| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 12 月 21 日 星期四こんばんわ  |
~~休み~~   |
|
今日係放假前最後一堂啦,好happy呀,個個都派黎物,原本我諗住整ga,但係無得整so無送啦,但係有好多送野食比我呀,thank you呀!!!上完leture堂我地落左301等zita,zita送左christmas card同條鏈比我呀!!!!好多謝你呀,真係唔想你走呀!!!><
之後上英文堂,今日o個3個鐘頭英文都唔係上堂ge,only作完文就可以自由活動,真係好呀!!!!作完文miss請我地食野,有古古力,有薯片,有熊仔餅,有糖,之後仲有好多好多!!!!跟住我地仲睇<命運自選台>tim,真係好呀,又有野食又有戲睇,不過唔知係咪食左藥,so睇睇下訓左!!!!haha
放學lu,同阿car,昕昕,bonnie,edwina去左太古,當我地食緊野傾緊計o個陣,東角o個邊打黎話我對鞋有啦,好happy呀,好野,聽日有得著,haha!!!!之後同昕昕出左去lu!!!!我地行左陣,之後就搭巴士走啦,搭搭下,好眼訓,訓著左,之後白雪打黎,同佢傾傾就傾到落車!!!!
   
PS:件蛋糕係白雪係阿car o個班英文班拎返黎ga
|
| 刊登時間:2006-12-21 09:14 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 19 日 星期二こんばんわ  |
~~滿載而歸~~   |
|
我發覺我地真係一個都不能少呀,就好似四葉草咁~~~~一塊葉少左都唔成事!!!!^^
我地今日英文堂完左,同KELLY,COOKIE,阿wing同阿car去左canteen食野,好胃痛呀,so唔食唔得呀!!!!之後就上chem啦,我狂係到做英文law,溫英文!!!!因為要dictation呀!!!今日早左落堂,之後去左library搵cookie同kelly,睇左少年特攻對,笑死我呀!!!仁甫同個女仔講左句:波斯貓都有分種,一d係凸面,一d就係扁面!!!因為o個個女仔係扁面,笑死我啦!!!!跟住就上英文啦,以為會默書啦,但係最終都無默到,因為好多人未做晒功課,上上下堂有兩個boy入黎搵筆喎,好ok靚仔ga!!!佢地話剛剛坐我個位law,我當堂好無奈!!!><放學lu!!!!同kelly去左太古shopping,好野呀,我買左一件褸,一個臍環,一支香水,一塊鏡,一支眉粉,嘩嘩嘩~~呀呀呀~~仲有我等左好耐ga belle file~~~真係滿載而歸呀!!!好happy,之後去左天后食飯
我23~26號要返工呀,不過唔緊要啦,有佢係到,特別有起勁呀!!!haha
    |
| 刊登時間:2006-12-19 11:12 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 18 日 星期一こんばんわ  |
~~靚靚~~   |
|
今日8:15分左落去搭lee個巴士,真係激死人la!!!!等左三個字先有車,討厭呀><~~~~幾驚遲到呀!!!!又驚罰錢喎,我地個個都驚要罰錢haha!!!!!真係慘,都唔知點解1比人話得意ga!!!都咁大啦仲用得意!!!真嘔心呀!!!!
kelly同阿wing都無返,我同阿car落左去lee個library會合埋edwina之後就出去RBT食野,我地食完就越坐越眼訓,左都咁上下,佢地返school,我就獨個兒去左tai koo行,去左JUSCO,商務,之後去左tai koo city行,我見到好多野都有阿belle,我一定要買呀,我仲睇中左d衫,我聽日都要去買,haha!!!仲有我決定訂o個對鞋lu~~~不過星期3先~~~
行完就獨個兒返ive,之後就去左library,見到男wing佢地係到睇碟,之後睇埋一份,好恐怖ga!!!!好驚,好在唔係點聽到佢地講野ja!!!!之後就想去英文堂!!!又比白雪咬la!!!結果點~~~咪又瘉左law!!!!衰人~~~~
放左之後,同cookie仲有koon man去左百佳!!! |
| 刊登時間:2006-12-18 09:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 17 日 星期日こんばんわ  |
~~shopping~~   |
|
今日9:00鐘就起左身啦,之後玩電腦玩到唔知時間,最後都要打比komaru約佢3:00><!!!!
出到去我去左sogo toilet先,今日都唔知做乜,平時星期日都唔會咁多人ga,今日發晒癲咁,想點~~~~我同komaru會合左之後就去左東角駅,我難得睇中左對鞋,佢竟然。。。竟然無貨,cheap cheap,唔制呀,好靚ga!!!><之後行埋金百利同地帶,就去去左世貿中心,諗住食包包點之無位,閃人!!!我係簡野入面時,已經不斷望住出面,當我地決定唔食之後,我即係走去影呀,因為係nana呀,我影narimiya la!!!當然,我老公黎ga喎,呵呵!!komaru叫我行埋去影,唔啦~~~~咁樣衰~~~~~真人就話je~~~
之後我地去左屈臣氏,我買左KATE的眼影呀!!!好靚ga!!!maybe聽日搽啦~~~~~跟住我地就行10蚊店,我買左髮夾同一對襪,好靚ga又係~~正呀!!!!
唉~~~好討厭呀,d賓賓~~~係咁撞~~~~黑人憎,條路你行晒咩~~~可惡~~~~我同komaru幾驚辛苦先行到去買seventeen呀,今期送mirror呀!!好野呀靚靚!!!不過好臭,於是我用我friday同阿car上sogo拎ge兩張香水紙放上去,擦下佢,嘩~~~香晒,seventeen入面都有送一張香水紙,好香呀,我想買呀!!!等下先!!!haha
   |
| 刊登時間:2006-12-17 09:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 16 日 星期六こんばんわ  |
~~cold~~   |
|
今日返日文,放完差不多exam啦,好驚唔合格呀!!驚驚呀!!!
今日好似冬天啦,係冬天咁耐好最似ge一日,聽日都係呀!!!好野呀!!!而家日日都上yahoo睇溫度,一睇到12,13,15度就happy ga啦,haha!!!
放左日文就行一陣啦,之後係sogo買完野就返home,今晚daddy煮左curry potato &curry Chicken leg!!!!yeah,好好食呀!!
聽日同小丸出去,好野!!買鞋子!!!!
仲有9日就chrismas!!! |
| 刊登時間:2006-12-16 10:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | ... | 67 | »
|