Cursor by www.Soup-Faerie.Com
*script by KT*
 
 
 

*就算全世界以你為敵,我也會在你身邊支持你*



KusanoUchi
暱稱: !!草野~內~亮~成宮太太!!
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
~~遷居~~
∼∼数学試験∼∼
~~小天使~~
~~日本語の試験∼∼
沒有想像中好睇~~~
文章分類
全部 (333)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
Proflie
*~LoVeR~*
★ブログにスパイス★
ブログパーツなら-blogwasabi-
Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 10 月 31 日  星期二こんばんわ 晴天


~~belle~~ 愉快

 

 

今日Miss Tong話抽籤決定邊個同邊個一組考speaking~~~當抽左我之後,我聽唔到我個partner係邊個,我同kelly話千其唔好係側田呀,因為佢太勁la!!!邊知我問返miss o個陣,miss話我係同側田,我即刻話"唔係開口中呀嗎"!!!!haha不過諗深一層,同側田都幾好ge!!!起碼講到野呀嗎!!!!算啦!!!

我地上完三點半o個堂就去左217A,進行lee個小小組練習,我地練左差不多一個鐘!!!!完左之後,我同kelly走lu!!!我係杏花新城門口見到d人係到裝飾跟一個類似城堡咁ge物體,我初初都無野ga!!但係我一路行一路行,就見到下面有美女與野獸呀,我即係落去影呀!!!實左太好啦,我好happy呀,真係難得呀!!!

我而家好眼訓呀,昨晚失眠呀!!!!訓得o個一個幾鐘!!!!而家好累呀!!!

頭條笑話"出位作文"

一道小學三年班題目,要求把以下五句話用關聯詞連接:1)阿珍;2)頑強地學習;3)學會了多門外語;4)學會了針灸;5)癱瘓了。

正確答案應該係:阿珍雖然癱瘓了,但頑強地學習,不僅學會了多門外語,而且還學會了針灸。

結果孩子們的答案可說千奇百怪:

a)雖然阿珍頑強地學會了針灸和多門外語,可她還是癱瘓了;                         

b)阿珍不但學會了外語,還學會了針灸,她那麼頑強地學習,終於癱瘓了;

c)阿珍之所以癱瘓了,是因為頑強地學習,非但學會了多們外語,甚至學會了針灸;

d)阿珍是那麼頑強的學習,不但學會了多門外語和針灸,最後還學會了癱瘓;

e)阿珍學會了多門外語,學會了針灸,又在頑強地學習癱瘓;

f)阿珍通過頑強的學習,學會了多門外語和針灸,結果照著一本外文版針灸書把自己刺到癱瘓了!!!

哈哈哈!!我學得好好笑呀,最好笑係e同f呀!!

                                                                                                                  

刊登時間:2006-10-31 09:24 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 10 月 30 日  星期一こんばんわ 晴天


寿司 愉快

 

 

今日同daddy去左灣仔明將食壽司,原來係$40任食ga!!!雖然唔係好多款,但係都ok好食,食得過喎!!!!我地食左1個鐘左右就走lu!!!好飽呀!!!

之後我就行返落去sogo搭2X落去天悅,我要去拎野!!!!!而daddy要係灣仔買野無陪我,拎完野,我就返屋企lu!!!架81靚左喎,完全唔同我之前搭o個d,我驚驚地上錯,好彩無!!!!

5點幾賢賢黎左,佢話要一件黑色衫,so我比左見polo佢著,佢話聽日大學halloween喎,d工作人員要著,我諗一定好好玩ga je!!!!

我諗我聽日會出去鯉景灣呀同dorcas,不過唔知係咪,聽日再問下la!!!

                                                                                                                  

刊登時間:2006-10-30 08:40 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 10 月 29 日  星期日こんばんわ 晴天


~~貼紙相~~ 愉快

 

 

好開心呀今日!!!yeah yeah!!!!haha!!!

因為我今日約左小丸行街街,太好啦實在~~~~我地影左好多貼紙相呀!!!!唉!!!!!好掛住佢tim!!!邊個?同我ge熟ge人咪知law!!!!^^呵!!!!!!

今日係anna sui買左隻新的防曬,佢d野真係好靚!!!!我好like!!!^^都ok好用!!!!!我而家想買shisedo的遮暇膏呀,不過都係遲d先啦,我睇雜誌話都幾好用,so咪想試下law!!!小丸呀,你記住同我買曲髮夾呀!!!知無~~~

聽日同daddy去食壽司,好野呀!!!!好野呀!!!食食呀食食懵你~~不過呢!!!!!我鐘意!!!

                                                                                                                  

刊登時間:2006-10-29 10:17 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 10 月 26 日  星期四こんばんわ 晴天


~~NO TOPIC~~ 愉快

 

 

今日kelly冇返學呀,好悶law,上英文堂自己一個坐><不過好彩阿car同阿wing陪我,如果唔係我今日又做孤兒ga啦^^

上英文堂miss請我地食糖呀,好happy呀!!!thank you miss!!!!今日又做listening lu!!!!不過都ok聽得到啦,但係miss話考試好似好深,咁就慘啦!!!

1:30放學lu!!!!自己一個走law!!!!唉!!!打比小丸又唔得閒,我而家想行街呀,有無人同我去呀!!!!><小丸同我去街ge人非你莫屬,你一定要應承ga啦,呵呵呵呵!!!

返到home咪有係玩電腦,之後玩玩下咪又係訓著左!!!^^

而家~~~咪去睇肥田law!!byebye

                                                                                                                  

刊登時間:2006-10-26 09:31 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 10 月 23 日  星期一こんばんわ 晴天


~~YEAH YEAH~~ 愉快

 

 

hihi~~~hihi~~~hi~~係我呀!!!!^^

今日又係8:30上facial,zita話wed會有制服!!!唔想!!!><

10:30放左之後去左3樓電腦室做assignment,因為未做晒好多呀!!!有ugly喎,zita我拜託你唔好再比lee d野我地做啦,真係好嘔心呀!!!做完又影唔到喎!!!我同kelly唯有去搵zita叫zita幫我地print,真係好呀!!!原本搵唔到zita ga,點知我同kelly轉頭就見到zita,實左太太太好啦!!!!

我同kelly食完飯去左library 玩電腦,玩到咁上下走人!!!

而家屋企得一個人,daddy mammy快d返!!!

你lee個騙子幾時send左比我呀!!!成日話聽日聽日,你究竟要聽日到幾時呀下!!!係咪要我好似大耳窿追數咁追你呀!!可惡

                                                                                                                  

刊登時間:2006-10-23 08:35 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]