小丸去睇<death note>啦,好開心呀,好期待呀!!!!^^聽日的日文功課,我差不多做晒啦,我諗住今晚做埋佢呀!!!^^唔係聽日無得交呀!!!
唉~~~點解好似好多野做咁ge,我而家睇完<death note>我就要等另一套戲啦,就係。。。。。登登登登<nana2>啦,今次又有我的老公呀!!who?之唔係narimiya hiroki(成宮寬貴)law,佢真係型仔呀!!!
 |
| 刊登時間:2006-11-03 11:27 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 11 月 2 日 星期四こんばんわ  |
~~death note~~   |
|
今日因為zita要考試so我地唔駛上佢堂,而我地正係返12:30~13:30!!!!!係咪好無聊呢!!!!不過算啦!!!!
放左之後我約左小丸去太古,因為我要拎o個個卷髮器,順便行下街同食lunch,我地食食下飯話唔知death note上左未,我地食完咪去睇law!!點知~~~係聽日先上law,真係衰呀,我地咪繼續行街law,之後我地上康怡o個個戲院到睇下啦,點知佢有得預售,我地即係買左先,唔係正間無得睇呀!!!!^^我地買左11/4 2:30pm,我學完日文就去睇lu!!!當然食埋飯啦,^^好野呀!!!
我去完之後,我就落婆婆到,因為今晚我又要做孤兒女啦,so落左婆婆都食飯,聽晚都係呀!不過聽日係唔係都要落ga啦,因為friday呀嗎!!!
唉~~咁快有thursday啦,咁即係好快就saturday,即係要交功課啦,我仲未做晒啦,我諗我今晚要做晒啦,maybe聽日帶返學做la!!!!
   |
| 刊登時間:2006-11-02 11:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | ... | 67 | »
|