| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 12 月 8 日 星期五こんばんわ  |
~~OPEN DAY~~SAD   |
|
今日係openday,我同kelly要著住婚紗同伴娘衫行街,而zita又化左妝同我地一齊行,elly同阿兒落左去比賽,拎左亞軍呀,我,kelly同zita落左去搵佢地,係途中勁多人望law,又係到影相喎!!!好多人問我新郎哥係邊law,我話唔知呀!!!真搞野呀!!!
之後,elly佢地比完賽,我地同小天使仲有zita一齊行過,有要睇d人d眼la,個個都走黎影相,話就話派傳單,其實就影相!!!
差不多3:00幾小丸同士油黎搵我,我地影左相,之後,佢地等我放學,真係唔好意思啦,都無乜理你地,sorry!!!!
差不多完場,我都坐左係到lu!!對腳激痛,聽日唔著la!!!叫daddy帶比我算啦!!!!我坐係到發呆,之後就換衫la!!!唔見左d化妝品!!!
|
| 刊登時間:2006-12-08 09:48 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 7 日 星期四こんばんわ  |
~~即張來臨~~  |
|
嘩嘩嘩!!殺到黎啦,聽日就係openday啦,好緊張呀!!!!唔知會點呢,我地d野都搞得七七八八啦,今日同作日都係留到7:00幾先走,今日阿wing同kelly都走先,得我同阿car走!!!!^^之後去左姨婆到食飯,再去causeway bay買衫!!
聽日返8:30,我諗我要訓ga啦,唔係又唔知醒比zita扣10分ga啦,我已經無乜分比佢扣ga啦!!!今日見到個個都好勤力咁做野,好happy呀!!!!
各位同學加油呀!!!!
 |
| 刊登時間:2006-12-07 11:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 6 日 星期三こんばんわ  |
~~happy~~   |
|
今日facial堂都無上到,我地係到整open day d野,zita幫我試整o個頭,都ok靚ga,我夜晚又要去飲,good!!!不過都麻煩law!!!^^都ok ge,kelly要做伴娘呀!!!haha
英文堂上完,我地就落去301再努力!!!!我繼續整我頂帽,好靚呀,原來elly要扮小天使呀!!!haha!!!唔知當日我地要做咩呢!!!我聽日仲要問zita野呀!!!!5:00幾原本諗住走ga啦,但係有人又唔見左電話同銀包,結果又唔走得,後黎又話要報警,等d警察黎到都7:00幾,最後7:30到走人,之後搭mtr去天后食飯!!!
   |
| 刊登時間:2006-12-06 10:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 4 日 星期一こんばんわ  |
~~不會吧~~   |
|
今日遲左起身,so好趕呀,好彩8:30到返到去,但係返到去得個幾個人,之後zita都到,不過,zita叫我試婚紗,點解要係我呢!!!><
之後我地出左去食麥當當,真係好耐未食過lu!!!間野都唔知想點,越黎越駛,因為佢要裝修,唉!!!鬼死咁迫!!!><可惡。。返到school,我同kelly去左library,玩玩下,白雪佢地就黎同我地講要補課,我先幾得,係呀,之後行去搭電梯,上到去好彩miss未到!!放左就去左301繼續我地ge open day工作,zita要我整買婚紗d野!!!3:30有要去上堂,之後都返home lu!!
 |
| 刊登時間:2006-12-04 09:52 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 3 日 星期日こんばんわ  |
~~japanese exam~~   |
|
今日係全港,澳考日文公開試的大日子,DADDY陪我去,我地搭8號去到天后,then我地轉49號去培橋中學,我地係搭van仔o個陣中途見到陳敏芝同曹永廉係到拍劇!!過左陣我地就到啦!!!
到左school,我無意中見到takamiさん,上到班房又見到terenceさん、同埋我而家o個班的同學仔,真係好呀!!!!今日都算ok ge,但係listening就聽唔到呀,好多都係靠撞law!!!其他都ok易ge。。
考完都5:00幾,去完個toilet之後諗住去搭van仔,點知望落去超多人,我就行返學去睇下有無車搭落去,點知係無,我一直行行,始終都係要行落去,之後搭返地鐵返chai wan食飯,同賢賢佢地同婆婆去地仲有daddy一齊食!! |
| 刊登時間:2006-12-03 10:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | ... | 67 | »
|