| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 7 月 12 日 星期三こんばんわ  |
~~hello~~   |
|
今日唔駛返工,要到19號先要返,好期待呀,今次係21樓擺,不過唔知係咪有份做,因為要睇下阿妹同chirsty係咪做先,如果唔係我就要等到26號先做,so poor!!!!><我出左3份糧啦,我諗住買部手機比自己,haha!!!不過我諗我都係買唔到ga啦,daddy mammy唔比呀,好似!!!!!
今日夜晚落左去公公到食飯!!!!!比左200蚊公公,而家好唔happy呀!!!><
|
| 刊登時間:2006-07-12 10:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 9 日 星期日こんばんわ  |
~~hello~~   |
|
大家好~~~好耐冇上黎打啦,因為我要上班,日日都係9:45~10:00,so冇time打,真係好對唔住啦!!!
今日我返9:45,好累呀,昨日唔係訓得咁好,so好辛苦,但係都ok啦,今日放8:00!!!係4:00左右我同買bra個個女仔去左canteen食飯,原來d野都ok ga!!!唔錯!!!!我地傾到好興奮,我仲過晒time tim!!!真係好happy!!!!仲見到眼影男tim!!!不過sogo都有好多人食煙law!!!!haha!!!!返埋lee兩日ja!!!!就要等到26號先返,真係好好呀!!可以休息下!!!而家好累啦,sleep啦!!byebye!! |
| 刊登時間:2006-07-09 10:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 3 日 星期一こんばんわ  |
disneyland!!!   |
|
今日去左disneyland呀!!!同小丸去!!!都ok好玩la,不過都幾多人,好多自由行,我地都玩左好多野,睇左好多野,因為有d我地上年冇睇到!!!so而家去睇返,我仲發現disneyland的男仔好ok靚仔ga!!!haha!!!!不過呢~~~~都不及我個眼影男靚仔!!!haha!!yeah!!!
今日非常熱呀!!!熱死人啦,幾驚中暑呀!!!!><我最like玩巴斯同space mountain 呀!!!so good!!!仲有o個d劇場啦,3d啦,都好好玩呀!!!基本上我地今日不停係o個d有冷氣的地方出來出去!!!因為真的很熱,我地最後去左d shop到行,買左對耳環同透名ge啤牌就走lu!!!
我落坐婆婆到食飯,唔係我都回家lu~~~ |
| 刊登時間:2006-07-03 09:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 1 日 星期六こんばんわ  |
~~回歸~~   |
|
今日係7月1號回歸呀!!!!都係講下je,都無咩特別~~~
今日全日係home呀!!!本來想出sogo搵阿妹妹ge,順便搵埋個阿姐,問下佢請唔請人,今日妹妹係佢到大日日返工,唔知點呢,仲諗住今日同佢出去食lunch,但係後黎又唔多想出就唔出law!!!聽日又唔知1咩啦,真係呀!!!我唔想留係home啦再,真係想搵d野做下呀!!!!快d5號啦,一黎可以見到眼影男,一黎可以有d野做下呀!!!唔想劉係home呀!!!!總知就!!!
monday同小丸進軍hong kong disneyland!!!so happy呀!!!lee 3個月可以去好多次啦,我諗到時d人都會認得我地呀!!!
夜晚,落左婆婆到食飯,食完就走lu!!!!而家我等睇世界ball呀!!!!有英格蘭呀!!!李奧費迪南~~~好多好多呀!!!!全隊我都like!!!!ENGLAND IS THE BEST!!!! |
| 刊登時間:2006-07-01 10:16 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 30 日 星期五こんばんわ  |
~~不見了~~   |
|
唔知係咪慣左早左起身關係,而家就算係都會好早起身!!!!!!
今日約左小丸去左買disneyland ge飛,好好呀!!!!我係mickey!!!!!我地3號會去呀!!!!好期待呀!!!!!之候我地去左sogo,3樓9樓21樓!!!!!今日又見唔到佢呢,好唔開心,點解呢,佢地左邊呢,真係呀~~~~討厭!!!!!我地之後去左mitsugoshi睇sun glasses,唔知小丸買左未呢,快d啦,唔係都唔知去唔去到disneyland呀!!!聽日唔駛返日文,so good!!!!!因為我未做homework呀!!!!快d返工啦!!!!!而家係home好悶呀!!!!><
夜晚去左越華會到食,好好味呀!!!!oishii!!! |
| 刊登時間:2006-06-30 10:14 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | ... | 67 | »
|