| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 11 月 23 日 星期四こんばんわ  |
2006-11-23  |
|
今日正係返10:30~11:30好無聊law,不過zita講tips,都好!!上完之後,我就同小丸去唱k!!!好野呀,好耐未唱過啦,我仲要係佢唱緊o個陣油埋我幅畫,haha!!!唱到3點幾我地行左一陣,之後就去左times,我地行左一陣係,就坐左係cafe o個到,我就study我的facial,聽日考啦,考完仲要去day camp,真係唔係咁想去law,講真!!!
6:00幾,zoe黎到lu!!!我地去左影貼貼相,好野呀!!!好耐未一齊影過啦!!!之後我地去左食沙爹王,食完我地行左陣sogo就走lu!!!!係我走je,因為我要返home做野呀!!!
ps:daddy我唔該你換下個keyboard啦,好難打呀!!!
|
| 刊登時間:2006-11-23 11:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 11 月 21 日 星期二こんばんわ  |
~~^^~~   |
|
今日天氣唔係咁好,好差tim,凍同落雨law,係學校佢有唔落,係放學返home佢就落咁大!!!真係呀!!!!
今日上英文堂放break o個陣悶悶地就影左d相,而家英文班好少人上呀,聽日得A1上英文,7個!!!慘!!!!!之後11:00上CHEM,今日都有聽書GA,阿car同阿wing都唔上呀!!!走左!!!衰衰!!!!
3:30放學,好大雨law!!真係我同chiyat同kelly三個一齊走,濕晒!!!><
家姐你聽日好寄野比我啦!!!知ma!!
我地今日見到阿sir呀,佢話喎如果我地星期5唔去呢,就fail lee科,真係恐嚇我地呀!!
  |
| 刊登時間:2006-11-21 11:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 11 月 19 日 星期日こんばんわ  |
~~sims~~   |
|
今日無出到去,我11點幾起身,之後就玩sims!!!好好玩呀,我好like呀,唔好成日玩,成日玩就好悶ga啦!!!!
我都係隔左好耐先玩返ja!!!!
聽日就返學啦,唔知點解我覺得今日時間過得好慢呀!!!!
我今日睇完<惡作劇之吻>lu,好好睇呀,聽講話仲有續集,唔知係咪小綜同林依晨做返呢,係就好啦,唔想轉人!!!轉人做就唔好睇ga啦!!! |
| 刊登時間:2006-11-19 09:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 11 月 17 日 星期五こんばんわ  |
~~SHOPPING~~   |
|
今日返學真係無聊呀,上Facial Leture堂,zita因為1:00要走,so我地無上到堂,成堂講廢話,咁又嘥左我d 時間啦,又唔點名喎,你話呀,返左係咪真係等於冇返呀。。。
放左之後,我同阿wing,阿car同埋kelly去左causeway bay,我地去左沙爹王食野,食完我地係到傾左陣計,之後話正間去影貼紙相,我地4個趁人少少同埋我地個位偏僻,so我地拎晒d化妝品出黎補妝,之後就起行去times進發!!!
影完我地去返sogo睇野!!!睇shiseido同anna sui,之後我地又返school lu!!!!返到去,真係玩野呀,唔係上堂ga,阿sir話,因為無乜人上so唔教啦喎,真係慘呀!!!
放左學落左婆婆到,過左等,cookie打比我,我地傾左好多好多野呀,傾到我電話無電tim呀!!!
 |
| 刊登時間:2006-11-17 11:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 11 月 15 日 星期三こんばんわ  |
~~hello~~   |
|
昨日阿car同阿wing送左隻鴨比我呀,好happy呀,多謝晒!!!!
今日落雨喎,好唔happy一落雨就好唔happy ga啦!!!!><今日8:30返去考chem,long question正係識第2條,so我正係做左第二條!!之後做埋mc就唔做lu,走lu!!!!!去左換制服,then就去301考facial,今日我做訓!!!!訓著左law!!!haha!!!我,阿car,阿wing同kelly1:00幾先有飯食,好慘我地唔係食飯,而家食3文治,因為唔夠時間呀!!!><但係今堂英文我地都唔係上堂ge,我地係到傾下溫下,聽日就考oral啦,miss話好似係難ga喎,點算呢,側田,各位同學努力呀!!!加油!!fighting!!!
放左之後,落左la301開會,原來女仔係facial law,之稱有話係hair dressing喎,好唔happy呀!!!><
我地就左之後,係電梯到見到miss lee呀!!!阿car佢地話佢唔似miss,佢話如果唔係我叫miss佢都唔知,之後有個boy聽到我同miss講野,miss走左之後,佢同個阿嬸講:下?miss?佢係miss呀?個阿嬸話:係呀!!!語言o個邊!!!miss真係細個啦個樣,我都好想miss lee同miss lau教返我地呀!!!
|
| 刊登時間:2006-11-15 09:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | ... | 67 | »
|