Cursor by www.Soup-Faerie.Com
*script by KT*
 
 
 

*就算全世界以你為敵,我也會在你身邊支持你*



KusanoUchi
暱稱: !!草野~內~亮~成宮太太!!
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
~~遷居~~
∼∼数学試験∼∼
~~小天使~~
~~日本語の試験∼∼
沒有想像中好睇~~~
文章分類
全部 (333)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
Proflie
*~LoVeR~*
★ブログにスパイス★
ブログパーツなら-blogwasabi-
Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 12 月 2 日  星期六こんばんわ 晴天


~~聽日考試啦~~ 愉快

 

 

今日返日文la,好搞笑呀,唱日文歌law,唱MISIA的everything,haha!!!Miss係到唱,之後要我地成班一齊唱^^!!首歌好好聽呀!!!miss知道聽日係考公開試的日子,佢替我地加油呀!!!!thank you Miss Satou!!!

聽日考試啦,好驚呀,好緊張呀!!!好驚唔pass呀,又唔知邊個同我一齊都係培橋中學考,daddy聽日同我去呀!!!唔係我真係唔識去lu!!!^^

我諗住去買衫呀,去飲呀下個week,我諗下個week會好忙呀,如果唔係趕唔到openday ga啦 d野!!!

                                                                                                                  

刊登時間:2006-12-02 09:39 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 12 月 1 日  星期五こんばんわ 陰天


~~笑死~~ 愉快

 

 

今日原本返12:30ge,但係我地因為要做下個friday open day d野,so我地返10:30返去,不過本來係10:30ge,不過阿car佢地未得,就約左11:30,但係到頭例得我同阿car返左去先,係MTR station見到阿yeung,我地一齊返去!!!!

返到去基本上無乜做過野,之後上完leture堂先再去整過。。。

真係頂佢地唔順呀,畫個草圖都要玩,笑死呀!!之後我地仲用尼龍繩整野,都總算有做過野呀!!!

                                                                                                                  

刊登時間:2006-12-01 11:14 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 11 月 30 日  星期四こんばんわ 陰天


~~shopping~~ 愉快

 

 

好耐無打啦!!!!因為唔知打乜!!!

昨日同dorcas佢地去左唱k,好野呀,仲有我地影左貼紙上添呀!!!haha

而今日就返學law,上完zita堂我地就落左去301開會,about openday d野,之後12:30上去上english,我都唔幾得左今日有人黎睇堂,so今日全堂用英文講野,我覺得o個個人都幾無聊law,無啦啦做咩上黎呢!!!!><

之後同左kelly出左灣仔食sushi,途中遇到個阿伯,佢超爆law,我落車o個真因為架巴士郁得勁,上層比較郁得勁,我就差d仆!!!之後kelly話個阿伯係到鬧law,佢話個阿伯話:你lee個X家剷呀,點搾車GA,我聽返KELLY講超頂忍LAW!!!haha,very interesting!!!

我地食完再去行左真jusco 10蚊店呀,我地兩個好似發左癲狂買!!!!不過最後都係以30蚊同40蚊埋數!!haha!!

*~~亞綸超靚仔呀~~*

                                                                                                                  

刊登時間:2006-11-30 10:30 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 11 月 27 日  星期一こんばんわ 雨天


~~hi~~ 愉快

 

 

Hello!!!兩日無打啦,有無掛住我呢!!!!^^

其實今日都無咩打,都係返學,無咩好做!!!

不過上英文堂o個陣,白雪用紙整左對眼law,真係搞野,仲要係放學搭電梯時嚇親d人law,真係服左佢呀,

之後返左home lu!!!

今日係學習資源中心去左youtube個網睇野,我睇左由小住,小鬼,小鐘三丁友組成的<單飛比較紅>的東西,真係笑死我呀!!!!!佢地真係癲ga!!!!

                                                                                                                  

刊登時間:2006-11-27 10:19 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 11 月 24 日  星期五こんばんわ 晴天


~~DAY CAMP!! 愉快

 

 

今日聽到個消息好唔happy呀,就係zita話佢唔做law,仲要係做埋lee個學期,我聽到之後好唔happy呀,無晒心機!!!!

之後我地去左day camp同computer d人去仲有讀工管o個班,都係我地班d boy最ok!!!!haha!!玩玩下又幾好玩喎,仲有兩個靚仔教練tim,haha!!!!

夜晚食完飯我地係到坐左陣,之後又要玩爬牆law,好驚呀,我玩完仲喊左出黎呀!!!全身震!!!!><真無陰公!!!

                                                                                                                  

刊登時間:2006-11-24 10:29 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]