| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 1 月 10 日 星期三こんばんわ  |
~~剪了頭髮~~   |
|
今日阿car陪我去剪頭髮,我約左佢1:15分係筲萁灣等,我地兩個都準時到達,去到阿ming到,佢幫緊個客剪緊,我地坐係到等左陣~~~~到我啦,話咁快就剪完啦,我個頭髮剪短左,不過算啦,好快長返je!!!我地走o個陣睇下個鐘,原來先得o個2:00多d,我地就落下一城"銅鑼灣",原本諗住同埋cookie去ge,但係佢等zita等左好耐!!!!so無黎la!!!
我地落左銅鑼灣之後,首先同阿car去左nokia到整電話,佢電話要4:00幾先有得拎,so我地行左陣,我地去左卓悅,之後去左10蚊店,我地有買野啦!!!haha!!!!行完之後,我地去返nokia o個到拎返個電話!!!then我地就去times,我地影左貼貼相呀!!!!正~~~~~影完我地去左city super買野染髮,我剛剛染完啦,都ok喎,唔錯唔錯!!!!最後我地去左muji,之後就走lu!!!
|
| 刊登時間:2007-01-10 08:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 1 月 9 日 星期二こんばんわ  |
~~last day~~   |
|
今日一次過上晒英文,so打後都唔駛返lu~~~今日話就話上5個鐘英文,但係其實係想3個鐘,因為有兩個鐘係睇碟,不過我無睇到呀,我訓左,係睇碟o個堂發生左d搞笑野,不過唔講啦!!!haha!!!好難講ge,話咁快就上完4個鐘頭堂啦,再等多一個鐘我地再上埋o個1個鐘,咁就上完啦,到29號先要再上!!!
放學,我返到home,覺得唔係好舒服,so我就訓左覺,我4:00幾訓到7:30左右,唔知今晚訓唔訓得著呢,聽日阿car話陪我去剪髮呀,thank you,之後我諗我地會出去銅鑼灣,因為阿car話要整電話,我又想行下muji喎,銅鑼灣係最好選擇啦!!!突然之間放咁多假,好悶je!!除左19號返去考chem外,就要等到29號先返~~><真係救命呀!!!
昨日牛肥send返31號o個d相黎啦!!!thank you 晒
|
| 刊登時間:2007-01-09 09:56 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 1 月 8 日 星期一こんばんわ  |
~~exam~~   |
|
今日6:40分左右起身,凍死人啦!!!!雖然好眼訓,但係都要起身,因為今日exam!!!今日考吹頭同卷髮~~~~都順利啦!!!亦派左筆試,有61分算係咁啦!!!!^^
放左之後,同阿car,阿wing,kelly4個人,去左麥當當食野,之後koon man打黎話要上lee個english!!!so我同kelly就返去law,我地去左library,我地兩個訓左覺,人地訓到好地地做咩要人起身je!!!過分!!!可惡,討厭~~~~我睇隻表2:00幾差不多3:00,搞到人地半天吊喎,我地兩個發呆law,係到!!!!之後,夠鐘走人!!!
其實,今日英文堂都唔係點教野,教o個d都ok識啦,不過聽miss講話我地3月考speaking2&3,多數考direction!!!死得啦,千其唔係part d唔掂o個d呀,如果可以ge,我真係想我partner係返側田呀,起碼冇咁驚先啦!!!係咪!!另一份仲要係改野ge tim,你話死唔死呀!!!!唉也~~~菩薩呀菩薩~~我求下你啦,partner就算唔係側田都要係d ok o個d人呀,唔係死得ga啦我~~~ |
| 刊登時間:2007-01-08 09:23 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 1 月 7 日 星期日こんばんわ  |
~~靚靚呀~~   |
|
今日訓到12:30左右,我想繼續訓ga,但係周公可能厭我阻住佢,so唔比我再訓!!!!唯有起身啦!!!daddy買左返比我食呀,但係有係o個樣,我真係唔想食呀,唔知點解病完之後,就唔係點多食野,雖然而家仲係病緊,但係肚餓都唔想食~~~
夜晚,我同mammy出左jusco,我用左昨日買ge眼影呀,好靚ga搽左上去,good!!!!!我同mammy食完野之後,去左2樓睇褸,我又睇中左公雞一件褸啦,不過係$900幾呀,原本lee個牌子都貴ga啦,仲要係羽絨呀,緊係貴啦,so我都係放棄呀!!!!都係鐘情返o個見adidias啦~~~唉~~~~~我又中意o個次係apm 見到o個對公雞鞋喎,唉也~~~~我真係好多野都想買呀!!!點算呀!!!!><唔好諗啦~~~轉話題----->
聽日考hairdressing,應該係卷髮,但係我驚zita會問野喎~~~點算呢!!!><聽日放10:30呀,唔駛上英文啦~~~亦唔駛返學,正係10幾號返去考lee個chem law,真係要溫下先得啦!!! |
| 刊登時間:2007-01-07 10:47 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 1 月 6 日 星期六こんばんわ  |
~~english exam~~   |
|
今日要返去考英文呀,要9:20分返到去,我今日改搭MTR因為我唔知幾時有巴士呀,so搭地鐵安全d,我返到去到差不多搭15分左右,第一考reading,第二考writing!!!!reading比我想像中容易,但係有好多都搵唔到,1個鐘真係唔夠時間做,都唔知點搞ga!!!至於~~writing就ok啦,我半個中做完就走啦,我同chiyat仲有側田落左去一樓搵car同阿wing佢地!!!
我地放左學去左唱k,好野呀!!!!之後我地去左行街街,嘩~~~seventeen$39 ja,可平呀,仲有野送tim呀!!!正呀,都ok有野睇啦!!!!之後我地去左$10 jusco,行左好耐,之後我地行去M.A.C,我見到眼影南呀!!!不過佢行得超快!!!!行到6:00幾,我同mammy返chai wan,我地食元氣呀!!!好快就走la!!! |
| 刊登時間:2007-01-06 10:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 67 | »
|