Cursor by www.Soup-Faerie.Com
*script by KT*
 
 
 

*就算全世界以你為敵,我也會在你身邊支持你*



KusanoUchi
暱稱: !!草野~內~亮~成宮太太!!
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
~~遷居~~
∼∼数学試験∼∼
~~小天使~~
~~日本語の試験∼∼
沒有想像中好睇~~~
文章分類
全部 (333)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
Proflie
*~LoVeR~*
★ブログにスパイス★
ブログパーツなら-blogwasabi-
Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 12 月 21 日  星期四こんばんわ 晴天


~~休み~~ 愉快

 

 

今日係放假前最後一堂啦,好happy呀,個個都派黎物,原本我諗住整ga,但係無得整so無送啦,但係有好多送野食比我呀,thank you呀!!!上完leture堂我地落左301等zita,zita送左christmas card同條鏈比我呀!!!!好多謝你呀,真係唔想你走呀!!!><

之後上英文堂,今日o個3個鐘頭英文都唔係上堂ge,only作完文就可以自由活動,真係好呀!!!!作完文miss請我地食野,有古古力,有薯片,有熊仔餅,有糖,之後仲有好多好多!!!!跟住我地仲睇<命運自選台>tim,真係好呀,又有野食又有戲睇,不過唔知係咪食左藥,so睇睇下訓左!!!!haha

放學lu,同阿car,昕昕,bonnie,edwina去左太古,當我地食緊野傾緊計o個陣,東角o個邊打黎話我對鞋有啦,好happy呀,好野,聽日有得著,haha!!!!之後同昕昕出左去lu!!!!我地行左陣,之後就搭巴士走啦,搭搭下,好眼訓,訓著左,之後白雪打黎,同佢傾傾就傾到落車!!!!

PS:件蛋糕係白雪係阿car o個班英文班拎返黎ga

                                                                                                                  

刊登時間:2006-12-21 09:14 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 12 月 19 日  星期二こんばんわ 晴天


~~滿載而歸~~ 愉快

 

 

我發覺我地真係一個都不能少呀,就好似四葉草咁~~~~一塊葉少左都唔成事!!!!^^

我地今日英文堂完左,同KELLY,COOKIE,阿wing同阿car去左canteen食野,好胃痛呀,so唔食唔得呀!!!!之後就上chem啦,我狂係到做英文law,溫英文!!!!因為要dictation呀!!!今日早左落堂,之後去左library搵cookie同kelly,睇左少年特攻對,笑死我呀!!!仁甫同個女仔講左句:波斯貓都有分種,一d係凸面,一d就係扁面!!!因為o個個女仔係扁面,笑死我啦!!!!跟住就上英文啦,以為會默書啦,但係最終都無默到,因為好多人未做晒功課,上上下堂有兩個boy入黎搵筆喎,好ok靚仔ga!!!佢地話剛剛坐我個位law,我當堂好無奈!!!><放學lu!!!!同kelly去左太古shopping,好野呀,我買左一件褸,一個臍環,一支香水,一塊鏡,一支眉粉,嘩嘩嘩~~呀呀呀~~仲有我等左好耐ga belle file~~~真係滿載而歸呀!!!好happy,之後去左天后食飯

我23~26號要返工呀,不過唔緊要啦,有佢係到,特別有起勁呀!!!haha

                                                                                                                  

刊登時間:2006-12-19 11:12 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 12 月 18 日  星期一こんばんわ 晴天


~~靚靚~~ 愉快

 

 

今日8:15分左落去搭lee個巴士,真係激死人la!!!!等左三個字先有車,討厭呀><~~~~幾驚遲到呀!!!!又驚罰錢喎,我地個個都驚要罰錢haha!!!!!真係慘,都唔知點解1比人話得意ga!!!都咁大啦仲用得意!!!真嘔心呀!!!!

kelly同阿wing都無返,我同阿car落左去lee個library會合埋edwina之後就出去RBT食野,我地食完就越坐越眼訓,左都咁上下,佢地返school,我就獨個兒去左tai koo行,去左JUSCO,商務,之後去左tai koo city行,我見到好多野都有阿belle,我一定要買呀,我仲睇中左d衫,我聽日都要去買,haha!!!仲有我決定訂o個對鞋lu~~~不過星期3先~~~

行完就獨個兒返ive,之後就去左library,見到男wing佢地係到睇碟,之後睇埋一份,好恐怖ga!!!!好驚,好在唔係點聽到佢地講野ja!!!!之後就想去英文堂!!!又比白雪咬la!!!結果點~~~咪又瘉左law!!!!衰人~~~~

放左之後,同cookie仲有koon man去左百佳!!!

                                                                                                                  

刊登時間:2006-12-18 09:34 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 12 月 17 日  星期日こんばんわ 晴天


~~shopping~~ 愉快

 

 

今日9:00鐘就起左身啦,之後玩電腦玩到唔知時間,最後都要打比komaru約佢3:00><!!!!

出到去我去左sogo toilet先,今日都唔知做乜,平時星期日都唔會咁多人ga,今日發晒癲咁,想點~~~~我同komaru會合左之後就去左東角駅,我難得睇中左對鞋,佢竟然。。。竟然無貨,cheap cheap,唔制呀,好靚ga!!!><之後行埋金百利同地帶,就去去左世貿中心,諗住食包包點之無位,閃人!!!我係簡野入面時,已經不斷望住出面,當我地決定唔食之後,我即係走去影呀,因為係nana呀,我影narimiya la!!!當然,我老公黎ga喎,呵呵!!komaru叫我行埋去影,唔啦~~~~咁樣衰~~~~~真人就話je~~~

之後我地去左屈臣氏,我買左KATE的眼影呀!!!好靚ga!!!maybe聽日搽啦~~~~~跟住我地就行10蚊店,我買左髮夾同一對襪,好靚ga又係~~正呀!!!!

唉~~~好討厭呀,d賓賓~~~係咁撞~~~~黑人憎,條路你行晒咩~~~可惡~~~~我同komaru幾驚辛苦先行到去買seventeen呀,今期送mirror呀!!好野呀靚靚!!!不過好臭,於是我用我friday同阿car上sogo拎ge兩張香水紙放上去,擦下佢,嘩~~~香晒,seventeen入面都有送一張香水紙,好香呀,我想買呀!!!等下先!!!haha

                                                                                                                  

刊登時間:2006-12-17 09:01 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 12 月 16 日  星期六こんばんわ 陰天


~~cold~~ 愉快

 

 

今日返日文,放完差不多exam啦,好驚唔合格呀!!驚驚呀!!!

今日好似冬天啦,係冬天咁耐好最似ge一日,聽日都係呀!!!好野呀!!!而家日日都上yahoo睇溫度,一睇到12,13,15度就happy ga啦,haha!!!

放左日文就行一陣啦,之後係sogo買完野就返home,今晚daddy煮左curry potato &curry Chicken leg!!!!yeah,好好食呀!!

聽日同小丸出去,好野!!買鞋子!!!!

仲有9日就chrismas!!!

                                                                                                                  

刊登時間:2006-12-16 10:45 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]